پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آموزش خرید آنلاین بلیط اتوبوس (از اسنپ تریپ)

آموزش خرید آنلاین بلیط اتوبوس (از اسنپ تریپ)

0
(0)

تمامی افراد در زندگی روزمره خود دغدغه‌های کاری زیادی دارند که برای رهایی از آن‌ها باید زمانی را صرف تفریحاتی مثل سفر کنند. برای اینکه یک سفر کاملا اقتصادی داشته باشید، می‌توانید از حمل و نقل زمینی مانند اتوبوس استفاده کنید‌. خوشبختانه بلیط اتوبوس همیشه در دسترس بوده و هر زمان که اراده کنید، می‌توانید حتی در منزل یا محل کار خود به صورت آنلاین، آن را رزرو کنید. شما می‌توانید برای رزرو آنلاین بلیط اتوبوس خود، به اسنپ تریپ مراجعه کرده و تنها با طی کردن چند مرحله ساده، سفری پر آرامش را آغاز کنید. کافیست وارد قسمت رزرو بلیط اتوبوس در این سایت شده و مراحلی چون انتخاب صندلی، وراد کردن مشخصات، پرداخت هزینه و… را پشت سر بگذارید.

مراحل خرید آنلاین بلیط اتوبوس از طریق وبسایت اسنپ تریپ

در اولین مرحله خرید لازم است در صفحه اصلی سایت روی گزینه اتوبوس کلیک کنید. سپس مبدا و مقصدتان را وارد کرده و تاریخ سفر را مشخص کنید‌. حال با لیست کاملی از شرکت‌های مختلف اتوبوس و میزان ظرفیت آن‌ها روبه‌رو خواهید شد.

اکنون با توجه به عواملی مانند ساعت حرکت، ترمینال مبدا و نوع اتوبوس، روی مناسب‌ترین گزینه کلیک کنید. پس از این مرحله وارد صفحه‌ای خواهید شد که چیدمان صندلی‌ها را به شما نشان می‌دهد. در این قسمت حتی جنسیت مسافران نیز قابل مشاهده است؛ در نتیجه می‌توانید صندلی مناسبی برای خود در نظر بگیرید.

بعد از انتخاب صندلی نوبت به وارد کردن مشخصات می‌رسد. نام، نام خانوادگی، کد ملی و سایر مشخصات درخواستی را وارد کرده و پس از تایید به صفحه پرداخت هدایت شوید. در وارد کردن اطلاعات صحیح دقت زیادی داشته باشید.

چگونه بلیط اتوبوس خود را از اسنپ تریپ دریافت خواهم کرد؟

اگر تمامی مراحل ثبت مشخصات و پرداخت با موفقیت سپری شود، شماره بلیط شما به شماره موبایلی که ثبت کرده‌اید، پیامک خواهد شد‌. به علاوه، فایل بلیط در قالب پی دی اف به نشانی ایمیلتان ارسال می‌شود. با رزرو اینترنتی بلیط از اسنپ تریپ، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و بدون حضور در محل، یک خرید موفق داشته باشید. هنگام سفر باید مشخصاتی مانند نوع اتوبوس و شماره صندلی رزرو شده را به ذهن بسپارید‌ تا هنگام مراجعه به ترمینال سردرگم نشوید.

نکات خرید بلیط اتوبوس

برای تهیه بلیط اتوبوس بهتر است از چند روز قبل اقدام کنید. درست است که تعداد خطوط این نوع حمل و نقل بالا بوده و بلیط آن همواره در دسترس قرار دارد؛ اما این احتمال وجود دارد که در زمان دلخواه شما، ظرفیت بلیط‌ها پر شده باشد‌. برای مثال بلیط تهران اصفهان جزو مسیر‌های پرفروش بوده که ممکن است در تعطیلات سریع‌تر تکمیل شود.

در هنگام رزرو، حتما شماره تلفنی وارد کنید که همیشه در دسترستان قرار دارد؛ زیرا در صورت بروز مشکلاتی مانند کنسلی یا تغییر ساعت حرکت، تمامی اطلاع‌رسانی‌ها از طریق شماره ثبت شده به شما انجام خواهد شد. اگر تمایل دارید اطلاعات کامل‌تری درباره سفر خود و شرکت اتوبوس‌رانی انتخاب شده داشته باشید، بهتر است قبل از رزرو، قوانین شرکت را مطالعه کنید.

مزایای خرید بلیط از اسنپ تریپ

یکی از مزایای مهمی که با خرید بلیط اتوبوس از سایت اسنپ تریپ در دسترس خریداران قرار دارد، بستر مقایسه قیمت‌ها است. شما پس از انتخاب تاریخ سفر، لیست کامل بلیط‌های موجود را همراه با قیمت دریافت خواهید کرد. در این شرایط می‌توانید قیمت شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بهترین گزینه را تهیه کنید. همچنین در صورت وجود تخفیف روی برخی بلیط‌ها در همین صفحه آن را خواهید دید.

علاوه بر این، مجموعه اسنپ تریپ، پشتیبانی ۲۴ ساعته برای خریداران در نظر گرفته است تا در صورت وجود هر گونه ابهام، بتوانید سوالات خود را از کارشناسان بپرسید. همچنین بستر پرداختی در وبسایت اسنپ تریپ کاملا امن بوده و هیچ خطری اطلاعات افراد را تهدید نمی‌کند.

نکات مثبت سفر با اتوبوس

بدون شک اولین و مهم‌ترین نکته مثبت سفر با اتوبوس مربوط به هزینه پایین آن است. اگر می‌خواهید سفر کنید، ولی نگران هزینه‌های رفت و آمدتان هستید، سفر با اتوبوس را تجربه کنید. خوشبختانه اتوبوس بر خلاف سفرهای هوایی، کمترین میزان تاخیر یا کنسلی را دارد. به همین دلیل احتمال به هم خوردن برنامه سفر شما تقریبا صفر است. زمان حرکت و رسیدن به مقصد در سفر با اتوبوس کاملا دقیق انجام می‌شود و خصوصا در شهر تهران شما با استفاده از نقشه مترو تهران می توانید سریعا به این پایانه ها دسترسی داشته باشید.

شاید در مورد به یک سفر چند ساعته با اتوبوس نگرانی‌هایی داشته باشید؛ اما باید بدانید که صندلی اتوبوس‌های VIP کاملا استاندارد و راحت بوده و شما را خسته نمی‌کند. ضمن اینکه راننده اتوبوس طبق یک زمان‌بندی مشخص در مسیر توقف خواهد کرد. سفر با اتوبوس از نظر امنیت نیز در سطح بالایی قرار دارد. رانندگان شرکت‌های اتوبوس‌رانی همگی آموزش دیده هستند.

در این سفر از زیبایی‌های جاده و تمام جذابیت‌های سفر زمینی بهره‌مند خواهید شد. تمامی نقاط کشور ما از زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند که مشاهده آن‌ها در طول سفر برای مسافران لذت زیادی دارد. به علاوه در طول سفر خود، همسفران زیادی خواهید داشت که ممکن است هم صحبتی با آن‌ها برایتان لذت‌بخش باشد.

قیمت بلیط اتوبوس

با بررسی قیمت بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف متوجه خواهید شد که مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت این بلیط، مسافت میان مبدا و مقصد است. هر چقدر که فاصله میان دو شهر بیشتر باشد، نرخ بلیط برای آن مسیر بالاتر خواهد بود.

از طرف دیگر نوع اتوبوس و امکانات آن نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت بلیط اتوبوس است. معمولا اتوبوس‌های VIP با بهره‌مندی از امکانات ویژه، قیمت بالاتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی دارند.

زمان رزرو نیز در هزینه سفر با اتوبوس بی‌تاثیر نیست. زمانی که به علت تعطیلات، متقاضیان خرید بلیط اتوبوس افزایش پیدا کند، این احتمال وجود دارد که نرخ بلیط‌ها افزایش یابد. در چنین شرایطی، میزان تخفیفات نیز به حداقل خواهد رسید. پیشنهاد می‌شود برای سفر در ایام تعطیل، بلیط‌های خود را از مدتی قبل رزرو کنید.

جمع بندی

فرقی نمی‌کند یک سفر تفریحی در پیش دارید یا به خاطر اهداف کاری تصمیم به رزرو بلیط اتوبوس گرفته‌اید؛ در هر صورت اسنپ تریپ یک بستر عالی برای خریدی آسان برای شما در نظر گرفته است. اگر برای روز‌های آتی یک برنامه سفر دارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را به صورت آنلاین و هر چه سریع‌تر انجام دهید. جالب است بدانید که این مجموعه علاوه بر مسیر‌های داخلی، امکان خرید بلیط اتوبوس برای مسیرهای خارجی را نیز فراهم می‌کند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *