پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود انتی ویروس Microsoft Security Essentials نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

دانلود انتی ویروس Microsoft Security Essentials نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

3.5
(8)

دانلود انتی ویروس Microsoft Security Essentials نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت. نرم افزار Microsoft Security Essentials انتی ویروسی است که توسط شرکت مایکروسافت به تازگی معرفی شده است. با دانلود رایگان Microsoft Security Essentials سیستم خود را کاملا ایمن کنید و نگرانی های مربوط به ویروسی شدن سیستم تان را فراموش کنید. نرم افزار Microsoft Security Essentials کاملا رایگان است و به علت داشتن حجم پایین سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد و شما را از شر انتی ویروس هایی که حجم بالایی دارند و باعث کاهش سرعت میشوند خلاص شوید. این نرم افزار با کارایی بالایی که دارد و قدرت بالای خود به راحتی تمام فایل های مخرب و ویروس ها و جاسوس افزار ها را شناسایی کرده و از سیستم شما کاملا پاک می کند با این کار می توانید سرعت سیستم خود را افزایش دهید.

دانلود آنتی ویروس مایکروسافت برای ویندوز

نرم افزار Microsoft Security Essentials با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی ها و با استفاده از اپدیت های متوالی توانایی به روز ماندن دارد و می تواند از سیستم شما در مقابل تمام کد های مخرب محافظت کند. شما کاربران سایت ایزی پی سی می توانید با دانلود انتی ویروس مایکروسافت برای کامپیوتر از اخرین نسخه اپدیت این آنتی ویروس قدرتمند استفاده کنید و سیستم خود را با خیال راحت در مقابل جدید ترین فایل های مخرب و تروجان ها ایمن کنید. دانلود انتی ویروس قدرتمند کامپیوتر به علت حجم کمی که دارد و استفاده کم از فضای RAM سیستم شما، سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد و مشکلاتی را که اکثر انتی ویروس ها برای شما ایجاد می کنند را نخواهد داشت.

دانلود Microsoft Security Essentials انتی ویروس مایکروسافت برای ویندوز

ویژگی های دانلود آنتی ویروس Microsoft Security Essentials:

  • حجم بسیار پایین این انتی ویروس قدرتمند ویندوز
  • سرعت بسیار بالا به علت استفاده کم از RAM سیستم
  • قدرت خوب در شناسایی فایل های مخرب با اخرین اپدیت
  • عدم کاهش سرعت سیستم میزبان
  • اپدیت اتوماتیک و به موقع برای شناسایی جدید ترین فایل های مخرب
  • پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف ویندوز 10 8 7 vista xp
  • طراحی کاربری خوب و ساده
  • محیط کاربری ساده و اسان و زیبا
  • و …

برای دانلود آنتی ویروس دکتر وب برای اندروید و دانلود برنامه ویروس کش قوی اندروید رایگان کلیک کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود انتی ویروس Microsoft Security Essentials نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

1- آنتی ویروس را نصب کنید. 2- بر طبق نوع سیستم (32 یا 64 بیتی) خود فایل آپدیت قرار داده شده در صفحه دانلود -که مستقیما از سایت مایکروسافت می باشد- را دانلود کرده سپس آن را اجرا کنید. پیشنهاد می‌شود که برای اولین دفعه حتماً از روش آفلاین نرم افزار را بروز کنید.

سیستم مورد نیاز

دانلود و نصب انتی ویروس مایکروسافت برای ویندوز xp vista 7 8 10

مشخصات
شرکت سازنده: www.microsoft.com

نام انگلیسی: Microsoft Security Essentials

نام فارسی: دانلود انتی ویروس مایکروسافت

نسخه برنامه: 4.8.204.0

حجم برنامه: 11MB

2 پاسخ به “دانلود انتی ویروس Microsoft Security Essentials نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت”

  1. Shahrokh گفت:

    بسیار ممنون از برنامه خوبتون،امیدوارم که موفق باشید،و شما کاربران محترم،لطفا بی احترامی نکنید،هر شخصی برای خودش احترامی داره،اگر از برنامه ای خوشتون نمیاد خیلی راحت وساده خارج بشین،کسی اجبار برای دانلود کردن برنامه نکردتون، که به خودتون اجازه میدین که بی احترامی کنین،فقط شخص شما که نیستید،این برنامه هارو برای اشخاصی که نیار دارن لطف کردن گذاشتن،تا استفاده کنن،حالا اگر شما مشکلی دارین سعی کنین که مشکلتونو حل کنین،نه اینکه با بی احترامی کردن شخصیت خودتونو نشون بدین،متمعا باشین با زدن این حرفا کسی از گفته های شما خوشش نمیاد ،متمعا باشین،پس واسه مطرح کردن خودتون سعی کنین که از روش بهتر و معدبانه تری استفاده کنین،اینترنتو واسه وقت گذرونی نگذاشتن،که وقت خالیتونو بخواین با بی احترامی به مردم پر کنین،از نظر من که معدبتر باشی بیشتر میتونی خودتو مطرح کنی ،فکر میکنم نظر دیگرانم همین باشه،که متمعا باش همینه،در ضمن الان دیگه سال ۱۴۰۰ بنظرم که با مردم واطرافیانت خیلی فاصله داری،و عقب موندی،پس بگرد تو خودت مشکلو پیدا میکنی متمعا باش چون اینقرهاهم مشکلت مخفی نیست،چون واسه همه خیلیم مشخصه،اگرم نتونستی که پیداش کنی از اطرافیانت کمک بگیر حتما راهنمائیت میکنن،امکانم داره که شانسم بات یار باشه به جای یکی چنتا از مشکلاتو واست پیدا کردن،پس از الان انرژیتو الکی هدر نده بزار واسه حل کردن مشکلاتت،😂😜امیدوارم که موفق باشی،😉ماسکتم فراموش نکن😷😇

  2. سامان گفت:

    برنامه ای خوب ومفیدومهمترازهمه امنییت اطلاعاتی کاربرانش خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *