لوگو

بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید

دسته بندی:

معرفی بازی-
بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید

از اهمیت بهترین بازی های استراتژیک هرچقدر هم که صحبت شود باز هم کافی نیست!

اما چرا؟؟

بازی های استراتژیک مهارت های کار تیمی و تصمیم گیری را بهبود می بخشند.
ای نبوع بازی‌ها اغلب از بازیکنان می‌خواهند که تصمیم‌هایی مشابه تصمیم‌هایی که در تجارت انجام می‌شود، مانند تخصیص منابع، هزینه کردن و استفاده از منابع بگیرند.

این موضوع ماهیت مدیران و تصمیم گیرندگان را زیر سوال برده و آن ها را به چالش می کشند، که این چالش ها باعث می شود تا مهارت هایشان در زندگی واقعی و در کار بهبود یابد.

پس امروز با ما همراه باشید تا به اتفاق در این مقاله مجله ایزی پی سی به تعدادی از بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید بپردازیم.

 battle for the galaxy بازی نبرد برای کهکشان

اگر به دنبال یک بازی با کیفیت بالا و در نوع استراتژیک هستید دانلود بازی نبرد برای کهکشان را برای شماست!!

شما یک فرمانده بسیار قدرتمند هستید که ارتش خود را رهبری میکنید.

در ابتدای بازی شما بایستی پایگاه نظامی خود را بنا کنید. سپس به دنبال جمع اوری ارتشی قدرتمند و شکست ناپذیر باشید.

امر فرمانده ای در هر شخصی وجو دارد و در درون ان شخص نهفته است. حال باید دانست که شما تا چه حد توانایی رهبری یک ارتش را دارید.

بازی نبرد برای کهکشان یک بازی بسیار با کیفیت و خوش ساخت است.

می توانید وقت بگذارید، پایگاه خود را ایجاد کنید، ارتش فراهم کنید، رهبری کنید و سپس حمله کنید. شما میتوانید به صورت تنها عمل کنید و یا با کاربران واقعی در سراسر دنیا متحد شوید. برای تصاحب کهکشان بجنگید. خود را به پادشاه کهکشان تبدیل کنید.

 battle for the galaxy بازی نبرد برای کهکشان

Kingdom Wars بازی جنگهای امپراطوری

با دانلود و نصب بازی Kingdom Wars شما قادر خواهید بود که یک بازی با گرافیک دو بعدی زیبا را در اختیار داشته و ساعت ها خود را به بازی کردن مشغول کنید.

دانلود بازی معرفی شده از حجم خیلی کمی برخوردار بوده که از جمله ویژگی های عالی آن محسوب میشود. شما میبایست که از امپراطوری خود در برابر شیاطین محافظت کرده و دشمنان را نابود کنید.

دانلود بازی Kingdom Wars جنگهای امپراطوری برای اندروید بیش از 400 مرحله جذاب را در خود جای داده است که شما بتوانید ساعت ها خود را به بازی کردن مشغول کنید. صد ها واحد جنگی در اختیار شما قرار خواهند گرفت که با استفاده از آنها بتوانید دشمنان خود را نابود کنید.

با پشت سر گذاشتن مراحل و کسب امتیاز شما قادر خواهید بود که تجهیزات خود را تقویت کرده و با قدرت بیشتری به مقابله با دشمنان خود بپردازید.

Kingdom Wars بازی جنگهای امپراطوری

Trojan War بازی جنگ تروجان

در بازی جنگ تروجان فقط حمله به دشمن مهم نیست شما باید با استفاده از یک استراتژی عالی به پیش بروید.

اگر دشمنان شما فرصت حمله به شما را بدست بیاورند و اسب تروجان را نابود کنند شما بازنده خواهید بود. در این بازی شما نیاز به سرباز دارید و برای استفاده از سرباز ها نیز نیاز به گوشت و غذا دارید.

در هر مرحله از بازی تعدادی کارگر بین یک الی سه نفر در اختیار شما قرار میگیرد. کارگر ها به صورت مستمر اقدام به فراهم اوردن گوشت خواهند کرد. هر مقدار که میزان غذای شما بیشتر باشد میتوانید که سربازان بیشتری را در اختیار گرفته و ارتش خود را قدرتمند تر کنید.

Trojan War بازی جنگ تروجان

امیدواریم که با مطالعه این مقاله و دانلود بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید از سایت ایزی پی سی تجربه بازی های جذاب استراتژیک را به بهترین شکل ممکن داشته باشید!

اگر شما بازی بهتر و جذاب تری می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه