لوگو

بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کامپیوتر و ویندوز

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کامپیوتر و ویندوز

دسته بندی:

معرفی برنامه-
بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کامپیوتر و ویندوز

در این پست از مجله ایزی پی سی قصد داریم به معرفی بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کامپیوتر و ویندوز بپردازیم.

ویرایش عکس در فضای ویندوز می تواند بسیار چالش بر انگیز باشد.

اینکه چه برنامه ای مناسب ما است و با کاراییش بیشترین بازده را بتواند داشته باشد می تواند اهمیت بالایی داشته باشد.

پس اینجا به معرفی 3 مورد از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کامپیوتر و ویندوز می پردازیم

به امید اینکه با دانلود آن ها از این به راحتی عکس هایتان را در بستر ویندوز ویرایش و ادیت کنید.

ImageCool Converter pro نرم افزار ویرایش عکس تخصصی

برنامه ImageCool Converter pro این امکان را برای شما فراهم میکند که با قدرت بالا هردو این نرم افزار ها را در قالب یک برنامه دریافت کرده و به راحتی فرمت تصاویر را تغییر دهید. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار قدرتمند آشنا شوید.

نرم افزار ImageCool Converter pro این امکان را به شما میدهد که تصاویر مورد نیاز خود را در 500 نوع فرمت متفاوت دریافت کرده و به 100 نوع متفات تبدیل کنید.

از جمله فرمت هایی که شما در هنگام خروج فایل مورد نظر خود میتوانید در اختیار داشته باشید میتوان به BMP, GIF, PDF, JPG, PNG ,WBMP, EMF, TGA, TIF, WMF, ICO و… اشاره کرد. شما قادر خواهید بود که به ویرایش، مشاهده و سازماندهی تصاویر خود به صورت دسته جمعی بپردازید.

ImageCool Converter pro نرم افزار ویرایش عکس تخصصی

 Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR

دانلود برنامه معرفی شده از ابزار ها و ویژگی های عالی برخوردار میباشد که به صورت مستقیم امکان ویرایش فایل های تصویری را برای کاربران فراهم میسازد. در ادامه با ما همراه بوده و بیشتر با این نرم افزار آشنا شوید.

نرم افزار Machinery HDR Effects از فیلتر ها و افکت های متفاوتی برخوردار میباشد. در واقع کارایی با آن نیز بسیار ساده بوده و برای استفاده از برنامه Machinery HDR Effects نیاز به معلومات قبلی نخواهید داشت.

نرم افزار ویرایش عکس از فناوری HDR برخوردار میباشد. این برنامه از رابط کارایی ساده ای برخوردار میباشد که به همین سبب تمامی ویژگی ها و ابزار های عالی به صورت خیلی ساده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 Machinery HDR Effects نرم افزار ویرایش عکس با افکت HDR

Capture One Pro نرم افزار ویرایش عکس ساده و حرفه ای

نرم افزار Capture One Pro ویژگی ها، امکانات و ابزار های متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند که بتوانند نتیجه ای عالی را بدست آورند.

از جمله ویژگی هایی که توسط برنامه Capture One Pro در اختیار کاربران قرار میگیرد میتوان به 33 افکت متفاوت برای استفاده اشاره کرد. از ویژگی های خیلی خوب دانلود برنامه معرفی شده میتوان به کارایی ساده آن اشاره کرد. دانلود نرم افزار معرفی شده از کارایی ساده ای نیز برخوردار میباشد.

دانلود Capture One Pro برای ویندوز میتواند از جمله نرم افزار های خیلی خوب با کارایی ساده برای تمامی افراد باشد. فرقی نمیکند که یک فرد مبتدی و یا حرفه هستید. برنامه Capture One Pro ویژگی ها و ابزار های متفاوتی را در اختیار شما قرار داده و شما میتوانید با استفاده از آنها بهترین استفاده خود را ببرید.

حجم مناسب نرم افزار و وجود بیش از 33 افکت متفاوت برای استفاده در تصاویر و همچنین وجود ابزار ها، امکانات و ویژگی های متفاوت برای ویرایش تصاویر

و امکان تبدیل کردن فرمت تصاویر به یکدیگر از دیگر ویژگی های مهم برنامه است.

وجود رابط کاربری با گرافیک خیلی خوب و پشتیبانی نرم افزار از 53 فرمت تصویر متفاوت برای ویرایش این برنامه را به گزینه بی نظیری برای ویرایش عکس تبدیل کرده است.

Capture One Pro نرم افزار ویرایش عکس ساده و حرفه ای

در نهایت خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که هدف ما در این مقاله بر این بود که تعدادی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کامپیوتر و ویندوز را به شما کاربران عزیز سایت ایزی پی سی معرفی نماییم.

اگر شما اپلیکیشن و برنامه بهتری در این زمینه می شناسید بسیار خوشحال می شویم آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دریافت فال حافظ روزانه

فال حافظ

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:

پست های مشابه