پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آیا سئو سایت ارزش سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارها را دارد؟ 

آیا سئو سایت ارزش سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارها را دارد؟ 

5
(1)

روش‌های بازاریابی مختلفی وجود دارند که با استفاده درست از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به درآمد و سوددهی برسانید. امروزه در دنیای دیجیتال، بیشتر صاحبین کسب‌وکار تمایل دارند از تبلیغات آنلاین استفاده کنند؛ برخی دیگر نیز به استفاده از خدمات سئو روی می‌آورند. احتمالا همانطور که می‌دانید، سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization، به معنی بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جست‌وجو می‌باشد و به سایت شما کمک می‌کند در گوگل رتبه‌های بالاتری کسب کند. بنابراین، صرف هزینه برای سئو باعث کسب رتبه‌ی بالا و رسیدن وب‌سایت شما به جایگاه مدنظرتان می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، سئو نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کسب‌وکار شما به حساب می‌آید. می‌خواهید بدانید چطور؟ با ما همراه باشید.

 

” برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرایند سئو سایت و نحوه بررسی رقبای کسب‌وکارتان، می‌توانید به صفحه سئو سایت نبض مارکتینگ به آدرس https://nabzemarketing.com/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/ مراجعه فرمایید. “

 

شما عزیزان باید بدانید که زمان، یک دارایی با ارزش در فرایند سئو سایت و همچنین سئو سایت راهی مطمئن در فروش اینترنتی موفق می‌باشد و هر چه سرمایه‌گذاری در سئو را به تأخیر بیندازید، جذب مشتری برای وب‌سایتتان زمان بیشتری خواهد برد. بنابراین، شرکت‌هایی که محصول یا خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه می‌دهند باید سئو را به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود داشته باشند؛ اما برای دیدن نتایج دلخواه باید پول و زمان خود را در سئو سرمایه‌گذاری کرده و از آن نترسند. همچنین فرایند سئو نیاز به صبوری دارد. زیرا کسب رتبه بالا در یک شب اتفاق نمی‌افتد. در نهایت، پیدا کردن یک شرکت خوب برای سئوی سایت، اهمیت بسیاری دارد. آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ در این مقاله به شما خواهد گفت که آیا صرف هزینه برای سئو به‌صرفه است یا خیر.

چرا برای سئو هزینه می‌کنیم؟

اولین چیزی که صاحبان کسب‌وکار با شنیدن نام سئو می‌پرسند این است که آیا SEO واقعاً برای تجارت آن‌ها مفید خواهد بود؟ در پاسخ باید گفت که اگر یک کسب‌وکار آنلاین دارید، سئو کاملاً می‌تواند به افزایش درآمد آن کمک کند. اما قواعدی را باید رعایت کنید.

اگر تازه کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اید و اطلاعات کافی درباره سئو ندارید، می‌بایست از یک مشاوره سئو کمک بگیرید و استراتژی مناسب وب سایتتان را انتخاب کنید. یکی از عواملی که می‌تواند بر قیمت سئو تأثیر بگذارد، نوع کسب‌وکار شما است. پس اگر یک کسب‌وکار محلی دارید و خدمات محدودتری را در چند منطقه محلی ارائه می‌دهید، سئوی شما نسبت به کسی که محصولات را به‌صورت آنلاین در یک وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌فروشد هزینه کمتری دارد؛ در اینجا دلایلی که منجر می‌شود شما از سئو برای رشد کسب‌وکار خود کمک بگیرید را برایتان آورده ایم:

  • سئو کم‌هزینه‌ترین روش بازاریابی دیجیتال می‌باشد.
  • نتایج بدست آمده از طریق سئو کردن، ماندگار و پایدار هستند.
  • یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های بازاریابی نوین، سئو SEO است.
  • از طریق کانال بازاریابی سئو، سهم بیشتری از بازار را می‌توانید داشته باشید.

قواعدی که پیش‌تر درباره آن‌ها صحبت کردیم را در زیر برایتان آورده‌ایم:

  1. برقراری ارتباط صحیح با متخصص سئویی که روی وبسایتتان فعالیت می‌کند
  2. درک چالش‌ها و مشکلاتی که ممکن است در طول مسیر برای نیروی سئوکار بوجود آید
  3. پرداخت به موقع حقوق سئوکار
  4. داشتن صبر و دانستن این نکته که “سئو فرایندی زمان‌بر است و یک ماهه به نتیجه نمی‌رسد
  5. پیگیری مداوم فعالیت‌هایی که روی وبسایت صورت می‌گیرد و درخواست گزارش کار ماهانه.
  6. تعامل با متخصص سئو و در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم به نیروی سئوکار.

چقدر برای سئو سایت باید هزینه کنیم؟

بر اساس گزارش نبض مارکتینگ، برآورد دقیق هزینه‌ای که برای پروژه سئو سایت خود باید بپردازید نیازمند بررسی و آنالیز دقیق می‌باشد. قیمت سئو وبسایت شما به مواردی از جمله

  • تعداد کلیدواژه‌های انتخابی
  • سختی کلیدواژه‌ها
  • میزان فعالیت رقبا در آن حوزه
  • وضعیت فنی و تکنیکال سای
  • و … بستگی دارد.

“مشاورین سئو با بررسی دقیق این موارد، هزینه نهایی سئو را به شما خواهند گفت. “

 

به‌طورکلی، ما معتقدیم که سئو برای هر کسب‌وکاری ارزشمند است. سئو می‌تواند به شما و کسب‌وکارتان کمک کند تا درآمد بیشتری به دست آورید. مهم‌ترین موضوعی که قبل از صرف هزینه برای سئو باید به آن توجه کنید این است که سئو یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و برای مشاهده نتایج آن بسته به سختی پروژه سئو، می‌بایست از 4 الی 12 ماه صبر کنید.

سئو سایت خود را به نبض مارکتینگ بسپارید

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1 با هدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‎‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو حرفه ای، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *