پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

اینستاگرام چطور به بیشتر دیده شدن هنرمندان و ورزشکاران کمک کرده؟

اینستاگرام چطور به بیشتر دیده شدن هنرمندان و ورزشکاران کمک کرده؟

0
(0)

ممکن است برای شما این سوال مطرح شده باشد که هنرمندان و ورزشکاران چگونه در اینستاگرام فعالیت می کنند؟ چگونه از این شبکه اجتماعی برای بیشتر دیده شدن و محبوب شدن کمک می گیرند؟ در این مطلب ما راهکار های طلایی که هنرمندان و ورزشکاران برای دیده شدن از آن استفاده می کنند را بازگو می کنیم.

در ابتدا بد نیست بدانید اینستاگرام به مرور و با به دست آوردن محبوبیت توانسته است تبدیل به وسیله ای برای برند سازی شود. اما افراد معروف و شناخته شده چگونه از این ابزار قدرتمند برای برند سازی و کسب محبوبیت و شهرت بیشتر استفاده می کنند؟ در ادامه با بیان این راهکارها با ما همراه باشید.

اینستاگرام چگونه به معروف شدن مشاهیر کمک کرده است؟

چه کسانی بیشترین فالوور را در جهان دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید به سراغ مشاهیر هنر و ورزش برویم. می توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم ها برای هنرمندان و ورزشکاران در میان تمام شبکه های اجتماعی است که به آن ها در دیده شدن بیشتر کمک می کند.

این شبکه اجتماعی تبدیل به جامعه ای بزرگ شده است که افراد در آن می تواند با هنرمندان یا ورزشکاران مورد علاقه شان در ارتباط باشند، آن ها را دنبال کنند و درجریان عقاید و علاقمندی هایشان قرار بگیرند .

راه های بهتر دیده شدن هنرمندان و ورزشکاران در اینستاگرام

یکی از دغدغه های اصلی افراد معروف جلب توجه طرفدارانشان است؛ آن ها همیشه سعی می کنند که محبوبیت خود را در میان دنبال کننده هایشان حفظ کنند.

بنابر. این سعی می کنند مواردی را که نشان دهنده محبوبیت و مقبولیت آن ها هست را افزایش دهند از جمله تعداد لایک، کامنت و فالوورهای اینستاگرام و …  اما برای افزایش این فاکتورها و بیشتر دیده شدن باید یکسری موارد و فاکتورها را رعایت کنند که به شرح زیر هستند:

  • افزایش میزان تعامل با دنبال کننده ها

هرچه که میزان تعامل هنرمندان و بازیگران با دنبال کننده های پیج شان بیشتر باشد می توان انتظار محبوبیت و در نتیجه دیده شدن بیشتر پیج را داشت.

این تعامل با انجام دادن فعالیت های روزانه نظیر گذاشتن پست ها و استوری های جذاب, همدردی با مردم در ایام سوگواری , همدلی در خوشی ها , با خبر کردن طرفداران از فعالیت های خود و … معنا می گیرد .

  • ترفند قدیمی تبلیغات

گفته می شود که کریستین رونالدو فوتبالیست سرشناس اروپایی با تبلیغ برای کفش های شرکت نایک علاوه بر بدست آوردن درآمد بالا دنبال کننده های بیشتری نیز پیدا کرده است . تبلیغات برای برند های معروف می تواند موجب اعتبار پیج شود و این نظر مخاطب را جلب می کند .

  • زمان درست برای نشر پست ها و استوری ها

از شاخص های مهم که هنرمندان و ورزشکاران نباید از آن غافل باشند این است که آگاه باشند پست های خود را در زمان مناسب منتشر کنند.

برای دنبال کننده ناخوشایند است که در زمان های سوگواری ها و یا رخداد های طبیعی ناخوشایند پست هایی در مضمون شاد و یا مضحک ببینند!

همچنین انتشار پست در زمان های کم بازدید نیز نمی تواند تعامل و واکنش خوب مخاطبان را به سوی خود جذب کند.

  • خرید فالوور اینستاگرام؛ راهی میانبر

در میان افراد معروف چه کسانی بیشترین فالوور را دارد ؟ آیا تمام فالور های آن ها واقعی است ؟شاید جواب این سوال خیر باشد ! ممکن است تعجب کنید ولی این حقیقت دارد . بسیاری از افراد معروف برای اینکه بیشتر دیده شوند اقدام به خرید فالوور اینستاگرام برای پیج شان می کنند تا اعتبار پیج و خودشان را در نظر کاربران بالا ببرند در این صورت برای دیگر کاربران رغبت برای دنبال کردن پیج ایجاد می کنند.

  • خلاقیت در تولید محتوا

شاید تعجب کنید که هنرمندان و افراد محبوب هم برای رفتن به اکسپلور و بهتر دیده شدن از قوانین اینستاگرام مستثنی نیستند و اگر در تولید محتوای جذاب خلاقیت نداشته باشند نیم توانند تعامل مخاطبان خود را جذب کنند و در نتیجه مخاطبانشان محدود به افرادی می شود که ان ها را می شناخته اند نه مخاطبان جدید.

  • انجام کار های بشر دوستانه و نمایش آن

عامه مردم طرفدار افرادی هستند که خیر خواه باشند. انجام کار های بشر دوستانه نظیر حمایت های مالی، کمک هزینه برای ساخت و یا بازسازی مدرسه ها و … با ایجاد فضای هم نوع دوستی مخاطب را بیشتر تشویق می کند که طرفدار و دنبال کننده شما باشد.

  • انتشار پست یا لایو مشترک با سایر هنرمندان و ورزشکاران

یکی دیگر از راهکارهای بهتر دیده شدن در اینستاگرام انتشار پست ها یا لایوهای اشتراکی است. با استفاده از این روش شما می توانید مخاطبان و فالوورهای پیج های هنرمند یا ورزکار دیگر را به سوی پیج خود جذب کنید.

سخن پایانی

اکنون که با راهکارهای بهتر دیده شدن و محبوبیت هنرمندان و ورزشکاران در اینستاگرام آشنا شدید دوست داریم راهکارها و روش هایی که شما با استفاده از آن به بهتر دیده شدن پیج خود کمک می کنید را بدانیم.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *