پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید Musical Postcards

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید Musical Postcards

3.1
(48)

دانلود برنامه ساخت کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید Musical Postcards. برنامه ایرانی بسیار خوب با کلی امکانات برای ساخت کارت پستال موزیکال رایگان که می توانید ان را با دوستان خود به راحتی به اشتراک بگذارید. این برنامه که بستگی به نوع کارت پستالی که می سازید ممکن است به شما خروجی به صورت Gif و یا عکس بدهد می تواند در شرایط امسال که دید و بازدید عید باید به حداقل برسد بسیار مفید باشد. می توانید با دانلود برنامه ساخت کارت پستال موزیکال ٬کارت پستال های بسیار زیبا برای دوستان خود و کاملا مطابق با سلیقه خودتان بسازید و به دوستانتان نشان دهید که تحت هر شرایطی به یاد انها هستید و برای دوستانتان ارزش قائل هستید. شما می توانید Musical Postcards همین حالا از سایت ایزی پی سی دانلود کنید.

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال برای ساخت آن

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید

در این برنامه شما می توانید بر روی کارت پستال های موزیکال خود از اهنگ های اماده برنامه Musical Postcards استفاده کنید که برای تمامی مناسبت ها و سنین اهنگ  دارد و یا از اهنگ های دلخواه و درون گوشی خودتان اهنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای انتخاب عکس و نوشته نیز از مطالب اماده این برنامه استفاده کنید و یا همه ی این ویژگی ها را خودتان ایجاد کنید و در نهایت می توانید برای کارت پستال موزیکال خود افکت هایی مانند خروج از پاکت نامه٬ باز شدن در حالت پرواز٬ خروج از میان اتش و … نیز استفاده کنید و بهترین و زیباترین یادگاری را که

می تواند برای همیشه همراه دوستانتان باشد را برای انها اماده کنید و ارسال کنید.

عکس Musical Postcards

شما به وسیله دانلود برنامه کارت پستال موزیکال اندروید می توانید به راحتی با انتخاب مورد نظر کارت پستال خود را بسازید و آن را برای دوستان و آشنایانتان ارسال نمایید. این برنامه در مناسبت ها و مراسم های مختلف مانند نوروز، تولد و … بسیار کارآمد است و به وسیله آن خلاقیت خود را ه نمایش خواهید گذاشت و گیرنده آن را بسیار شگفت زده خواهید کرد.

کارت پستال موزیکال برای اندروید

همچنین با دانلود برنامه Musical Postcards شما می توانید برای تمامی مناسبت ها از ان استفاده کنید. این برنامه دارای دسته بندی از مناسبت هایی مانند نوروز٬‌ تولد٬ روز مادر٬ روز پدر٬ سال نو میلادی٬ مذهبی٬ روز معلم٬ ولادت امام رضا٬ عاشورا٬ یلدا٬ عید فطر٬ روز دانشجو٬ عید سعید غدیر و همچنین عید سعید قربان می باشد که برای تمامی این مناسبت ها و مناسبت های مشابه انها دارای کارت پستال موزیکال رایگان می باشد که می توانید یا انها را به صورت اماده٬ و یا با ویرایش انها و شخصی سازی انها را برای دوستان خود ارسال کنید. همچنین می توانید کارت پستال های خود را در برنامه ذخیره کنید تا بعدا بسیار ساده٬ باز هم از انها استفاده کنید.

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال برای تبریک نوروز

به طور مثال در سال نو و نوروز می توانید با دانلود برنامه کارت پستال موزیکال اندروید برای دوستانتان به عنوان تبریک از این اپلیکیشن  و یا نرم افزار استفاده نمایید تا آن ها را خوشحال نمایید. نمونه ای از روند ساخت را در تصویر بالا می توانید مشاهده نمایید. و یا در تبریک های تولد و ازدواج نیز این نرم افزار تم ها و ساختار های زیبای خود را آماده نموده است که استفاده از آن ها نیز بسیار جذاب خواهد بود. از مزیت های این برنامه امکان ارسال کارت پستال به دورترین نقاط جهان می باشد چرا که دیجیتال بوده و بعد مسافت در آن بی تاثیر است.

ویژگی های دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید

قطعا اگر از دانلود برنامه کارت پستال موزیکال برای اندروید استفاده نموده و با ساخت postal card خود بپردازید و سپس آن را برای دوستانتان بفرستید آن ها از زیبایی و خلاقیت آن شگفت زده خواهند شد. این کار از نظر اکثر افراد کاری جذاب بوده و توجه افراد بسیاری را جذب خواهد کرد.حتی می توانید بعد از ساخت کارت پستال آن را ذخیره نموده و در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام آن را به اشتراک بگذارید.

استفاده از این نرم افزار برای هر سن و هر علم و دانشی از اپلیکیشن ها ساده و گویاست. به راحتی قالب مورد نظر را انتخاب نمایید، متن خود را بنویسید، تغییرات خود را اعمال نمایید و آن را به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال برای اندروید این روز ها طرفداران بسیاری دارد و احتمالا کارت پستال های زیادی که به کمک این برنامه ساخته شده اند برایتان ارسال شده باشد. پس همین حالا این برنامه را دریافت نموده تا شما نیز بتوانید دوستانتان را شگفت زده نمایید.

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال

ویژگی برنامه Musical Postcards:

  • دارای تعداد زیادی کارت پستال برای تمامی مناسبت های مختلف
  • امکان استفاده از اهنگ های اماده برنامه و یا اهنگ های شخصی
  • امکان ویرایش متن و نوشته دلخواه
  • امکان ایجاد افکت های خاص برای زیبا سازی
  • یکی از نرم افزار های جالب
  • دارای مجموعه کامل از عکس های کارت پستال موزیکال و امکان استفاده از عکس شخصی
  • قابلیت اشتراک گذاری کارت ساخته شده با دوستان
  • دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان اندروید
  • امکان ذخیره کارت های ساخته شده در داخل برنامه
  • مناسب برای تمامی مناسبت ها
  • دارای راهنمای مرحله به مرحله برای یادگیری برنامه
  • و …

دانلود برنامه کارت پستال موزیکال که اکنون از سایت ایزی پی سی قابل دانلود می باشد می تواند جهت ساخت کارت پستال برای تبریک سال نو و سایر مراسم ها به شما کمک نماید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 48

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید Musical Postcards

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه نیاز به اندروید ۴.۱ به بالا دارد.

مشخصات
شرکت سازنده: dl.payamneshan.com/interview.html

نام انگلیسی: Musical Postcards

نام فارسی: برنامه ساخت کارت پستال موزیکال

نسخه برنامه: 3.5.5

حجم برنامه: 5MB

4 پاسخ به “دانلود برنامه کارت پستال موزیکال رایگان برای اندروید Musical Postcards”

  1. عاطفه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    چرا لینک موزیک رو میذارم صوت نداره؟؟؟

  2. الهه گفت:

    سلام خسته نباشید.آیا میشه با این نرم افزار تعداد نا محدود کارت پستال درست کرد یا محدودیت داره؟؟؟مثلاً ۴۰ تا کارت پستال میشه درست کرد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *