پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین لپ تاپ های ایسر پاییز 1401

بهترین لپ تاپ های ایسر پاییز 1401

0
(0)

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ برای کار یا تحصیل خود داشته باشید همواره یکی از دغدغه ها انتخاب بهترین لپ تاپ با توجه به مشخصات مد نظر شما است. در هنگام خرید لپ تاپ جدید بایستی با توجه به پارامتر های مختلف یک انتخاب مناسب را داشته باشید. هر لپ تاپی برای انواع کاربری های مختلف سازگار نیست. به طور مثال اگر اهل بازی های کامپیوتری هستید، بایستی به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ بروید. در این وضعیت لپ تاپ هایی با کانفیگ پایین، برای شما مناسب نخواهند بود. در یک پارامتر دیگر بایستی به برند تولید کننده لپ تاپ هم توجه کنیم.

زمانی که لپ تاپ خریداری شده شما از برندهای معتبری مانند ایسر و ایسوس باشد، میتوان اطمینان بیشتری از کارایی و عملکرد آن داشت. برند تایوانی ایسر، تولید کننده انواع مدل های لپ تاپ برای کاربری های مختلف است. تنوع محصولات، با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه دست شما را برای انتخاب انواع مدل ها هنگام خرید لپ تاپ ایسر باز گذاشته است.

هنگام خرید لپ تاپ ایسر باید در ابتدا نیازهای خود را سنجیده و بودجه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید از بین بهترین لپ تاپ های ایسر در پاییز ۱۴۰۱، یک مدل را انتخاب نمایید.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ ایسر را دارید، پیشنهاد می کنیم به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید. زیرا قصد داریم شما را با بهترین لپ تاپ های ایسر پاییز ۱۴۰۱ آشنا کنیم.

خرید لپ تاپ ایسر.

 

آشنایی با بهترین لپ تاپ های ایسر پاییز ۱۴۰۱

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین لپ تاپ های ایسر پاییز ۱۴۰۱ بر اساس قیمت و مشخصات آشنا کنیم.

 

لپ تاپ گیمینگ ایسر سری نیترو.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ acer در بازه قیمتی ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومن را داشته باشید، سری لپ تاپ های نیترو ایسر به شما پیشنهاد می شود. این لپ تاپ ها جز سری لپ تاپ گیمینگ ایسر هستند. هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید سعی کنید لپ تاپی را خریداری کنید که بالاترین کانفیگ را به شما ارائه دهد. زیرا بایستی قدرت پردازشی بسیار بالا و بدون کاهش عملکرد ارائه دهد.

این مدل از لپ تاپ گیمینگ ایسر در بین رقبا از بهترین مشخصات نسبت به قیمت برخوردار است. به گونه ای که می توان گفت در این رده قیمت چیزی بیشتر از این لپ تاپ عایدتان نخواهد شد. وزن لپ تاپ ۲.۳ کیلوگرم بوده و در مدل های مختلف از پردازنده های مختلف اینتل سری core i5 تا core i9 استفاده شده است. محدوده سرعت پردازنده از ۲.۸ گیگاهرتز شروع می شود. همچنین حافظه کش از ۱۲ تا ۲۴ مگابایت بسته به مدل و قیمت نصب شده است. میزان رم دستگاه در ارزانترین مدل ۸ گیگابایت بوده و در گران ترین مدل ۳۲ گیگابایت است. ظرفیت حافظه داخلی در بالاترین مدل به دو ترابایت می رسد.

پردازنده گرافیکی استفاده شده در لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ساخت شرکت nvidia بوده که در ارزان ترین مدل، RTX3050 است و در گرانترین مدل RTX3070 می باشد. باتری استفاده شده در تمامی مدل ها از نوع ۴ سلولی با ظرفیت ۵۷ وات ساعت است.

خرید لپ تاپ ایسر

خرید لپ تاپ ایسر سری نیترو.

لپ تاپ گیمینگ ایسر سری PREDATOR

یکی دیگر از گزینه های ایسر برای خرید لپ تاپ گیمینگ، سری لپ تاپ های پریدیتور هلیوس ۳۰۰ است. این مدل لپ تاپ ها، جزو لپ تاپ گیمینگ ایسر بوده و در رده قیمتی نسبتاً بالاتری نسبت به بقیه مدل ها قرار می گیرند. این مدل در کنار سری مدل های نیترو یک تجربه منحصر به فرد از بازی های کامپیوتری را برای کاربران به ارمغان می آورند. مدل های وارد شده به کشور ما دارای کارت گرافیک انویدیا GTX1650 و GTX ۱۶۶۰ به همراه پردازنده های نسل دهم اینتل هستند.

این لپ تاپ با وزن نه چندان سنگین ۲.۵ کیلوگرم، دارای ابعادی استاندارد بوده که قابلیت حمل آن را برای افراد بسیار آسان می کند. ظاهر این لپ تاپ بسیار شیک و زیبا طراحی شده و در نگاه اول حس مواجهه با یک لپ‌تاپ خاص را به شما القا می کند. لولای نمایشگر در این مدل به گونه ای طراحی شده است که می تواند تا ۱۳۰ درجه نسبت به پایه لپ تاپ باز شود. صفحه‌نمایش این مدل ۱۵.۶ اینچی بوده که از کیفیت تصویر بسیار بالای ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. این لپ تاپ دارای ۳ پورت usb3 به همراه ۱ پورت اترنت، یک پورت ‏hdmi  و یک پورت تایپ سی بوده و خبری از پورت سازگار با تاندربولت نیست.

میزان ظرفیت حافظه رم در مدل های مختلف از ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت است. پردازنده استفاده شده در این مدل از لپ تاپ ها ساخت شرکت اینتل بوده و کارت گرافیک انویدیا بسته به مدل و قیمت در این دستگاه نصب شده است. با توجه به تنوع مدل ها و قیمت توصیه می شود برای خرید لپ تاپ ایسر سری پریدیتور به صفحه مربوطه در فروشگاه سر بزنید.

خرید لپ تاپ ایسر

خرید لپ تاپ ایسر سری پریدیتور.

لپ تاپ ایسر سری Aspire

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ ایسر در بازه های قیمتی مقرون به صرفه تر دارید، لپ تاپ های ایسر Aspire گزینه پیشنهادی به شماست. سری لپ تاپ های ایسر Aspire جز لپ تاپ های مولتی مدیا برند ایسر با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است. سری لپ تاپ های ایسر Aspire در مدلهای ۳، ۵ و ۷ وجود دارند. مدل های Aspire7 قیمت بالاتری نسبت به بقیه مدل ها داشته و از مشخصات بالاتری نیز بهره می برند.

به طور کلی، لپ تاپ های این مدل برای کاربردهای عمومی مناسب ترند و نمی توان آنها را زیر مجموعه لپ تاپ گیمینگ ایسر دانست. این لپ تاپ با وزن ۲.۱۵ کیلوگرم با پردازنده ساخت شرکت amd با ظرفیت حافظه ۸ و ۱۶ گیگابایت بسته مدل های مختلف قابل خریداری است. ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت از نوع ssd بوده و پردازنده گرافیکی ساخت شرکت انویدیا میباشد. حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی در بالاترین مدل، ۴ گیگابایت ظرفیت دارد.

صفحه نمایشگر این لپ تاپ از نوع فول اچ دی و با نرخ تازه سازی تصویر ۶۰ هرتزی بوده و حالت صفحه مات می باشد. این لپ‌تاپ دارای ۲ عدد پورت ۳usb ، یک عدد پورت ۲usb ، یک عدد usb type c می باشد. باتری استفاده شده در این مدل از نوع ۴ سلولی با ظرفیت ۴۸ وات ساعت بوده و قابلیت شارژ دهی یک تا سه ساعت را دارد. جهت اطلاع از تک تک مدل ها جهت خرید لپ تاپ ایسر، می‌توانید از صفحه مربوطه در وب سایت ما بازدید نمایید.

خرید لپ تاپ ایسر

خرید لپ تاپ ایسر سری Aspire.

خرید لپ تاپ ایسر از دیجی تامین.

خرید لپ تاپ ایسر با بهترین قیمت و اطمینان از اورجینال بودن دستگاه، ما را به خرید از فروشگاه های معتبر وا می دارد. شرکت تامین پخش رایانه با نام تجاری دیجی تامین با سابقه ۸ ساله در زمینه واردات تجهیزات کامپیوتری و تامین قطعات آنها، یکی از بزرگترین تامین و توزیع کنندگان تجهیزات دیجیتال در کل کشور است. در فروشگاه اینترنتی دیجی تامین، شما می توانید انواع مختلف لپ تاپ از برندهای مطرح دنیا در حوزه های مختلف کاری را از جمله کاربری های خانگی، مهندسی، گیمینگ، اداری، دانشجویی و گرافیکی تهیه نمایید. در صورتی که قصد خرید عمده لپ تاپ دارید، کارشناسان ما می توانند یک تجربه همکاری خوب و سودآور را برای شما رقم بزنند.

ضمنا در صورت خرید لپ تاپ ایسر از دیجی تأمین محصول خریداری شده شما فقط با گارانتی اصلی ارائه گردیده و پس از انجام خرید، از طریق پست یا پیک برای تهران و از طریق پست و تیپاکس برای شهرستان ها به محض پردازش، ارسال خواهد شد. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از طریق راه های تماس با ما در ارتباط باشید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

2 پاسخ به “بهترین لپ تاپ های ایسر پاییز 1401”

  1. فرانک عباسی گفت:

    من از سایت دیجی تامین با توجه به متن شما خرید کردم .از نحوه پاسخ گویی تا ارسال سریع و به موقشون و بسته بندی شون کلا همه چی شون خیلی راضی بود .مرسی از مدیریت خوبشون

  2. فرانک عباسی گفت:

    من لپتاپ گیمینگ HP Victus 15-FA0025NR-A از سایت دیجی تامین خردیم راضی بودم
    مشاوره خوبی دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *