پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین ویژگی ها و مزایای سرور اختصاصی ویندوز

بهترین ویژگی ها و مزایای سرور اختصاصی ویندوز

0
(0)

خرید سرور اختصاصی ویندوز یا همان Windows Dedicated Server کارایی بی‌نظیری را در مدیریت مشاغل، وبسایت‌های فروشگاهی، میزبانی از اپلیکیشن‌ها و هر کاری که به پردازش سنگین نیاز دارد، ارائه می‌دهد. سرور اختصاصی ویندوز که با سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت کار می‌کند، قادر است برنامه‌های مهم کاری را در شرایط بحرانی و پیچیده پشتیبانی کند. بنابراین گزینه بهینه‌ای برای مشاغلی است که وبسایت‌های پربازدید، اطلاعات حساس و یا مأموریت‌های نظارتی را بر عهده دارند. با خرید سرور اختصاصی می‌توان از مزایای فوق‌العاده این سرور بهره برد که در ادامه به مهم‌ترین موارد اشاره می‌شود. با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از سرورهای اختصاصی ویندوز

سازما‌ن‌هایی که به دنبال تجربه میزبانی سرور پایدار، ایمن و قابل اعتماد هستند، ترجیح می‌دهند از سرورهای اختصاصی استفاده کنند زیرا ثابت شده است که یک سرور اختصاصی می‌تواند همه نیازهای فوق‎‌ را در یک محیط میزبانی مناسب، تأمین ‌کند. نکته این‌جاست که وقتی میزبان سرور اختصاصی را از یک سرور مشهور مثل سرور اختصاصی ویندوز پر سرعت انتخاب می‌کنید، می‌توانید از پشتیبانی فنی برتر و امنیت بالاتر نیز بهره‌مند شوید.

در یک محیط اختصاصی ویندوز، سروری دریافت می‌کنید که نیازهای میزبانی شما را منحصراً تأمین می‌کند و هیچ مهمان یا مستاجر دیگری در سیستم حضور ندارد. همچنین می‌توانید دسترسی ریشه‌ای به سرور داشته باشید تا بتوانید تنظیمات آن را برای مطابقت با نیازهای تجاری خود پیکربندی کنید.

استفاده از سرورهای اختصاصی، مزایای بسیاری برای کاربران این سرورها دارد.

شما همچنین با خرید بهترین سرورهای اختصاصی ویندوز به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:

  • اسکریپت‌ها و برنامه‌هایی را نصب کنید که فکر می‌کنید برای نیازهای تجاری شما مناسب است.
  • منابع اضافی را هر زمان که نیاز دارید دریافت کنید.
  • از عملکرد برتر و سازگاری بالا لذت ببرید.

وقتی صحبت از استفاده از میزبان اختصاصی می‌شود، دو گزینه پیش روی شماست: خرید سرور اختصاصی ویندوز و سرور اختصاصی لینوکس. هر دوی این برنامه‌ها، علاوه بر مزایای مشترک، مزایای منحصر‌به‌فرد خود را نیز دارند. ولی ذکر این نکته لازم است که اگر کسب‌وکار شما با فناوری‌های .Net اجرا می‌شود، باید در یکی از سرورهای اختصاصی ویندوز ثبت‌نام کنید زیرا این برنامه‌ها فقط در محیطی با فناوری ویندوز قابلیت اجرا دارند و لینوکس پاسخگوی نیازهایتان نخواهد بود.

مزایای سرورهای اختصاصی ویندوز

بررسی سرورهای اختصاصی ویندوز نشان می‌دهد که این سرورها، عملکرد فوق‌العاده و کیفیت برتر را نوید می‌دهند که آن‌ها را به بهترین گزینه برای میزبانی سرور مورد استفاده در کسب‌وکار شما تبدیل می‌کند. اطمینان داشته باشید که در مدیریت و سازماندهی سرور اختصاصی ویندوز خود مشکلی نخواهید داشت زیرا فناوری‌های موجود کاربرپسند هستند و بندرت نیاز به مداخله یک متخصص IT دارند. کنترل‌پنل ویندوز به صورت حرفه‌ای برای حداکثر خروجی طراحی شده و کار با آن بسیار آسان است. در نتیجه، نگهداری و مقیاس‌بندی وبسایت شما با این سرور، بسیار آسان و بدون دردسر می‌شود.

کنترل‌پنل ویندوز

کنترل‌پنل سرور اختصاصی ویندوز، ابزاری دوستانه است که می‌تواند توسط هر کسی که دانش کمی از فناوری‌های یک صفحه کنترل دارد، اداره شود. اما قبل از آن، مهم است که بدانیم کنترل‌پنل چیست و چه نقشی در سیستم میزبانی دارد؟

کنترل‌پنل دستگاهی است که برای کمک به کاربران در نصب و مدیریت دامنه‌ها و برنامه‌ها در سرور اختصاصی آنها طراحی شده است. این می‌تواند یک دارایی عظیم برای صاحبان وبسایت‌های تجاری و تجارت الکترونیکی باشد زیرا آنها باید تمام مدت بر پیشرفت سایت خود نظارت کنند و خرید سرور اختصاصی ویندوز با کنترل پنل پلسک می‌تواند در این راه، ابزار کارآمدی برایشان باشد که از استرس کار کم کند.

کنترل پنل پلسک در سرور ویندوز

کار با کنترل‌پنل سرورهای اختصاصی ویندوز، پیچیدگی ندارد

با کمک یک صفحه‌کنترل قادر خواهید بود وبسایت خود را از یک مکان مناسب، مدیریت و سازماندهی کنید. این موضوع، می‌تواند به شما در مدیریت کارآمد کسب‌وکارتان و افزایش بهره‌وری کمک کند.

کنترل پنل Plesk

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند و نیز ثابت شده است که صفحه‌کنترل Plesk بهترین گزینه برای سرورهای اختصاصی ویندوز است. کنترل‌پنل Plesk در حال حاضر توسط بیش از 11 میلیون وبسایت و برنامه در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یک نشانه واضح است که بسیاری از کاربران راضی، از این محصول استفاده می‌کنند. Plesk به سایر رقبایش برتری دارد چون:

  • با یک تنظیم امنیتی برتر همراه است
  • می‌توانید هر تعداد دامنه را اضافه یا حذف کنید
  • یک جعبه‌ابزار قدرتمند برای استفاده در وبسایت‌های وردپرس است.

 

چگونه Plesk می‌تواند از وبسایت و کسب‌وکار شما سود ببرد؟

این یک حقیقت است که مدیریت کاملا سازمان‌یافته مشاغل، امری غیرممكن است و بعضی مشکلات، طبیعتا در طول مسیر سازمان به وجود می‌آیند. با این‌حال، با یک کنترل‌پنل مناسب، می‌توانید کنترل بالایی بر عملیات کلیدی کسب‌وکارتان داشته باشید. با داشتن یک کنترل‌پنل مناسب برای خرید سرور اختصاصی ویندوز خود، می‌توانید کارایی وبسایت را افزایش داده و شانس موفقیت در فعالیت‌های تجاری خود را افزایش دهید. فرقی نمی‌کند اهل فن هستید یا نه! زیرا یاد گرفتن چگونگی کار با کنترل‌پنل Plesk به هر حال، زیاد سخت نیست.

نحوه کار با کنترل‌پنل Plesk

نحوه کار با کنترل‌پنل Plesk

Plesk ابزاری کاربرپسند است که مشاغل می‌توانند از آن برای اجرای بهینه و ایمن سرور اختصاصی ویندوز خود استفاده کنند. غیر از کاربردی که این کنترل‌پنل برای مشاغل دارد، Plesk همچنین یک ابزار مفید برای وبلاگ‌نویسان و سایر افرادی است که از وبسایت خود برای ملاحظات تجاری استفاده می‌کنند. آنها مجبور نخواهند بود با مشکلات معمول پر دردسر مانند عملکرد ضعیف و افزایش زمان بارگیری فایل‌ها مواجه شوند. این کنترل‌پنل حرفه‌ای، برای نظارت بر تقریباً تمام زمینه‌های اصلی عملیات، طراحی شده است و بنابراین می‌تواند به شما در مدیریت و نگهداری وبسایت خود همراه با موفقیت و سودآوری کمک کند.

مدیریت سرور

وقتی یک سرور اختصاصی ویندوز را خریداری کنید، نیازی نیست در مورد مدیریت عملیاتی نگران باشید و یا به اجبار با نگه‌داشتن یک زبانه بسته در مورد عملکرد سرور در فواصل مکرر، خود را خسته کنید. حتی مهم نیست که شما هیچ دانش فنی در زمینه نگهداری سرورها ندارید. سیستم‌عامل ویندوز، مدیریت سرور را آسان و روان می‌کند زیرا چندین ویژگی و ابزار مدیریت سرور را همزمان به کاربرانش ارائه می‌دهد.

اگر صاحب مشاغل تجاری یا حرفه‌ای هستید، می‌توانید از خدمات یک شرکت مدیریت سرور حرفه‌ای استفاده کنید. این شرکت‌ها می‌توانند از همه نظر، چه عملکرد کسب‌وکارتان باشد، چه شامل مدیریت کسب‌وکار شود و چه به موضوع نگهداری سرور مربوط باشد، از شما پشتیبانی کنند.

یک هاستینگ معتبر را که سال‌ها تجربه در صنعت میزبانی دارد، انتخاب کنید که با آخرین فناوری در صنعت سرور کاملاً آشنا باشد. این ارائه‌دهنده حرفه‌ای، باید قادر باشد تیم متخصصی را برای نظارت بر عملیات سرور و پشتیبانی 24/7 از طریق چندین کانال ارتباطی در اختیارتان قرار دهد.

جمع‌بندی

خرید سرور اختصاصی ویندوز یا همان Windows Dedicated Server یکی از بهترین ابزارهای روز دنیاست که با منابع سخت‌افزاری کاملا اختصاصی و با سیستم‌عامل ویندوز، خدماتش را به مشتریان ارائه می‌دهد. این سرور ویندوزی، وظیفه میزبانی از انواع وبسایت‌ها مثل سایت‌های پربازدید، میزبانی از اپلیکیشن‌ها، سایت‌های فروشگاهی، مشاغل حساس و کمک‌رسانی به انجام مأموریت‌های نظارتی مراکزی مثل بانک‌ها و غیره را به انجام می‌رساند. سرور اختصاصی ویندوز با کیفیت و سرعت مناسب، امکان انتخاب سخت‌افزارهای مورد نظر، همچنین برنامه‌های نرم‌افزاری ویژه، امکان تأمین انرژی، محاسبه و منابع شبکه برای پاسخگویی به تغییر در تقاضاهای تجاری و سایر ابزارها مثل کنترل‌پنل را در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا به این وسیله بر سرعت عملکردها و فرایندها اضافه کنند و استرس کاری کاهش پیدا کند. طبیعتا امکان ارتقاء امکانات سرورها توسط کاربران وجود دارد و این یکی از مهم‌ترین مزایای خرید و استفاده از یک سرور اختصاصی ویندوز است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *