پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

تیشرت لانگ دخترانه چیست و چگونه می توان آن را ست کرد

تیشرت لانگ دخترانه چیست و چگونه می توان آن را ست کرد

0
(0)

یکی از پرکاربردترین لباس ها که در کمد هر خانمی یافت میشود تیشرت است. تی شرت ها را می توان در مهمانیها و خانه پوشید. در سال های اخیر مد لباس و پوشاک به سمتی پیش رفته است که علاوه بر زیبایی راحتی لباس نیز درنظر گرفته میشود. این موضوع در فصل تابستان بدلیل گرما بیشتر دیده میشود. تیشرت و بخصوص تیشرت لانگ دخترانه و زنانه ، لباسی است که در سالهای اخیر بعنوان لباسی راحت، اسپرت و شیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

امروزه با توجه به افزایش فعالیت در محیط بیرون از خانه، لباس های اسپرت و راحت بیش از هر زمان دیگری طرفدار دارد. تیشرت لانگ دخترانه که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته علاوه بر خانه در محیط های ورزشی و برای فعالیت هایی چون پیاده روی و تمرینات ورزشی مناسب است.

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه تی شرتی است که از سایز معمولی کمی بزرگتر است و قد آن نیز بلندتر از تیشرت معمولی است. به طور کلی اگر بخواهیم تیشرت لانگ دخترانه را توضیح دهیم ، به تیشرتی که گشاد و بلند باشد و آستین آن نیز حالت افتاده باشد تیشرت لانگ گفته میشود. معمولا قد این تیشرت ها به روی زانو میرسد. این نکته حائز اهمیت است که برای خرید تیشرت دخترانه حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

خرید تیشرت دخترانه

با توجه به توضیح بالا می توان متوجه شد که این نوع از تیشرت ها پوشیده محسوب میشوند. این تیشرت ها در انواع ساده ، فانتزی و طرحدار موجود بوده و برای ست کردن هرکدام باید به نکاتی توجه کرد.

ست کردن تیشرت لانگ با شلوار

بهترین حالت ست کردن تیشرت لانگ دخترانه پوشیدن آن همراه با شلوار اسکینی است. سعی کنید در انتخاب رنگ ها نیز توجه بخرج دهید. البته استفاده از شلوار اسلش همراه با این تیشرت زنانه نیز خوب است اما آن را با شلوار های خیلی گشاد نپوشید چراکه تیپ شما را نامرتب و شلوغ نشان میدهد.

اگر به تیپ های ورزشی و اسپرت علاقه دارید استفاده از تیشرت لانگ همراه با شلوار ورزشی و کتانی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. همچنین تیشرت های لانگ آستین بلند برای زیر مانتو نیز مناسب هتسند.

استایل با تیشرت لانگ دخترانه

یکی از بهترین استایل ها همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم استایل ورزشی است. در این استایل سعی کنید از کتانی ساده استفاده کنید. اگر تیشرت شما طرحدار است، میتوانید رنگ شلوار را با رنگ طرح روی تیشرت خود ست کنید تا تیپی زیباتر داشته باشید.

اگر بدنبال خرید تیشرت زنانه ای هستید که با هر شلوار و یا کفشی به راحتی ست کنید، پیشنهاد ما به شما تیشرت لانگ دخترانه سفید ساده و یا مشکی است. این سبک از تی شرت ها به راحتی با هر شلوار و کفشی ست می شوند. در استایل با تیشرت لانگ دخترانه علاوه بر شلوار جین چسبان، شلوارک یا دامن جین هم انتخاب مناسبی هستند.

خرید تیشرت زنانه

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم یکی از مهمترین مزیت های این لباس ها راحت بودن آن هاست. پس هنگام خرید تیشرت دخترانه لانگ حتما به جنس و کیفیت آن نیز توجه نمایید و جنس سبک و نخی آن را بخرید. علاوه بر این موضوع با در نظر گرفتن تیپ مورد نظر خود رنگ آن را انتخاب کنید.

اگر تیشرت لانگ شما خیلی بلند است برای داشتن یک استایل خاص می توانید از کمربند استفاده کنید. در استایل با تیشرت لانگ دخترانه علاوه بر شلوار جین چسبان، شلوارک یا دامن جین هم انتخاب مناسبی هستند.

نحوه شست و شوی تی شرت

یکی از مهمترین موارد در حفظ و نگهداری از لباس ها شست و شوی آن هاست. شستن هر لباس با لباس دیگر متفاوت است و با توجه به نوع پارچه، نوع چاپ و … باید به مواردی توجه کرد. اولین گام جهت شستن لباس و تیشرت توجه به علائم روی لیبل لباس است.

این علائم این که این لباس باید در چه دمایی از آب شسته شود، آیا مناسب ماشین لباس شویی است یا خیر، ایا میتوان آن را اتو کشید یا خیر و موارد دیگر از این قبیل را به شما میگوید.

معمولا تیشرت های نخ پنبه را میتوان در ماشین لباس شویی و در کنار سایر لباس ها به راحتی شست. اما سعی کنید دمای آب جهت شست و شوی تیشرت زنانه بسیار بالا نباشد تا به پارچه لباس آسیبی نخورد.

سخن پایانی

انتخاب لباس شیک و خوب کار بسیار سختی است. همواره سعی کنید مدل های مختلف را در فروشگاه های مختلف بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. از آنجایی که انجام این کار در فروشگاه های حضوری کاری بسیار پیچیده و زمان بر است پیشنهاد ما به شما فروشگاه های لباس زنانه مانند مدیسه ، بانی مد ، ژیلمو ، دیجی استایل و … است تا بتوانید به راحتی لباس های مختلف را بررسی کرده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

در خرید تیشرت زنانه حتما جنس پارچه ، طرح و ابعاد را در نظر بگیرید. بهترین جنس جهت خرید نخ پنبه است. هنگام خرید اینترنتی تی شرت زنانه می توانید یکی از تیشرت های خود را با ابعاد ارائه شده توسط فروشگاه مورد نظر مقایسه کنید تا بفهمید آیا ان لباس مناسب شما است یا خیر.

علاوه بر این موارد حتما از فروشگاه های معتبر که دارای نماد اعتماد هستند خرید خود را انجام دهید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

یک پاسخ به “تیشرت لانگ دخترانه چیست و چگونه می توان آن را ست کرد”

  1. shima گفت:

    ممنون بابت توضیحات کامل و جامعتون. خیلی لذت بردم از این متن دقیق و عالی. تیشرت لانگ دخترانه خیلی پرطرفداره و پوشیدنش لذت بخشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *