پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی موجسواران مترو – ساب وی SUBWAY SURFERS برای اندروید

دانلود بازی موجسواران مترو – ساب وی SUBWAY SURFERS برای اندروید

3.8
(4)

دانلود بازی موجسواران مترو – ساب وی SUBWAY SURFERS برای اندروید . از دست نگهبانان مترو فرار کنید! بازی ساب وی که یکی از بازی های قدیمی و سرگرم کننده گوشی های اندروید است داستان پسر بچه جوانی است که بر روی دیوار های مترو نقاشی کشیده است و حالا نگهبانان به دنبال ان افتاده اند. شما باید از دست نگهبان های مترو در بازی موجسواران مترو فرار کنید و تا در این مسیر تا جایی که می توانید سکه جمع کنید و با واگن های مترو نیز تصادف نکنید. در SUBWAY SURFERS شما می توانید با جمع کردن این سکه ها ایتم های جدید خریداری کنید به عنوان مثال شخصیت های جدیدی برای بازی کردن ازاد کنید و یا لباس های هر کدام از کاراکتر ها را تغییر دهید و می توانید اسکیت برد بهتری خریداری کنید.

دانلود بازی موجسواران مترو

بازی ساب وی ساخت شرکت Kiloo است که یک کمپانی بزرگ دانمارکی است که در زمینه تولید نرم افزار فعالیت دارد اما اصلی ترین فعالیت این شرکت مربوط به تولید بازی است که تا به حال بیش از ۱۰۰ بازی مختلف توسط این شرکت به بازار ارائه شده است که موفق ترین انها البته بازی موجسواران مترو یا همان SUBWAY SURFERS بوده است. شما می توانید با دانلود این بازی اندروید و نصب ان بر روی گوشی خود از این بازی لذت ببرید. این بازی بر اساس تعطیلات فصلی به روز رسانی می شود که معمولا در هر به روز رسانی کلیات بازی تغییری نمی کند اما محیط بازی و فصلی که در ان بازی انجام می شود دارای تغییراتی زیادی است. در اخرید به روز رسانی این بازی تور جهانی برگزار می شود که هر ماه در یک کشور این تور برگذار می شود.

بازی موجسواران لحظات مفرحی را می تواند برایتان رقم بزند.

بازی موجسواران

 

دانلود بازی ساب وی به با لینک مستقیم

در بازی موجسوارن مترو شما باید تا بی نهایت از دست ماموران مترو فرار کنید و در این میان از روی موانع بپرید و یا زیر انها رد بشوید٬ قطار هایی که از جلو شما می ایند را جا خالی بدهید و با انها بر خورد نکنید و برای کمک گرفتن در این بازی می توانید از برخی ایتم ها که در مسیر شما هست استفاده کنید مانند اسکیت برد ٬ کفش های پرشی و … .دانلود بازی SUBWAY SURFERS دارای رکورد بیش از یک میلیارد دانلود از مارکت های مختلف است که می توان گفت در ان زمان رکورد پر دانلود ترین بازی را در میان تمام os های مختلف شکسته بود همچنین دارای امتیاز بالای ۴.۵ از ۵ است که همین موضوع بیانگر محبوبیت بالای این بازی در میان کاربران بوده است.

دانلود بازی SUBWAY SURFERS برای اندروید:

  • دارای محیط بسیار جذاب
  • گرافیک بسیار بالای بازی به صورت اچ دی HD و کاملا رنگارنگ
  • امکان باز کردن ایتم ها و شخصیت های جدید در بازی ساب وی
  • دارای ایتم های کمکی جذاب که به صورت اتفاقی در مسیر شما قرار می گیرند
  • امکان مسابقه دادن با دوستانتان به صورت انلاین
  • شخصیت ها و کاراکتر های بامزه و دوست داشتنی
  • امکان خرید لباس های جدید برای بازیکنان
  • دارای کاپ ها مختلف که می توانید با رکورد های مختلف انها را بدست اورید
  • اپدیت و بروز رسانی های مناسب بازی
  • بازی به شدت اعتیاد اور که شما را وادار می کند تا ادامه دهید!

دانلود بازی subway surfers برای اندروید یک بازی جذاب ارکید و مهیج خدمت شما همراهان همیشگی وب سایت ایزی پی سی هستیم. در این بازی جذاب و نام آشنا شما به موج سواری می پردازید. بازی موج سواران مترو برای اندروید ساخته ی استودیو نام آشنا به نام Kilooمی باشد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید. این بازی بیش از 1 میلیارد بار دانلود و نصب شده است. و توانسته است طرفداران جهانی پیدا کند. این بازی جذاب توانسته است در فروشگاه گوگل پلی امتیاز بسیار خوب 4.4 از 5 را از آن خود کند.

دانلود بازی subway surfers برای اندروید

دانلود بازی ساب وی برای اندروید یک بازی آرکید دوست داشتنی و محبوب است. این بازی جذاب هم به صورت آنلاین و هم به صورت افلاین امکان بازی دارد. داستان دانلود بازی ساب وی سورف برای اندروید از این قرار است. که جک و دوستانش در کشورهای مخلف از سطح جهان از دست مامور فرار می کند. و در این حین باید مواظب مترو های فعال و غیر فعال نیز باشد.سکه ها را جمع آوری کند و امتیاز کسب کند.

دانلود بازی subway surfers برای اندروید

بازی موج سواران مترو برای اندروید

در دانلود بازی subway surfers برای اندروید سرعت عمل بسیار مهم است. و به همین دلیل بازی بسیار هیجان انگیز تر خواهد بود. مژده به علاقه مندان بازی های مود شده! ما دانلود بازی subway surf هک شده را نیز برای شما بارگذاری کردیم. تا بدون محدودیت پیش بروید و از بازی لذت ببرید.همچنین اگر بازی ها یا برنامه هایی دارید که می خواهید آن ها را انلاک کنید یا هک کنید. پیشنهاد ما دانلود برنامه لاکی پچر برای اندروید است. به کمک این برنامه به راحتی می توانید هر آنچه را که می خواهید. هک کنید.

بازی موج سواران مترو برای اندروید

ویژگی های دانلود بازی ساب وی برای اندروید
  • بازی در سبک بازی های اکشن مهیج و آرکید می باشد
  • بازی دارای گرافیک 3بعدی و حرفه ای و کار شده
  • بازی دارای صداگذاری حرفه ای و کارشده
  • بازی هم به صورت انلاین و هم افلاین انجام می شود
  • در مراحل بالاتر امکان استفاده از ابزار های جذاب برای پیشرفت در بازی
  • نسخه ی هک شده بازی نیز ارایه شده است
  • و…

دانلود بازی ساب وی برای اندروید

هم اکنون می توانید برای دانلود آخرین ورژن بازی ساب وی سورف برای اندروید به صورت رایگان اقدام فرمایید. برای دانلود بازی subway surfers برای اندروید می توانید از طریق لینک مستقیم که در وبسایت ایزی پی سی بارگذاری شده است. اقدام فرمایید. همچنین برای انتقال راحت فایل ها پیشنهاد ما دانلود شریت جدید است. که در وبسایت بارگذاری شده است.

دانلود بازی موجسواران برای اندروید

شما می توانید بازی موجسواران مترو یا همان SUBWAY SURFERS را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایزی پی سی دانلود کنید. در انتهای این متن برای شما دو نسخه از انی بازی قرار داده شده است که یکی نسخه اصلی و بروز بازی است و دیگری نسخه ی مود شده ی ان است با این تفاوت که در نسخه مود شده برخی از محدودیت ها و تبلیغات بازی حذف شده است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی موجسواران مترو – ساب وی SUBWAY SURFERS برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: kiloo.com

نام انگلیسی: SUBWAY SURFERS

نام فارسی: موجسواران مترو - ساب وی

نسخه برنامه: 3.7.0

حجم برنامه: 177MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *