پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی dota underlord برای اندروید – بازی فرمانروایان دوتا

دانلود بازی dota underlord برای اندروید – بازی فرمانروایان دوتا

3
(2)

دانلود بازی dota underlord برای اندروید یک بازی استراتژیک و جذاب خدمت شما کاربران و گیمر های عزیز وبسایت ایزی پی سی هستیم. این بازی نام آشنا و محبوب بلاخره در نسخه ی گوشی های هوشمند اندرویدی ارایه شد. این بازی جذاب نسخه ی ارایه شده از کپانی اصلی یعنی شرکت Valve Corporation می باشد. جالب است بدانید این بازی اندروید جذاب ظرف یک روز از فروشگاه گوگل توانسته است بیش از یک میلیون بار دانلود و نصب شود. و امتیاز بسیار خوب 4 از 5 را کسب کند.

دانلود بازی dota underlord برای اندروید

دانلود بازی فرمانروایان دوتا برای اندروید در حقیقت بازی مستقلی از مجموعه بازی های دو تا محسوب می شود. که حالا این بازی بعد از مدت ها انتظار علاوه بر نسخه های کامپیوتری برای دستگاه های موبایل و تبلت اندرویدی ارایه شده است. دانلود بازی دوتا برای اندروید با همان ویژگی ها و المان های بازی های دو تا برای نسخه ی موبایل شما ارایه شده است. و حالا می توانید همان رقابت های تنگاتنگ و هیجان را بر روی دستگاه های هوشمند خود تجربه کنید.

دانلود بازی dota underlord برای اندروید

این بازی جذاب دارای رتبه بندی های فردی و گروهی است. و حالا با دانلود بازی dota underlord برای اندروید و کسب امتیاز بهتر می توانید در رنکینگ های  Valve در جهان جایگاه خود را ببینید. گرافیک فانتزی بازی به همراه گیم پلی استراتژیک و نقش آفرینی این بازی را جذاب و محبوب می کند. برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک پیشنهاد ما دانلود بازی us conflict برای اندروید  می باشد. که قبلا در وبسایت بارگذاری شده است.

با دانلود بازی dota underlord برای اندروید این بازی بی نظیر را روی تلفن همراهتان تجربه کنید.

دانلود بازی dota underlord برای اندروید

داستان دانلود بازی فرمانروایان دوتا برای اندروید

با دانلود بازی دوتا برای اندروید متوجه می شوید که خط داستانی بازی قوی و سرگرم کننده است. شما در این بازی به یک دنیای ماورایی با موجودات و قهرمانان ماورایی سفر می کنید. در این بازی شما باید با جمع آوری این قهرمانان و ارتقای آن ها به جمع آوری یک اتحادیه بپردازید. و حالا در بین این سرزمین های موجود یک سرزمین بسیار خوب و با قانون به نام  White Spire وجود دارد. این سرزمین با مرگ فرمانروایش دچار جنگ و مشکلات می شود. حالا شما باید وارد عمل شوید.و سعی در رقابت و نجات و فرمانروایی بر آن را داشته باشید.

دانلود بازی فرمانروایان دوتا برای اندروید

دانلود بازی فرمانروایان دوتا برای اندروید از مهیج ترین بازی های استراتژیک و انلاین است. این بازی بخش افلاین با 4 درجه سختی نیز دارد.در بخش انلاین می توانید اتاق های عمومی و یا خصوصی بسازید و دوستان خود را به بازی دعوت کنید. و به رقابت های 2 تا 8 نفره بپردازید.برای علاقه مندان به بازی های ماورایی پیشنهاد ما دانلود بازی وارکرافت برای اندروید می باشد.

ویژگی های دانلود بازی دوتا برای اندروید
  • بازی در سبک استراتژیک می باشد
  • در این بازی هم به صورت انلاین و هم افلاین می توانید بازی کنید
  • گرافیک بازی فانتزی و جذاب می باشد
  • صداگذاری بازی حرفه ای و کار شده است
  • بازی در سبک بازی دوتا برای کامپیوتر است
  • گیم پلی بازی جذاب و اعتیاد آور است
  • و…

دانلود بازی دوتا برای اندروید

هم اکنون می توانید برای دانلود بازی دوتا برای اندروید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. ما آخرین ورژن این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم بارگذاری کردیم.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی dota underlord برای اندروید – بازی فرمانروایان دوتا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید 5.0 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: underlords.com

نام انگلیسی: dota underlord

نام فارسی: فرمانروایان دوتا

نسخه برنامه: 1.0

حجم برنامه: 57MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *