پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Evil Lands برای اندروید سرزمین شیاطین به همراه فایل دیتا

دانلود بازی Evil Lands برای اندروید سرزمین شیاطین به همراه فایل دیتا

0
(0)

دانلود بازی Evil Lands برای اندروید سرزمین شیاطین به همراه فایل دیتا. این بازی همانطور که از اسمش هم مشخص است دارای سبک بازی های هیولایی و موجودات اهریمنی است و ساخت کمپانی نو پا Rage Quit Games. شما در این بازی در نقش یک قهرمان ظاهر می شوید که باید از دنیای انسان ها در برابر شیاطین دفاع کنید. شیاطین قصد حمله حمله به سرزمین انسان ها و نابودی انسان ها را دارند و شما باید با انها مبارزه کنید و انها را شکست دهید. داستان بازی یک داستان معمول است که در بسیاری از بازی ها و فیلم ها با این سبک دیده شده است و موضوع جدیدی ندارد اما نداشتن داستان قوی در بازی Evil Lands به هیچ عنوان چیزی از جذابیت بازی کم نکرده است چرا که امکانات دیگری در این بازی برای کاربران فراهم شده است که در کم تر بازی دیده شده است.

دانلود بازی Evil Lands برای اندروید

دانلود بازی Evil Lands برای اندروید

این بازی اندروید یک بازی کاملا انلاین است که براس ورود به ان نیاز به اینترنت خواهید داشت. شما می توانید با دانلود بازی Evil Lands یا همان بازی سرزمین شایاطین در ۲ حالت مختلف این بازی را تجربه کنید که حالت اول ان مبارزه های PvP است به این صورت که به صورت تن به تن با یکی دیگر از بازیکنان Evil Lands به صورت انلاین مبارزه می کنید و در نهایت هر کدام که زنده بمانید و جنگ را پیروز بشه از امتیازات و پول و افزایش لول در بازی سرزمین شیاطین می تواند استفاده کند و حالت دوم این بازی که بسیار جذاب تر است شما می توانید در دنیای Evil Lands به گشت و گذار بپردازید و با همراهی دیگر بازیکنان این بازی و یا دوستان خود به جنگ با هیولا های داخل نقشه بروید و به صورت دسته جمعی و متحد از سرزمین دفاع کنید.

با دانلود بازی Evil Lands لحظات مهیجی را تجربه کنید.

دانلود بازی سرزمین شیاطین برای اندروید

در این بازی که در سبک بازی های اکشن اما تاریخی است به گونه ای که این حوادث در زمان های قدیم که سحر و جادو اتفاق می افتد شما باید سعی کنید علاوه بر شکست این شاطین لول خود را افزایش دهید و با خرید ایتم ها و جمع اوری سکه خود را قوی تر کنید تا بتوانید با دشمنان بزرگ تر و خطرناک تری رو به رو شوید. بازی Evil Lands دارای گرافیک فوق العاده است و از جدید ترین موتور های گرافیکی و جدید ترین تکنولوژی در طراحی ان استفاده شده است که این موضوع در بازی هایی با این سبک در گوشی های موبایل کمتر دیده شده و همین موضوع به شدت به جذابیت این بازی افزوده است همچنین بازی سرزمین شیاطین دارای صدا گذاری فوق العاده عالی و مهیج می باشد در عین حال دارای کنترل بسیار مناسب بر روی کاراکتر می باشد.

دانلود بازی Evil Lands

بازی اکشن و Open World سرزمین شیاطین

بازی در جایی حساس می شود و جذابیت اصلی خود را پیدا می کند که شما متوجه می شوید که دشمنان اصلی شما تنها شیاطین نیستن که قصد حمله به سرزمین انسان ها را دارند بلکه در میان میان برخی انسان های پلید نیز وجود دارند که قصد اسیب رساندن به شما و نسل بشر را دارند به مقاصد شوم و خودخواهانه خود دست یابند پس باید حواس خود را کاملا جمع کنید تا این این دست از انسان ها اسیب نبینید و باید سعی کنید تا هر چه سریع تر انها را نیز بشناسید و انها را شکست دهید. دانلود بازی Evil Lands به تمام علاقه مندان به این سبک از بازی ها به شدت توصیه می شود و شما می توانید در کنار دوستان خود به مبارزه ای جانانه با اهریمن های سرزمین شیاطین بپردازید و با یکدیگر قوی شوید و قهرمان بازی شوید.

دانلود بازی سرزمین شیاطین برای اندروید

ویژگی های بازی Evil Lands:

  • دارای گرافیک فوق العاده عالی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی در طراحی
  • صدا گذاری بسیار مناسب در موقعیت های خاص
  • امکان خرید ایتم های جدید بهبود قدرت قهرمان خود
  • افزایش لول و سطح شما در بازی با پیروز شدن در مبارزات و قدرت گرفتن در بازی Evil Lands
  • امکان مبارزه به صورت PvP با دیگر بازیکنان و دوستان خود از سراسر دنیا به صورت انلاین
  • امکان مبارزه با شیاطین بازی و هیولا ها به صورت متحد با دیگر بازیکنان و دوستان خود
  • دارای گیم پلی فوق العاده عالی و خوب
  • امکان بازی در کنار دوستان و یا زور ازمایی در مقابل یکدیگر
  • بسیار جذاب و مهیج و امکان استفاده از جادو و اسلحه در کنار همدیگر
  • و …

بازی Evil Lands

بازی Evil Lands در عین حال که اولین بازی ساخت کمپانی Rage Quit Games میباشد توانسته است محبوبیت خوبی در میان بازیکنان به دست اورد و در مدت کوتاهی حدود ۵ میلیون کاربر به دنیای بازی سرزمین شیاطین اضافه شده است و امتیاز بالای ۴.۵ از ۵ را از کاربران دریافت کند که این امتیاز در میان بازی هایی با این سبک واقعا امتیاز بالایی به حساب می اید.

توجه:ممکن است برای اجرای صحیح بازی نیاز به تغییر IP باشد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Evil Lands برای اندروید سرزمین شیاطین به همراه فایل دیتا

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

ابتدا بازی سرزمین شیاطین را دانلود و نصب کنید  فایل دیتا بازی را نیز دانلود کنید فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید فایل com.ragequitgames.evillands را در مسیر Android/obb بارگذاری کنید بازی Evil Lands را اجرا و از ان لذت ببرید  

سیستم مورد نیاز

این بازی نیاز به اندروید ۵ به بالا دارد

مشخصات
شرکت سازنده: ragequitgames.com

نام انگلیسی: Evil Lands

نام فارسی: سرزمین شیاطین

نسخه برنامه: 2.2.8

حجم برنامه: 126MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *