پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه خبری ـ خبرگردی برای اندروید

دانلود برنامه خبری ـ خبرگردی برای اندروید

4
(4)

دانلود برنامه خبری ـ خبرگردی برای اندروید . همیشه یه خبری هست!!! شعار تیم سازنده برنامه خبر گردی که دور از واقعیت هم نیست. در این روز ها که هر لحظه در ان اتفافی جدید در گوشه کنار دنیا می افتد که بسیاری از انها به صورت مستقیم با غیر مسقیم بر زندگی هر کدام از ما تاثیر گذار است مطلع بودن از اخبار روز ان هم به صورت لحظه ای جزو مواردی شده است که همه به دنبال ان هستند. از همین رو شما می توانید با دانلود برنامه خبری ـ خبرگردی برای اندروید از تمام اخبار روز به صورت لحظه ای مطلع شوید.

برنامه خبری یا خبرگردی از یک پلتفرم هوشمند استفاده می کند تا به هر یک از مخاطبان خود ابتدا اخباری که برای انها مهم است را نشان دهد و بعد از ان لیست کاملی از اخبار را. شما در برنامه خبری می توانید از تلویزیون خبری نیز استفاده کنید که در ان ارشیو کاملی از اخبار و ویدئو های جذاب و خبری است.

با دانلود برنامه خبری و خبرگردی به اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه خبری

دانلود برنامه خبرگردی با خبری برای اندروید

امروزه با پیشرفت اینترنت و به وجود امدن کانال ها و سایت های خبری به زبان های مختلف دیگر نیازی نیست که در پای تلویزیون و یا رادیو بشینید تا در ساعتی خاص از اخبار مطلع شوید. در این بین افرادی وجود دارند که متناسب با شغلشان باید به صورت لحظه ای و هر چه سریع تر از اخبار روز دنیا مطلع شوند ٬در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که باید از این اخبار به صورت لحظه ای مطلع شوید تیم ezP30 دانلود برنامه خبری برای اندروید  را به شما پیشنهاد می کند. شما با دانلود این برنامه می توایند به تمام اخبار روز دنیا به صورت انی دسترسی داشته باشید و با استفاده از ارشیو کامل این تیم خبری به تمام اطلاعات مورد نیاز خودتان نیز اشراف پیدا کنید.

اگر قصد باخبر شدن از آخرین اخبار روز دنیا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم دو برنامه معروف در این زمینه یعنی خبرگردی و دانلود برنامه آخرین خبر را در تلفن های همراه خود داشته باشید.

سریع ترین راه برای اطلاع از اخبار مهم روز دنیا

برنامه خبری یا خبرگردی از تیمی کامل از خبرنگاران تشکیل شده است که تمام زمان خود را به صورت شبانه روزی برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر اخبار روز به شما کاربران صرف می کنند. شما می توانید با روشن کردن حالت اعلان برنامه خبری از اخرین خبر های فوری و یا مهم بر روی صفحه ی گوشی خود نیز مطلع شوید. می تواتید در این برنامه نظر باقی کاربران را درباره ی موضوع خاصی بخوانید و یا نظر خود را ثبت کنید تا بقیه از ان استفاده کنند٬ از منابع هر کدام از اخبار مطلع شوید٬ اگهی های تبلیغاتی را مشاهده کنید و اخباری که می خواهید ذخیره کنید در ۲ دسته ی اخبار مورد علاقه و اخباره ذخیره شده جدا سازی کنید. برنامه خبرگردی امکان شخصی سازی هر چه کامل را در اختیار شما کاربران قرار می دهد.

دانلود برنامه خبری

ویژگی های برنامه خبرگردی خبری:

  • طبقه بندی کامل تمام اخبار بر اسا موضوع انها
  • دارای قسمتی برای اطلاع از مهمترین و پر بازدید ترین اخبار ۲ روز گذشته
  • امکان مشاهده دسته بندی اخبار با اسا منابع هر کدام از انها
  • امکان اشتراک گذاری اخبار در شبکه های اجتماعی
  • امکان ذخیره سازی هر خبر در علاقه مندی ها
  • نمایش متن و تصویر و در صورت وجود فیلم هر خبر
  • اطلاع از اخبار اب و هوا 
  • امکان جستجو اخبار بر اساس تاریخ انها در برنامه خبری
  • امکان ذخیره سازی و نمایش اخبار به صورت افلاین
  • امکان شخصی سازی هر چه بیشتر برنام
  • امکان دریافت اعلان برای اخبار مهم و فوری

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه خبری ـ خبرگردی برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: khabari.org

نام انگلیسی: khabari ـ khabargardi

نام فارسی: خبری ـ خبرگردی

نسخه برنامه: 6.1.1

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *