پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای اپلیکیشن Circuit Route Planner برای اندروید

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای اپلیکیشن Circuit Route Planner برای اندروید

2.4
(7)

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای اپلیکیشن Circuit Route Planner برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Circuit Route Planner عنوان یک برنامه دقیق و کارآمد برای مسیر یابی میباشد که به صورت رایگان در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. تاکنون سعی کرده اییم برنامه های مسیریاب متفاوتی مانند Waze و Balad و… را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای دانلود هریک از برنامه ها تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید. برنامه های مسیریاب از بهترین برنام های نوشته شده برای سیستم عامل های متفاوت میباشد که میتواند گفت کاربران را به صورت خیلی عالی بی نیاز کرده و آنها را به بهترین شکل ممکن به مقصد میرساند.

با دانلود این برنامه مسیریاب حرفه ای به راحتی هر جایی که هستید مقصدتان را پیدا کنید.

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه Circuit Route Planner به راحتی و با سریعترین حالت ممکنه به مقصد خود برسید. برنامه مسیریاب حرفه ای با آنالیز کردن تمامی مسیر ها و ترافیک های موجود در آنها، بهترین مسیر را به شما پیشنهاد میدهد که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود بدون هیچگونه دردسری و در سریع ترین زمان ممکنه به مقصد خود برسید. تمامی مسیر هایی که به شما پیشنهاد داده خواهد شد کمترین ترافیک ممکنه و یا اصلا هیچگونه ترفیکی را در برنخواهند داشت. تنها کافی است قبل از حرکت، مبدا و مقصد خود را تعیین کرده و به برنامه بگویید که به کجا میخواهید بروید. بهترین، کوتاه ترین و خلوت ترین مسیر ممکنه برای شما به نمایش خواهد در آمد. بدون هیچگونه مزاحمتی با آرامش کامل مسیر خود را ادامه دهید.

با دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای به راحتی مقصدتان را انتخاب کرده و برنامه با آنالیز تخصصی بهترین مسیر ممکن را در اختیارتان قرار می دهد!!

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای برای اندروید این امکان را به شما میدهد که علاوه بر صرفه جویی در زمان، در مصرف سوخت اتومبیل خود نیز صرفه جویی کنید. بیش از 150 ایستگاه برای شما تا مقصد به نمایش گذاشته خواهد شد. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه مسیریاب هستید، برنامه Circuit Route Planner گزینه خوبی میتواند باشد. این برنامه در میان برنامه های مشابه خود از فضای کاربری زیبا تر و ساده تری برخوردار میباشد و شما همانگونه که اشاره کردیم تنها کافی است که مبدا و مقصد خود را تعیین کرده و تمامی امور را به دست Circuit Route Planner بسپارید.

دانلود Circuit Route Planner

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Circuit Route Planner برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • نمایش بیش از 150 ایستگاه تا مقصد
  • نمایش میزان زمان ممکن برای رسیدن به هر ایستگاه
  • وارد کردن اطلاعات از طریق فایل هایی با فرمت GPX
  • فضای کاربری زیبا
  • کارایی ساده
  • نمایش بهترین و کوتاه ترین مسیر ها
  • امکان تعیین مبدا و مقصد
  • و…

دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای

دانلود مسیریاب حرفه ای اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه مسیریاب حرفه ای اندروید Circuit Route Planner در سریع ترین زمان ممکنه به مقصد خود برسید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه E-walk به تمامی مسیر ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه مسیریاب حرفه ای اپلیکیشن Circuit Route Planner برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: getcircuit.com

نام انگلیسی: Circuit Route Planner

نام فارسی: مسیریاب حرفه ای

نسخه برنامه: 0.56.1

حجم برنامه: 14MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *