پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه camera360 برای اندروید – نرم افزار دوربین پیشرفته کمرا 360

دانلود برنامه camera360 برای اندروید – نرم افزار دوربین پیشرفته کمرا 360

1.7
(3)

دانلود برنامه camera360 برای اندروید خدمت کاربران محترم وبسایت ایزی پی سی هستیم. در جهان امروزی که تلفن های همراه جایگزین دوربین عکاسی و در بعضی موارد سیستم های کامپیوتری ما شده اند. شناخت ابزارهای کاربردی و مفید برای این برنامه ها ضروری است. در بیشتر مارکت های جهانی یکی از پر طرفدار ترین برنامه های تلفن هوشمند برنامه های مربوط به ادیت عکس و نرم افزار دوربین پیشرفته هوشمند است. دانلود برنامه دوربین پیشرفته به شما کمک می کند تا مانند یک عکاس حرفه ای عکس بگیرید. امروز اینجا هستیم تا به شما با معرفی و دانلود برنامه کمرا 360 برای اندروید در خدمت باشیم.

دانلود برنامه camera 360 برای اندروید یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین برنامه های عکاسی محسوب می شود که توسط شرکت PinGuo Inc به صورت رایگان ارایه شده است. دانلود برنامه camera360 برای اندروید در فروشگاه گوگل پلی بیش از میلیون ها بار دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز بسیار خوب 4.5 از 5 را از آن خود کند. این امتیاز حاصل تلاش برای جلب رضایت کاربران بوده است. که موفقیت آمیز هم بوده است.

با دانلود برنامه camera360 برای اندروید یکی از جذاب ترین برنامه های دوربینی موجود در دنیای برنامه های اندرویدی را روی گوشی خود داشته باشید!!

دانلود برنامه camera360 برای اندروید

دانلود برنامه camera360 برای اندروید

نرم افزار دوربین پیشرفته به شما کمک می کند تا بتوانید دوربین دستگاه هوشمند خود را مدیریت کنید. دانلود برنامه دوربین پیشرفتهبه شما کمک می کند تا عکس هایی با افکت های جذاب و زیبا بگیرید. و بتوانید فوکوس و فلش دوربین خود را تنظیم کنید. در این اپلیکیشن امکان ویرایش عکس های گالری نیز وجود دارد و این خود از جذابیت های این برنامه است. با دانلود برنامه کمرا 360 برای اندروید می توانید عکس های خود را به نقاشی یا انیمیشن تبدیل کنید و ان را برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید. اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی خوب برای بارگذاری عکس های خود هستید. با دانلود اینستاگرام فارسی می توانید به یک شبکه اجتماعی فارسی زبان دسترسی پیدا کنید.

دانلود برنامه camera360 برای اندروید

ویژگی های نرم افزار دوربین پیشرفته – camera360

برخی از ویژگی های این برنامه به صورت تیتر وار این گونه است.

  • امکان افزودن جلوه های ویژه به عکس
  • دارای قابلیت تنظیم فوکوس برای عکاسی
  • امکان افزودن فیلتر ها و استیکر ها به عکس ها
  • امکان ادیت عکس های موجود در گالری
  • دارای قابلیت های عکاسی  special effect ، self-portrait ، quick-shoot ، funny ، tilt-shift  ، color-shift و audio camera
  • قابلیت ذخیره و ویرایش و مدیریت تصاویر
  • امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • فضای کاربری راحت و بدون تبلیغ
  • و…

نرم افزار دوربین پیشرفته

دانلود برنامه کمرا 360

دانلود برنامه camera360 برای اندروید به صورت لینک مستقیم و در آخرین نسخه ی خود در وبسایت ایزی پی سی بارگذاری شد. برای علاقه مندان به عکاسی به صورت ماسک های زنده و real time پیشنهاد ما دانلود برنامه اسنپ چت می باشد.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه camera360 برای اندروید – نرم افزار دوربین پیشرفته کمرا 360

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: camera360.com

نام انگلیسی: camera360

نام فارسی: کمرا 360

نسخه برنامه: 9.9.16

حجم برنامه: 109MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *