پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه !Gif Me برنامه ساخت تصویر متحرک برای اندروید

دانلود برنامه !Gif Me برنامه ساخت تصویر متحرک برای اندروید

1
(1)

دانلود برنامه !Gif Me برنامه ساخت تصویر متحرک برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Gif Me! Camera Pro عنوان یک برنامه محبوب و کارآمد برای ساخت Gif میباشد که به قیمت 1.49 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. برنامه های متنوعی برای ساخت تصویر متحرک و یا گیف وجود دارد که تمامی آنها قابلیت ارائه خدمات به صورت کامل را دارا نمی باشند. برنامه Gif Me! Camera Pro تمامی امکاناتی که شما برای ساخت یک گیف و یا تصویر متحرک نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما میتوانید تمامی مراحل پروسه ساخت گیفت را به راحتی و با سرعت بالا پشت سر گذاشته و نتیجه بدست آمده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود Gif Me! Camera Pro

دانلود برنامه !Gif Me برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه ساخت گیف برای اندروید هر تصویری که مد نظر دارید را تنها کافی است در برنامه آپلود کرده و نتیجه ای فوق العاده را مشاهد کنید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Zoetropic اشاره کرد. برنامه های متفاوتی همانگونه که اشاره کردیم در این حوزه وجود دارد اما برخی از آنها تنها قابلیت متحرک کردن برخی قسمت های تصویر را دارا میباشند. با استفاده از برنامه Gif Me! Camera Pro میتوانید گیف های مورد نظر خود را برای استفاده در فضای مجازی و… با کیفیت بالا بسازید. این برنامه در فروشگاه گوگل در دو نسخه عرضه میشود که ما نسخه پرو و پولی این برنامه را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده اییم. میتوانید که از تصاویر موجود در گوشی خود استفاده کرده و یا اگر منظره زیبایی را مشاهده میکنید از دوربین گوشی استفاده کنید.

با دانلود برنامه !Gif Me هر ویدیویی که مد نظرتان است را تبدیل به گیفی تماشایی کنید!!!

دانلود برنامه !Gif Me

دانلود Gif Me! Camera Pro اندروید این امکان را به شما میدهد که اگر منظره زیبایی را مشاهده کرده و قصد دارید آن را تبدیل به گیفت کنید، در داخل برنامه از قسمت دوربین استفاده کرده و عکس بگیرید. تمامی امکانات برای شما فراهم شده که نتیجه ای عالی و قابل قبول را بدست آورید. از دیگر ویژگی ها میتوان به امکان اضافه کردن متن و یا استیکر اشاره کرد که به نوبه خود میتواند ویژگی خیلی عالی برای برنامه به حساب آید. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه ساخت گیف برای گوشی اندرویدی خود میگردید تنها کافی است که برنامه Gif Me! Camera Pro را دانلود کرده و با استفاده از ابزاری که در اختیار شما قرار خواهد گرفت بهترین Gif ها را خلق کنید.

دانلود برنامه ساخت گیف برای اندروید

برخی ویژگی ها و امکانات برنامه ساخت گیف برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خیلی خوب برنامه
  • امکان ضبط تصاویر به مدت 14 ثانیه
  • وجود نداشتن واترمارک
  • فضای کاربری زیبا
  • امکان اضافه کردن متن به تصاویر
  • امکان اضافه کردن استیکر به تصاویر
  • امکان ساخت گیف به صورت سریع و عالی
  • نصب بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران
  • امکان اشتراک گذاری نتیجه
  • و…

دانلود Gif Me! Camera Pro اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Gif Me! Camera Pro ب راحتی به ساخت گیف های عالی و با کیفیت پرداخته و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. سایت ایزی پی سی قصد دارد یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود برنامه Werble آثاری زیبا خلق کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه !Gif Me برنامه ساخت تصویر متحرک برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: xnview.com

نام انگلیسی: Gif Me! Camera Pro

نام فارسی: گیف ساز

نسخه برنامه: 1.83

حجم برنامه: 24MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *