دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید – جدیدترین ورژن ازمایشگاه عکس موبایل

دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید – جدیدترین ورژن ازمایشگاه عکس موبایل

3.5
(53)

دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید – جدیدترین ورژن ازمایشگاه عکس موبایل . این برنامه برای مدتی یکی از ترند های گوگل بود و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا برای ویرایش عکس های خود و اشتراک گذاری ان در صفحات شخصی شان از این برنامه استفاده می کردند. برنامه ازمایشگاه عکس را می توان یکی از قوی ترین نرم افزار ها در در ویرایش عکس٬ افکت گذاری ٬ محو و تار کردن عکس ها و … دانست. برنامه Photo Lab برای اندروید را ساخت شرکت VicMan LLC است که شما در این صفحه از سایت ایزی پی سی می توانید نسخه PRO این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید که ارزش ان معدل ۳ دلار است و در گوکل پلی عرضه شده است.

دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید

برنامه ازمایشگاه عکس که به معنای واقعی یک Editor برای عکس به شمار می رود قطعا با قابلیت های بالاش می تواند شما را شگفت زده کند. این برنامه به معنای واقعی ازمایشگاهی کامل برای ویرایش عکس را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از ان و خلاقیت خودتان می توانید برای عکس های خود افکت های جذاب ٬ استایل ها و فریم های خاص را انتخاب کنید و از این ازمایشگاه عکس استفاده کنید.

دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید

دانلود برنامه ازمایشگاه عکس برای گوشی اندروید

شما می توانید با دانلود برنامه Photo Lab عکس های خود و دوستانتان را به طرز با مزه ای به کاریکاتور تبدیل کنید و یا عکس های دوستانتان را عکس عکس حیوانات مورد علاقه یشان تبدیل کنید. همچنین این برنامه به شما امکان ایجاد هر گونه تغییری در عکس ها را می دهد و حتی می توانید با استفاده از برنامه ازمایشگاه عکس برای موبایل اندروید خود کارت پستال های شخصی بسازید و برای مناسبت های خاص برای دوستانتان بفرستید و تمام این کار ها بدون نیاز به هیچ گونه تخصص خاصی برای شما امکان پذیر است.

با دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید سبک متفاوتی از ادیت را بر روی عکس هایتان پیاده کنید!!

ویژگی های برنامه Photo Lab برای اندروید:

  • امکان تبدیل عکس های شما به کاریکاتور های بامزه و جذاب
  • امکان افزودن نوشته به عکس و فونت و استایل های دلخواه و زیبا
  • امکان تبدیل عکس دوستانتان به چهره حیوانات مورد علاقه یشان
  • وجود بیش از ۵۰۰ افکت و فیلتر مختلف مختص برنامه ازمایشگاه عکس برای ویرایش تصاویر
  • امکان ساخت عکس کلاژ
  • وجود بیش از ۱۰۰ انتخاب برای قاب و دور تصاویر شما
  • امکان ساخت و طراحی کارت پوستال های بسیار حرفه اما بدون نیاز به تخصص خاصی
  • امکان اشتراک گذاری عکس های ویرایش شده به طور مستفیم در شبکه های اجتماعی شما
  • قابلیت ایجاد افکت blur به صورت حرفه ای و خاص
  • رابط کاربری و طراحی زیبا و جذاب برنامه Photo Lab برای اندروید

برنامه ای بسیار کاربردی برای ویرایش عکس

این برنامه در گوکل پلی دارای بیش از یک میلیون کاربر فعال است که به نوبه ی خود رکوردی خاص و منحصر به فرد برای این نرم افزار ویرایش عکس به حساب می اید در عین حال در میان این تعداد کاربر زیاد دارای امتیاز ۴.۷ از ۵ می باشد که این امتیاز هم در گوکل پلی بسیار امتیازی بالایی به حساب می اید که خود این نیز نشانگر علاقه کاربران این برنامه به نرم افزار Photo Lab می باشد.نکته ای که در زمان استفاده از این برنامه باید به ان توجه کنید این است که این برنامه برای این که بهترین سرویس را به شما بدهد نیاز به اینترنت دارد پس با اینترنت فعال از ان استفاده کنید.

دانلود برنامه فوتو لب برای اندروید یک برنامه گرافیکی جذاب خدمت شما کاربران عزیز وبسایت ایزی پی سی هستیم. این روزها تولید عکس های گرافیکی بسیار مهم شده اند. وجود شبکه های اجتماعی به این موضوع دامن می زد.شما با دانلود برنامه اینستاگرام فارسی خواهید دید که عضو بودن در یک شبکه اجتماعی برپایه عکس به تصاویر گرافیکی چقدر نیاز خواهید داشت. یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه دانلود برنامه photo lab برای اندروید است. در این برنامه شما می توانید عکس های خود را ادیت و مونتاژ و قاب بندی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. یا در شبکه های اجتماعی بارگذاری کنید.

دانلود برنامه فوتو لب برای اندروید – نرم افزار photo lab pro

دانلود برنامه photo lab با لینک مستقیم امروز به صورت کاملا رایگان در وبسایت ما بارگذاری شده است. اگر برای شما کار کردن با برنامه های گرافیکی حرفه ای مانند دانلود برنامه فتوشاپ مشکل است. ما این مژدگانی را به شما می دهیم که با دانلود نرم افزار photo lab pro شما دیگر نیازی به یادگیری نرم افزارهای سخت گرافیکی و صرف وقت پای سیستم های کامپیوتری قوی ندارید. چرا که این برنامه فیلترها و قاب های جذاب آماده برای بارگذاری روی عکس های شما دارد.

اگر علاقه دارید که عکس های کاریکاتوری یا مونتاژ شده درست کنید و یا عکس های خود را با حیوانات میکس کنید و آماده کنید می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه جذاب تا به امروز بیش از یک میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز بسیار خوب 4.7 از 5 را بدست آورد. این امتیاز قطعا تصادفی نیست و حاصل جلب رضایت کاربران است.

دانلود برنامه فوتو لب برای اندروید

ویژگی های دانلود برنامه فوتو لب برای اندروید

برخی از ویژگی های این برنامه به صورت تیتر وار به شرح زیر است.

  • امکان تبدیل عکس ها به نقاشی و کاریکاتور
  • دارای بیش از صدها قاب زیبا و طراحی شده
  • امکان کلاژ کردن عکس ها وجود دارد
  • امکان مونتاژ کردن عکس های انسان و حیوانات
  • قابلیت طراحی کارت پستال های زیبا
  • امکان به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی
  • رابط کاربری مخاطب پسند
  • و…

دانلود برنامه photo lab برای اندروید

دانلود برنامه فوتو لب برای اندروید به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم بر روی سرور های پر سرعت وبسایت ایزی پی سی بارگذاری شده است. برای دانلود این برنامه با لینک مستقیم اقدام فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 53

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Photo Lab برای اندروید – جدیدترین ورژن ازمایشگاه عکس موبایل

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
مشخصات
شرکت سازنده: photolab.me

نام انگلیسی: Photo Lab

نام فارسی: ازمایشگاه عکس

نسخه برنامه: 3.11.9

حجم برنامه: 17MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *