پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه Zoetropic اپلیکیشن متحرک کننده تصاویر برای اندروید

دانلود برنامه Zoetropic اپلیکیشن متحرک کننده تصاویر برای اندروید

0
(0)

دانلود برنامه Zoetropic اپلیکیشن متحرک کننده تصاویر برای اندروید به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Zoetropic عنوان یک برنامه یک برنامه عالی و بی نظیر برای متحرک کردن تصاویر میباشد که به قیمت 2.49 دلار در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. همانگونه که اطلاع دارید برنامه های ویرایشگر عکس بسیاری مخصوصا برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که امکان دارد نیاز های کاربران را رفع کرده و یا نکند. معمولا ویرایشگر ها به ابزاری محدود خلاصه میشوند که با استفاده از آنها تنها برخی نیاز های کاربران رفع خواهد شد. در این پست میخواهیم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که کمتر اپلیکیشنی وجود دارد که مزایای این برنامه را شامل شود. در ادامه با ما همراه باشید و بیشتر با این برنامه کارآمد آشنا شوید.

دانلود برنامه Zoetropic

دانلود برنامه Zoetropic برای اندروید با لینک مستقیم

با دانلود برنامه متحرک کننده تصاویر برای اندروید خلاقیت خود را شکوفا کنید. برنامه Zoetropic برخلاف بسیاری از برنامه های سینماگراف این امکان را به شما میدهد که بدون هیچگونه فیلمبرداری تصاویر خود را به حرکت درآورید. مهم نیست که در این حوزه چه مقدار فعالیت داشته و یا تجربه ای دارید. تنها کافی است که برنامه را دانلود کرده و آثار خود را ایجاد کنید. پس از اتمام پروسه فعالیت برنامه هرشخصی که نتیجه را مشاهده کند گمان میکند فردی حرفه ای این اثر را خلق کرده است. نکته اینجاست که تمامی ابزاری که احتیاج خواهید داشت در برنامه Zoetropic گرد آورده شده و میتوان در کمترین زمان ممکن نتیجه بسیار عالی را بدست آورد. شما میتوانید مناطق متفاوتی از تصویر را انتخاب کرده و به بقیه مناطق اجازه تحرک ندهید.

با دانلود برنامه Zoetropic هر تصویری را باب میلتان و با سلیقه خودتان متحرک کنید!!!

دانلود برنامه Zoetropic

دانلود برنامه Zoetropic را میتوان بهترین برنامه سیستم عامل اندروید در این حوزه دانست که سایت ایزی پی سی مانند همیشه نسخه خریداری شده این برنامه را در اختیار کاربران خود قرار داده و تنها کافی است که بر روی دکمه دانلود کلیک کرده و اپلیکیشن را دریافت نمایید. از دیگر اپلیکیشن ها میتوان به دانلود برنامه Werble اشاره کرد. در برنامه متحرک کننده تصاویر برای اندروید شما میتوانید که با زوم کردن بر روی عکس مورد نظر مطمئن شوید که نقاط انتخاب شده تغییر خواهند کرد. به طور کلی میتوان گفت برنامه Zoetropic تمامی امکاناتی که مورد استفاده قرار خواهند گرفت را در خود جای داده و تنها کافی است که مورد نظر خود را آپلود کرده و نتیجه عالی را دریافت کنید. کارایی با برنامه نیز ساده میباشد و نیاز به هیچگونه آموزشی نخواهد بود. همانگونه که اشاره کردیم نقاط مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود برنامه متحرک کننده تصاویر16

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود متحرک کننده تصاویر برای اندروید به صورت رایگان

  • حجم خوب برنامه
  • نسخه پولی آنلاک شده که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد
  • امکان ساخت هرگونه تصویر متحرک
  • فضای کاربری زیبا
  • کارایی ساده
  • امکان تعیین نقاط مورد نظر
  • امکان زوم کردن و مشاهده جزئیات
  • امکان دریافت نتایج حرفه ای
  • امکان اشتراک گذاری نتایج بدست آمده با دیگران
  • و…

دانلود Zoetropic اندروید رایگان جدید

با استفاده از برنامه Zoetropic ساعت ها وقت خود را صرف آثاری زیبا کنید. امیدواریم که با دانلود این برنامه تجربه خوبی را بدست آورید. طبق روال همیشگی قصد داریم یک برنامه دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه RoughAnimator وقت خود را صرف ساخت انیمیشن های جذاب کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه Zoetropic اپلیکیشن متحرک کننده تصاویر برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این برنامه اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: zoetropic.com.br

نام انگلیسی: Zoetropic - Photo in motion

نام فارسی: متحرک کننده تصاویر

نسخه برنامه: 2.1.20

حجم برنامه: 78MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *