پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Gallery Vault – برنامه مخفی سازی گالری اندروید

دانلود Gallery Vault – برنامه مخفی سازی گالری اندروید

2.3
(4)

دانلود Gallery Vault – برنامه مخفی سازی گالری اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان فراهم شده است. اگر احساس میکنید که اطلاعات شما در خطر است و یا علاقه ای ندارید که کسی در گوشی شما سرک بکشد و تصاویر و ویدیو های شما را دید بزنید و به گشتن بپردازد وقت ان است که برنامه Gallery Vault را نصب کرده و خود را در این زمینه اسوده خاطر کنید. برنامه Gallery Vault قابلیت انرا دارد که تمامی تصاویر و ویدیو هایی را که میخواهید از دید دیگران پنهان باشد را برایتان ایمن نگهدارد. از دیگر برنامه هایی با قابلیت مخفی سازی میتوان به برنامه Hide Pictures Keep Safe Vault اشاره کرد که شما عزیزان میتوانید با کلیک کردن بر روی اسم ذکر شده به راحتی این اپلیکیشن را دانلود کنید.

دانلود Gallery Vault

دانلود Gallery Vault با لینک مستقیم

برنامه Gallery Vault از بهترین برنامه ها در نوع خود است. این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و در اختیار کابران قرار گرفته است. با وجود این برنامه دیگر لازم نیست که نگران محتواهای تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود باشید. تنها کافی است که اپلیکیشم را نصب کرده و تصاویر و ویدیو های خود را مخفی سازی کنید. این برنامه در فروشگاه گوگل توانسته امتیازات بالایی را کسب کند که این آمار نشان دهنده خوب بودن کارایی اپلیکیشن است. نسخه ای که قصد داریم برای شما عزیزان قرار دهیم جدیدترین نسخه این اپلیکیشن است که به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده اییم. از ویژگی های بسیار خوبی که این برنامه داراست میتوان به مخفی سازی خود برنامه اشاره کرد. شما میتوانید علادوه بر مخفی سازی اطلاعات خود برنامه را نیز مخفی کنید که دیگر نگرانی باقی نماند.

دانلود Gallery Vault

همانطور که اشاره کردیم ما میتوانید خود اپلیکیشن را نیز مخفی کرده و کلمه عبوری برای ورود به برنامه قرار دهید که این امر موجب بالا رفتن هرچه بیشتر امنیت اطلاعات شما خواهد بود. شما همچنین میتوانید با دانلود برنامه app lock امنیت را علاوه بر محتوا به برنامه های خود نیز هدیه بدهید. تنها کافی است که بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به بیشتر شدن امنیت برنامه های خود نیز بپردازید.

با دانلود Gallery Vault به راحتی حریم شخصی را وارد گالری عکس هایتان کنید!!!

دانلود Gallery Vault

ویژگی های دانلود برنامه گالری والت به صورت رایگان

  • حجم کم برنامه
  • مخفی سازی تصاویر و ویدیو ها
  • امنیت بالا
  • امکان مخفی سازی خود برنامه
  • بالا بردن امنیت با استفاده از کدگذاری

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Gallery Vault – برنامه مخفی سازی گالری اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: product.thinkyeah.com

نام انگلیسی: Gallery Vault – Hide Pictures

نام فارسی: گالری والت

نسخه برنامه: 4.2.15

حجم برنامه: 43MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *