پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود L Speed – برنامه بهبود عملکرد گوشی اندروید

دانلود L Speed – برنامه بهبود عملکرد گوشی اندروید

3.8
(4)

دانلود L Speed – برنامه بهبود عملکرد گوشی اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت ایزی پی سی که امکان دانلود ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان فراهم شده است. شاید تاکنون برای خیلی از کابران اتفاق افتاده باشد که تلفن همراه و یا تبلت انها کند شده است. هرکسی نظری در این خصوص دارد بعضی از افراد به ویروسی بودن گوشی ربط میدهند بعضی نیز به کش های موجود در گوشیشان این موضوع را ربط میدهند. با استفاده از برنامه L Speed دیگر لازم نیست که نگران گوشی و یا تبلیت خود باشید. نیاز نیست که هرشخصی فکر خاصی در این بار بکند. شما تنها کافی است که برنامه L Speed را نصب کرده و همه کار ها را به ان بسپارید. این برنامه با جست و جو هایی که در تلفن همراه شما انجام میدهد فایل های بلا استفاده یا همان کش را پاک کرده و به شما یک تجربه کاربری عالی را ارائه میدهد.

دانلود L Speed

دانلود L Speed با لینک مستقیم

با دانلود برنامه L Speed سرعت تلفن همراه خود را چند برابر کنید. این برنامه همانند برنامه cleaner به شما این امکان را میدهد که علاوه بر افزایش سرعت گوشی خود بر طول عمر باطری تلفن هراه نیز بیافزایید. با استفاده از برنامه L Speed کنترل قسمت های مختلفی را بدست بگیرید. شما با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که حافظه دستگاه خود را اسکن کرذه و فضاهای اضافی را حذف کنید. با اینکار شما فضای داخلی بیشتری را نیز در اختیار داشته و علاوه بر ان سرعت تلفن همراه شما نیز افزایش خواهد یافت. عملکرد باتری گوشی را بهبود ببخشید و برطول عمر باتری بیافزایید. مجموعه گزینه های مربوط به مدیریت سخت افزاری دستگاه نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به تنظیم انها بر روی حالت بهینه، سرعت عملکرد گوشی خود را افزایش دهید.

دانلود L Speed

اگر به دنبال یک برنامه برای بهبود عملکرد تلفن همراه خود هستید برنامه L Speed یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما میباشد. طبق روال همیشگی مایل هستیم یک برنامه کارامد دیگر نیز به شما معرفی کنیم. با استفاده از برنامه Battery Guru باتری تلفن همراه خود را سالم و سلامت حفظ کنید. برای دانلود این اپلیکیشن تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده این برنامه کلیک کرده و به صفحه مخصوص ان بروید.

با کمک و دانلود L Speed سرعت تلفن همراهتان را به شکل بی نظیری افزایش دهید!!

دانلود L Speed

برخی ویژگی های برنامه بهبود عملکرد گوشی به صورت رایگان

  • حجم عالی این برنامه
  • بهبود بخشیدن به عملکرد هرچه تمام تر گوشی
  • بهبود عملکرد باتری و افزایش طول عمر ان
  • بهبود عملکرد تلفن همراه هنگام اجرای بازی های با گرافیک
  • گزینه هایی به منظور بهبود عملکرد سی پی یو

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود L Speed – برنامه بهبود عملکرد گوشی اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: paget96-projects.weebly.com

نام انگلیسی: L Speed

نام فارسی: بهینه ساز عملکرد گوشی

نسخه برنامه: 2.5.1.5

حجم برنامه: 7MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *