پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود QuickPic – برنامه گالری عکس مخصوص اندروید

دانلود QuickPic – برنامه گالری عکس مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود QuickPic – برنامه گالری عکس مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی که امکان ان برای شما فراهم شده است. برنامه QuickPic یک گالری بسیار عالی و دقیق مخصوص اندرویدفون ها است که به صورت رایگان در فرشگاه گوگل عرضه شده است. این اپلیکیشن توانسته کاربران زیادی را در این حوزه به خود جذب کرده و همچنین امتیازات بالای را نیز به خود اختصاص دهد. این اپلیکیشن به نسبت خدماتی که به کاربران ارائه میدهد دارای حجم بسیار کمی است که میتوان ان را نقطه قوت این برنامه دانست. در میان برنامه های گالری عکس بسیاری که برای اندروید عرضه شده اند برنامه QuickPic توانسته بیشترین امتیاز را کسب کند. نقطه قوت این اپلیکیشن همانطور که اشاره کردیم حجم ان به نسبت کارایی که دارد است. وقت ان است که تغییراتی را در گوشی خود اعمال کنید.

دانلود QuickPic

ویژگی های دانلود QuickPic با لینک مستقیم

با دانلود کردن برنامه QuickPic به صورت رایگان و با لینک مستقیم راحتی را برای خود به ارمغان بیاورید. از ویژگی های به خصوص این برنامه که انرا با سایر اپلیکیشن های گالری اندروید مجزا میکند سرعت بالا و حجم بسیار کم این اپلیکیشن است که واقعا قابل توجه است. QuickPic این امکان را به شما میدهد که با سرعت بالا به مشاهده عکس ها و ویدیو های خود بپردازید. این برنامه توانسته به عنوان بهترین برنامه مشاهده عکس در فروشگاه گوگل معرفی شود. با استفاده از این برنامه شما به راحتی میتوانید به ویرایش عکس های خود و یا ویرایش نام های انها بپردازید. QuickPic همچنین قابلیت نمایش تصاویر به صورت دو بعدی و اجرای فایل های TIFF را داراست. QuickPic یک برنامه تمام عیار برای نمایش سریع و با کیفیت عکس ها و ویدیو های شما میباشد.

دانلود QuickPic

با استفاده از QuickPic اسلاید های خود را به صورت سریع و با کیفیت مشاهده کنید و نگران هیچ چیز نباشید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای مشاهده عکس ها و ویدیو های خود با کیفیت خوب هستید ما QuickPic را به شما پیشنهاد میکنیم زیرا به نسبت حجم بسیار کمی که این برنامه دارد امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. طبق روال همیشگی میخواهیم یک برنامه گالری اندروید دیگری را به شما پیشنهاد کنیم. با دانلود برنامه Gallery Plus Pro به راحتی و با کیفیت هرچه تمام تر به مشاهده تصاویر و ویدیو های خود بپردازید.

با دانلود QuickPic یکی از بهترین گالری های تصویر را بر روی تلفن همراهتان داشته باشید!!

دانلود QuickPic

ویژگی های دانلود برنامه گالری عکس به صورت رایگان

  • سرعت بالای برنامه
  • حجم بسیار کم برنامه
  • امکان پنهان سازی عکس و ویدیو با رمز عبور
  • رایگان بودن این نسخه
  • نبود هیچگونه تبلیغات مزاحم در اپلیکیشن

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود QuickPic – برنامه گالری عکس مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.1 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: Cheetah Mobile

نام انگلیسی: QuickPic – Photo Gallery with Google Drive Support

نام فارسی: گالری عکس

نسخه برنامه: 8.7.3

حجم برنامه: 1MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *