پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Sleep Sounds Full – برنامه صداهای خواب آور اندروید

دانلود Sleep Sounds Full – برنامه صداهای خواب آور اندروید

3.8
(4)

دانلود Sleep Sounds Full – برنامه صداهای خواب آور اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان ان در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. با هجوم اوردن اقشار مختلف جامعه به سمت شهر های بزرگ و انجام کار های روزمره زیاد در کنار جو شلوغی که انسان ها را احاطه کرده است بی شک برای افراد بسیاری از جامعه مشکلاتی ذر خوابیدن انها بوجود خواهد امد. افرادی که به سختی میتوانند به خواب فرو رفته و نیاز به قرص های آرام بخش و یا مراجعه به دکتر های روانشناسی پیدا خواهند کرد. برنامه Sleep Sounds Full یک اپلیکیشن فوق العاده برای اشخاصی است که مشکل خوابیدن داشته و از آرامش کافی برخوردار نیستند و این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه گوگل برای کاربران عرضه شده است.

دانلود Sleep Sounds Full

دانلود Sleep Sounds Full با لینک مستقیم

برنامه Sleep Sounds Full یک اپلیکیشن فوق العاده برای تمامی اشخاص جامعه این روز ها است. از دیگر برنامه هایی که میتوان برای خواب داشتن خواب هرچه بهتر به شما عزیزان معرفی کرد، اپلیکیشن Sleep Cycle است که یک دستیار هوشمند برای شما خواهد بود. با استفاده از برنامه Sleep Sounds Full دیگر نیاز نیست که برای تنظیم خواب خود سراغ قرص های خواب بروید. صداهایی که این برنامه برای شما پخش خواهد کرد بسیار با کیفیت بوده و شما میتوانید با نهایت ارامش به موسیقی ها گوش فرا دهید. این برنامه از طراحی بسیار ساده و زیبا همراه با قابلیت شخصی سازی برای شما عزیزان طراحی شده است. برنامه Sleep Sounds Full از تایمر نیز برخوردار است و خود برنامه به طور خودکار در زمان مشخص شده متوقف خواهد شد. از ویژگی های خوب این برنامه آفلاین بودن ان است.

دانلود Sleep Sounds Full

اگر به دنبال خوابی راحت بدون نیاز به قرص های ارامبخش و خواب اور هستید ما برنامه Sleep Sounds Full را به شما عزیزان معرفی میکنیم. طبق روال همیشگی برنامه مایلیم یک اپلیکیشن کارامد را به شما عزیزان معرفی کنیم. با دانلود برنامه Soul Browser به غیر قابل مشاهده بودن در مرور های خود در گوگل خوش امد بگویید. برای دانلود این برنامه تنها کافی اس که بر روی اسم ذکر شده این برنامه کلیک کرده و به صفحه مخصوص ان بروید.

با دانلود Sleep Sounds Full خواب راحت برایتان دیگر آرزو نخواهد بود!!

دانلود Sleep Sounds Full

ویژگی های دانلود برنامه صداهای خواب آور

  • حجم خوب برنامه
  • وجود صداهای لرلمش بخش برای خوابی راحت
  • فضای کاربری زیبا
  • وجود تصاویر پس زمینه زیبا
  • آفلاین بودن برنامه
  • رفع وابستگی به قرص های خواب
  • برطرف کننده استرس
  • و…

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Sleep Sounds Full – برنامه صداهای خواب آور اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: maplemedia.io

نام انگلیسی: Sleep Sounds Full

نام فارسی: صداهای خواب اور

نسخه برنامه: 6.1.0

حجم برنامه: 61MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *