پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود VLLO – برنامه ویرایشگر ویدیو مخصوص اندروید

دانلود VLLO – برنامه ویرایشگر ویدیو مخصوص اندروید

3.4
(46)

دانلود VLLO – برنامه ویرایشگر ویدیو مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مسنقیم از سایت ایزی پی سی که امکان دانلود ان در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تلفن های هوشمندی که وارد بازار میشوند دوربین هایی با کیفیت بالا را دارا هستند. به گونه ای که رفته رفته دوربین های عکاسی طرفاران خود را از دست خواهند داد. تصاویر و ویدیو هایی که توسط این گوشی ها ثبت و ضبط میشوند کیفیت بالایی داشته و جزئیات خوبی را ثبت میکنند.

دانلود VLLO

دانلود VLLO ویدیو هایتان را بی نهایت جذاب خواهد کرد.

برنامه VLLO به شما کمک خواهد کرد ویدیو هایی را که توسط تلفن همراه خود ضبط کرده اییم به صورت هرچه تمام تر شخصی سازی کنید. با استفاده  از برنامه VLLO تغییرات دلخواه خود را بر روی ویدیو های ضبط شده اعمال کرده و نهایت استفاده را ببرید.

دانلود VLLO

دانلود VLLO با لینک مستقیم

با دانلود VLLO مسیر خلاقیت را به ویدیو های خود باز کنید. VLLO یک برنامه قدرمند ویرایش ویدیو است که از دیگر برنامه ای در این زمینه میتوان به برنامه Noizz اشاره کرد. این برنامه ابزارهای مختلف ویرایش را برعهده شما قرار میدهد که شما بایستی بنابر سلیقه خود به زیبا سازی ویدیو های ضبط شده بپردازید. از ویژگی های این برنامه میتوان به اضافه کردن انیمیشن به ویدیو های خود اشاره کرد. ویرایش های ویدیو مانند اصلاح ویدیو، تریم کردن ویدیو، کنترل سرعت پخش ویدیو، معکوس حالت پخش و اضافه کردن تصاویر به ویدیو های خود از جمله قابلیت های این برنامه هستند. شما میتوانید فیلتر های مختلفی را به ویدیو خود اضافه کنید. قسمتی از ویدیو را با اضافه کردن گیف، عکس و یا ویدیو ای دیگر تزئین کنید. حتی میتوانید صداگذاری های دلخواه خود را انجام دهید.

دانلود VLLO

به طورکلی میتوان گفت که برنامه VLLO بهترین برنامه برای ویرایش ویدیو است که ما به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده ایم. اگر به دنبال ویرایش ویدیو های خود هستید این برنامه حتما به کار شما خواهد امد. طبق روال تصمیم داریم برنامه ای را به صورت پیشنهادی به شما عزیزان معرفی کنیم. با استفاده از برنامه PickU به راجتی و با خیال آسوده به ویرایش عکس های خود بپردازید. برای دانلود این اپلیکیشن تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده این برنامه کلیک کرده و به صفحه مخصوص ان بروید.

با دانلود VLLO ویرایش ویدیوهایتان وارد مسیری جدید می شود!!!

دانلود VLLO

ویژگی های دانلود برنامه ویرایشگر ویدیو به صورت رایگان

  • حجم مناسب این برنامه
  • وجود ابزار های بسیار زیاد برای ویرایش ویدیو
  • امکان اضافه کردن تصاویر به ویدیو ها
  • امکان اضافه کردن گیف به ویدیو
  • امکان تهیه فیلم 4k
  • امکان اضافه کردن موسیقی
  • وجود فیلتر های بسیار زیاد

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 46

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود VLLO – برنامه ویرایشگر ویدیو مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 5.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: www.vimosoft.com

نام انگلیسی: VLLO - Video Editor & Maker

نام فارسی: ولو

نسخه برنامه: 7.9.38

حجم برنامه: 109MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *