پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود Xion Audio Player نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر

دانلود Xion Audio Player نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر

1
(1)

دانلود Xion Audio Player نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Xion Audio Player عنوان یک نرم افزار عالی و قدرتمند نسب به حجم کم مخصوص سیستم عامل ویندوز میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار Xion Audio Player نسبت به حجم خیلی خوبی که دارد، دارای قدرت بالا نیز میباشد. به طور متوسط نرم افزار های کامپیوتر دارای حجم های بالایی بوده که این امر میتواند تا حدودی کار را برای کاربران سخت کند. برنامه معرفی شده طبق گقته سازندگان آن با پخش موزیک ها با بالاترین کیفیت و شباهت بالا فایل ها با نسخه اصلی میتواند گزینه خیلی خوبی برای انتخاب باشد. در ادامه با ما همراه بوده و با این نرم افزار آشنا شوید.

با دانلود Xion Audio Player موزیک های کامپیوترتان را در قابل یک پلیر جذاب مشاهده و گوش کنید!!!

دانلود Xion Audio Player

دانلود Xion Audio Player برای کامپیوتر با لینک مستقیم

با دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر شما میتوانید که به کیفیت بالا به موسیقی های مورد نظر خود گوش دهید. از دیگر نرم افزار های موزیک پلیر میتوان به دانلود برنامه FoxPlayer اشاره کرد که این نرم افزار نیز دارای حجم خیلی کمی میباشد. دانلود موزیک پلیر از جمله کلماتی میباشد که کاربران سراسر دنیا سرچ های متعددی را در این زمینه انجام داده اند. نرم افزار Xion Audio Player با بهره گیری از فضای کاربر عالی که دارد و ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار میدهد میتواند از جمله نرم افزار های خوب موزیک پلیر باشد. برنامه Xion Audio Player از اکثریت فرمت های صوتی مانند MP3 ، WMA ، OGG ، FLAC ، MID ، CDA و … پشتیبانی میکند. از دیگر ویژگی های نرم افزار میتوان به توانایی بالا نرم افزار در زمینه تغییر ظاهر آن اشاره کرد.

دانلود Xion Audio Player

دانلود نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر به صورت رایگان

دانلود Xion Audio Player برای کامپیوتر از جمله نرم افزار های کاربردی میباشد که با حجم کم و لینک مستقیم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. این نرم افزار از اسکین های متفاوتی بهره میبرد به صورت که میتوان به ایجاد کردن یک فایل psd که لایه آن طبق استاندارد Xion نام گذاری شده باشد یک پوسته جذاب و زیبا را برای خود بسازید. سایت ایزی پی سی همواره در تلاش بوده که به بهترین نحو ممکنه به کاربران خود خدمت گذاری کرده و اعتماد آنها را بدست آورد. به همین سبب تلاش خود را کرده اییم که تمامی لینک های دانلود مربوط به نرم افزار مذکور را در اختیار شما قرار دهیم. شما میتوانید که با استفاده از لینک دانلود قرار داده شده پوسته های نرم افزار را دانلود کرده و بهترین استفاده را ببرید. امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خوبی را بدست آورید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود Xion Audio Player نرم افزار موزیک پلیر برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این نرم افزار برای نصب به سیستم خاصی نیاز ندارد

مشخصات
شرکت سازنده: .xionplayer.com

نام انگلیسی: Xion Audio Player

نام فارسی: موزیک پلیر

نسخه برنامه: 1.5.160

حجم برنامه: 4MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *