پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

مراحل اجاره بیلبورد تبلیغاتی

مراحل اجاره بیلبورد تبلیغاتی

5
(1)

مقدمه : یکی از مرسوم ترین انواع رسانه های تبلیغات محیطی بیلبوردهای تبلیغاتی هستن. اصلا هر زمانی که صحبت از  تبلیغات محیطی میشه ، صاحبان کسب و کار ها بلافاصله به یاد اجاره بیلبورد تبیغاتی میفتن . بنابراین ما عنوان رو مراحل اجاره بیلبورد تبلیغاتی قرار دادیم اما این مطلب در مورد نحوه اجاره انواع رسانه های تبلیغات محیطی هست. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مراحل اجاره رسانه های محیطی

بیاید مراحل اجاره رسانه های محیطی رو با یه مثال توضیح بدیم . فک کنید یه کسب و کاری هست که در حوزه تولید وسایل گرمایشی و سرمایشی فعالیت میکنه. این کسب و کار میخواد خودش رو تبلیغ کنه. قبل از هر چیزی تصمیم میگیره که فقط در شهر تهران تبلیغات خودش رو انجام بده و به مرور تبلیغات خودش رو به سراسر ایران گسترش بده .
خب معمولا در این چنین مواردی نیاز هست که از تخصص یه آژانس تبلیغاتی استفاده بشه تا پوستر تبلیغاتی طراحی بشه . همچنین نوع ابزارهایی که قراره استفاده بشه شناسایی بشه و همین طور بودجه مورد نیاز کمپین تبلیغاتی تخمین زده بشه و کمپین تبلیغاتی بر اساس بودجه تخصیص  داده شده طراحی و اجرا بشه.

بعد از اینکه تمامی مراحل انجام شد. حالا نوبت به این میرسه که رسانه های محیطی رو اجاره کنیم . در این صورت بهتره که بدونیم مالکیت این رسانه های تبلیغاتی برای چه افراد یا سازمان هایی هست.

مالکیت دولتی

اغلب این رسانه های تبلیغات محیطی دارای مالکیت دولتی هستند . در واقع شهرداری مالک این رسانه هاست و اون ها رو به افراد اجاره میده . تمام امور مربوط به تابلوهای تبلیغاتی، در بخش زیباسازی شهرداری انجام میشه. قیمت تمام شده این تابلو ها بر اساس مزایده تعیین میشه. و شهرداری هرساله نرخ تابلوهای تبلیغاتی رو بر اساس قیمت های پیشنهادی افزایش میده.
اما پول حاصل از این تابلوهای تبلیغاتی تو جیب کیا میره؟ میره تو جیب شهرداری و برای امور مختلفی مثل زیباسازی شهری ، خدمات رفاهی و اجتماعی خرج میشه.

مالکیت خصوصی

جالبه بدونید که برخی از رسانه های محیطی دارای مالکیت شخصی هستن. در مورد نحوه اجاره این رسانه های تبلیغاتی ، مالکین تصمیم میگیرن . اما برای جانمایی و ابعاد و غیره رسانه محیطی می بایست از شهرداری مجوز بگیرن. برخی از این پل های عابر پیاده دارای مالکیت شخصی هستن.

یکی از مواردی که در مورد رسانه های محیطی خصوصی میشه نام برد . تبلیغ بر سر در ساختمان هاست. این تبلیغات دو جنبه دارن یا تبلیغات شخصی هستن ، مثل همون تابلوهایی که بالای مغازه ها میزنن که دراین صورت هم باید مجوز دریافت کنن و هم اینکه یه پولی هم به شهرداری بدن. مورد دوم تبلیغات تجاری روی بام یا بدنه ساختمان هاست که هم شرایط سخت گیرانه تری داره و هم اینکه به دلیل اینکه هزینه بالاتری باید به شهرداری پرداخت بشه برای صاحب ملک توجیح پذیر نیست.

  • تبلیغ در جایگاه های پمپ بنزین هم یکی از تبلیغات خصوصی هستش . چون اغلب پمپ بنزین ها دارای مالکیت هستن.

اداره ها و سازمان ها در اجاره بیلبورد

اداره ها و سازمان ها

یه سری اداره ها و سازمان ها هم هستن که اقدام به اجاره رسانه های محیطی میکنن و یا مجوز استفاده از رسانه های محیطی توسط اون ها صادر میشه.

اداره راه و حمل و نقل پایانه ها

چنانچه متقاضی اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی ، تبلیغات عرشه پل هستید ، این موارد مربوط به اداره راه و حمل و نقل پایانه ها میشه. در این مورد هم اجاره ها از طریق مزایده برگزار میشه.
سازمان اتوبوسرانی

پیش تر اجاره بدنه اتوبوس ها جهت تبلیغات، مستقیما از طریق سازمان اتوبوسرانی بود. اما در سال های اخیر این امر به سازمان های خصوصی واگذار شده . به این ترتیب که سازمان اتوبوس رانی با برگزاری مزایده بین پیمانکاران ، امتیاز این رسانه تبلیغاتی رو واگذار میکنه و تبلیغات ترانزیتی زیر نظر سازمان مربوطه انجام میشه. متقاضیان اجاره می بایست بعد از طراحی پوستر تبلیغاتی در ابعاد مناسب بدنه اتوبوس ها ، مسیر مورد نظر رو انتخاب کنن و از یکی از این شرکت های خصوصی اقدام به اجاره تبلیغات ترانزیتی کنند.

راه حل آسان برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی

حتما شما هم بعد خوندن مطالب بالا متوجه شدید که چه اوضاع قمر در عقربی در مورد تبلیغات محیطی وجود داره . خب حالا راه حل چیه . راه میانبر برای اجاره رسانه محیطی دلخواهتون ، سایت ادنل هست . ادنل یه سایت هست که در زمینه رزرواسیون آنلاین تبلیغات محیطی فعال هست.در واقع ادنل یک دایرکتوری در زمینه رسانه های محیطی به حساب میاد.اما ادنل چطور کار صاحبان کسب و کار رو راحت میکنه.

راه حل آسان برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی

  • هر صاحب رسانه ای میتونه یه پنل کاربری رایگان روی سایت ادنل داشته باشه . این پنل رایگان امکانات جالبی داره . صاحب رسانه می تونه بیاد رسانه محیطیش رو به همراه لوکیشن و توضیحات روی سایت ثبت کنه . در پنل صاحبان رسانه بخشی وجود داره که می تونن تاریخ اتمام اجاره رو مشاهده کنند
  • حالا که صاحبان رسانه از سراسر ایران اومدم و رسانه خودشون رو ، روی سایت ثبت کردن یه دایرکتوری بزرگ از رسانه های محیطی شکل میگیره . به این ترتیب متقاضیان می تونن به راحتی ابزار تبلیغاتی شون رو در لوکیشن دلخواه پیدا کنن ، قیمت ها رو مقایسه کنن و سپس اجاره کنن.
  • راه سودجویی برای دلال ها بسته میشه و نمی تونن هر قیمتی که میخوان رو برای رسانه های محیطی بدن
  • ادنل تنها ده درصد کمیسیون دریافت میکنه ، که اونم بعد از اجاره رفتن رسانه تبلیغاتی هست
  • سایت ادنل هم مکانی رو فراهم کرده تا صاحبان رسانه به راحتی تابلو تبلیغاتی شون رو بازاریابی کنن و هم متقاضیان به راحتی به اطلاعات مربوط به رسانه های محیطی دسترسی داشته باشن.
  • گاهی پیش میاد که ممکنه تنها دو روز از زمان اتمام اجاره یک تابلو تبلیغاتی باقی مونده باشه دراین صورت به راحتی می تونید پیش از اتمام در صف انتظار قرار بگیرید.

یک جستجوی پیشرفته هم در سایت تعبیه شده که به متقاضیان رسانه های تبلیغات محیطی کمک میکنه که راحت تر رسانه محیطی مدنظرشون رو پیدا کنن.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

یک پاسخ به “مراحل اجاره بیلبورد تبلیغاتی”

  1. محمدباقرمحمدزاده گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *