پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

معرفی 10 بازی‌ جذاب جنگی و اکشن

معرفی 10 بازی‌ جذاب جنگی و اکشن

0
(0)

ارزش یک بازی سبک اکشن بیشتر با چگونگی سخت تلاش کردن بازیکن برای رسیدن به مراحل آخر مشخص می‌شود. بیش از چندین و چند بازی اکشن برای اندروید وجود دارد که ما سعی کرده‌ایم در لیست پایین بهترین‌ها را معرف حضورتان کنیم. طبیعتا تعیین عناوین این لیست برای ما بسیار دشوار بود، چون عناوین باکیفیت اکشن کم نیستند. با این حال، در اینجا برخی از بهترین بازی‌های اکشن برای اندروید وجود دارد که امیدواریم با تجربه آن‌ها لذت دوچندان ببرید.

خرید جم انواع بازی موبایلی از پاکسیت؛ با تحویل فوری، بدون نیاز به پسورد و کاملا قانونی و اتوماتیک

 

Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile یکی از محبوب‌ترین‌ و بهترین بازی‌های شوتر و جنگی اندروید است که در حوزه بتل رویال به معنای واقعی عالی نواخته است. این بازی دارای هر دو حالت زاویه دید اول و سوم شخص است، بنابراین نمی‌توانیم آن را یک بازی تماما شوتر بنامیم. در هر صورت، بازیکنان در این بازی گروهی از قهرمانان را برای انتخاب دارند که هر کدام توانایی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. بازیکنان در تیم‌های سه نفره جمع می‌شوند و سعی می‌کنند تا آخرین تیمی باشند که توانسته خودش را حفظ کند. علاوه بر این، پشتیبانی از کنترلر جانبی، نحوه کنترل فوق‌العاده راحت روی صفحه نمایش لمسی، و گرافیک بسیار خوب ویژگی‌هایی است که این بازی آن‌ها را دارا است. این بازی قطعاً یک عنوان هیجان‌انگیز است و شما را به شدت هیجان‌زده خواهد کرد.

Catalyst Black

Catalyst Black عنوانی است که توسط سازندگان Vainglory، یکی از محبوب ترین MOBA های موبایل ساخته شده است. این بازی هم مثل ساخته قبلی مکانیزم‌های مشابهی دارد. در هر صورت شما در این بازی یک قهرمان را انتخاب می‌کنید و سپس به نبرد با بازیکنان دیگر می‌روید. این بازی دارای چندین حالت بازی است که بخاطر متنوع بودن می‌تواند جذاب باشد. شما در این بازی همچنین می‌توانید با توجه به امتیازاتی که کسب می‌کنید، سطحتان را افزایش دهید تا دوباره بتوانید به امکاناتی بیشتر دست پیدا کنید. بازی Catalyst Black نکات مثبت زیادی دارد، ولی تنها نکته منفی آن این است که این بازی چون جدیدا عرضه شده، سازندگان هنوز روی بهینه‌سازی آن کار می‌کنند. در کل اگر دنبال یک بازی اکشن تمام‌ عیار می‌گردید، بازی Catalyst Black می‌تواند جوابگوی شما باشد.

Dead Cells

Dead Cells یکی از جدیدترین و در عین حال خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های اکشن این لیست است. شما به عنوان یک نمونه آزمایش شکست خورده بازی می‌کنید که در سطوح مختلف باید بازی به نبرد بپردازید تا به پایان بازی برسید. موانع، محیط‌ها و مکانیک‌های هک اسلش مختلفی وجود دارد که می‌تواند شما را شدیدا هیجان‌زده کند. جالب است که بدانید که کل نقشه به هم متصل است و شما می‌توانید هر طور که می‌خواهید در آن سفر کنید. این بازی دارای کنترل‌های قابل تنظیم، پشتیبانی از کنترلرهای جانبی است. البته در صورت تمایل می‌توانید آن را به صورت آفلاین در هر شرایطی که هستید، بازی کنید و مطمئن باشید آب از آب تکان نمی‌خورد.

Into the Dead 2

Into the Dead 2 یکی از منحصربفرد و بهترین بازی‌های سبک اکشن و در عین حال رانر موبایل است. گیم‌پلی از این قرار است که شما با سلاحی که در اختیارتان دارید، در یک میدان سرد و بی‌روح می‌دوید و از خود در برابر خیل عظیمی از زامبی‌ها دفاع می‌کنید. همانطور که می‌دانید، بسیاری از کاربران با نسخه اول بازی خاطره‌ها دارند و حال در نسخه دوم شاهد اضافه شدن چیزهای زیادی نسبت به بازی اول هستیم. این اضافه‌ها شامل چندین پایان، سلاح‌های بیشتر، یک سگ همراه است. این بازی همچنین دارای رویدادهای روزانه و ویژه است، اما این مورد برای یک بازی رایگان کاملاً طبیعی است. لازم است بگویم که ترکیب سبک رانر همراه با عناصر شوتر یک تجربه عالی را خلق کرده است که تجربه‌اش شاید باعث شود از شدت هیجان در جایتان میخکوب شوید.

Unkilled

رسیدیم به بازی Unkilled که جزو موفق‌ترین بازی‌های استودیوی Madfinger Games است که در مدت کوتاهی توانست ۳ میلیون بار توسط کاربران دانلود شود. داستان بازی Unkilled تمی آخرالزمانی دارد و در دنیایی با همان تم جریان دارد. شما در این بازی در نقش یک مامور که به یک سازمان خصوصی وابسته است، قرار می‌گیرید تا ماموریت خود را برای جلوگیری از گسترش زامبی‌ها انجام دهید. حال شما هستید و خیل عظیمی از زامبی‌های ریز و درشت که باید با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارید، بتوانید جلوی آن‌ها ایستادگی کنید. لازم است به گرافیک بازی هم اشاره‌ای داشته باشم و این اطمینان را به شما بدهم که سازندگان از این حیث سنگ تمام گذاشته‌اند و با دیدن گرافیک بازی بسی لذت خواهید برد.

Grimvalor

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی Direlight زحمت کشید و بازی Grimvalor را معرفی کرد. آن زمان بازی موبایلی هنوز بیشتر جدی گرفته نمی‌شد، اما بازی Grimvalor توانست معادلات را بر هم بزند و به اندازه کافی خوب ظاهر شود. عنوان Grimvalor یک بازی هک اند اسلش چالش‌برانگیز است که نبردهای سهمگینش در دنیای دارک فانتزی را تقدیم شما می‌کند. شما در این بازی کنترل یک جنگجوی تنها را که در تلاش است تا قلمرو خود را دوباره به دست بگیرد را در اختیار خواهید داشت. پس با توجه به این موارد، سفری را در مناطق مختلف و سیاه‌چاله‌ها آغاز کنید و قلمرو خودتان را دوباره بدست آورید.

Blackmoor 2

BLACKMOOR 2 یک بازی پلتفرمر آرکید بی‌نظیر است که با مبارزات سبک، ترکیبی از بازی‌های کلاسیک و مدرن است. حالت داستانی این بازی پر پیچ و تاب است و می‌تواند به خوبی شما را درگیر کند. گرافیک بازی چشم‌نواز است و بصورت دو بعدی کار شده است و دیدن آن می‌تواند یادآور عناوین کلاسیک و زنده شدن حس نوستالژیک شود. بازی ویژگی‌های متعددی دارد و شما می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. ویژگی‌هایی مانند وجود انواع کاراکتر‌های متنوع، شخصی‌سازی با جزئیات بالا و گیم‌پلی روان مواردی هستند که این بازی را ارزشمند کرده‌اند. البته گفتن این مورد هم لازم است که شما این بازی را با اتصال به اینترنت می‌توانید به صورت چندنفره با اقوام و دوستانتان تجربه کنید!

Noblemen: 1896

بازی موبایلی Noblemen: 1896 سعی دارد عالی باشد و در این کار هم موفق بوده است. این بازی محصول استودیوی Foursaken Media است که توانست این بازی را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند. بازی Noblemen: 1896 اکشن است و زاویه دوربین سوم شخص را دارد که البته می‌توان داستان بازی را جذاب‌ترین بخش آن دانست. داستان بازی روایتگر طاعونی است که باعث کشته شدن اکثر مردم شده و اکنون تعداد کمی باقی مانده‌اند و بخاطر قدرت با هم در رقابت هستند. شما در بحبوحه این رقابت در نقش یک سرباز قرار خواهید گرفت که وظیفه دارد در جنگ قدرت به نفع جبهه خود، در مقابل دشمن بایستد. اگر دنبال بازی اکشنی می‌گردید که همه جانبه روزتان را بسازد، بازی Noblemen: 1896 مناسب شما خواهد بود.

Shadow Fight 3

طبق افسانه یک قهرمان می‌آید تا به مبارزه برای انرژی سایه پایان دهد. او باید سه سبک مبارزه را یاد بگیرد، بهترین سلاح ها را جمع‌آوری کند و قوی‌ترین جنگجویان را به چالش بکشد. جهان در آستانه یک جنگ حماسی است و نیروی قدرتمندی که سال‌ها پیش توسط Gates of Shadows آزاد شد، به یک سلاح تبدیل شده است. اکنون سه قبیله جنگی برای تصمیم‌گیری در مورد آینده این نیرو می‌جنگند. با تمام این تصورات، Shadow Fight 3 یک بازی مبارزه‌ای جالب و نفس‌گیر است که به شما فرصتی عالی می‌دهد تا مهارت‌های خود را به دشمنان نشان دهید. قهرمان شوید و جهان را از سقوط نجات دهید.

Oddmar

Oddmar با زندگی در روستای خود دست و پنجه نرم می‌کند و شایسته یک مکان در والهالا نیست. او توسط وایکینگ‌های همکارش طرد شده و باید پتانسیل خودش را به آن‌ها ثابت کند. یک روز به او فرصتی پیشنهاد می‌شود تا خودش را ثابت کند، اما به بهایی نامعلوم. شما با تجربه این بازی، می‌توانید خود را در یک داستان حماسی وایکینگ محور که به شکل یک کمیک متحرک است، غرق کنید. شما در این بازی ۲۴ سطح از پازل‌های مبتنی بر فیزیک و چالش‌های پلتفرمینگ را تجربه خواهید کرد. در نهایت می‌توانید قدرت واقعی خود را با سلاح‌ها و سپرهای آغشته شده جادویی در معرض نمایش بگذارید؛ همه این کارها را بکنید تا بتوانید پتانسیل‌های Oddmar را اثبات کنید.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *