پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چگونه در بازی هی دی پولدار شویم

چگونه در بازی هی دی پولدار شویم

1.5
(2)

پولدار شدن در بازی هی دی روش های خاصی دارد و با استراتژی مناسب می توان به پول زیادی در بازی دست پیدا کرد. در این مقاله راه های مختلف پولدار شدن در این بازی معرفی شده اند.

ترفندهای پولدار شدن در بازی هی دی

1- تجربه کسب کنید

در صورتی در بازی مبتدی هستید و به لول 7 نرسیده اید، بیشترین تمرکز خود را روی جمع کردن تجربه داخل بازی و لول آپ شدن قرار دهید. در این صورت با رسیدن به لول 7 بازی، به جاده دسترسی پیدا می کنید و می توانید با خرید و فروش در دهکده های دیگر، پول بیشتری به دست آورید.

2- فروش در کنار خیابان ها

قرار دادن محصولات در فروشگاه های کنار خیابان از بهترین راه های افزایش پول در بازی است. در صورتی که محصولات خود را کمی ارزان تر از بالاترین قیمت قرار دهید، به فروش بالایی دست پیدا می کنید.

3- از تام کمک بگیرید

تام در لول 14 وارد بازی شده و به کمکتان می آید. در این روز تام به صورت رایگان قابل استفاده است اما در روزهای دیگر کمک گرفتن از تام پستچی نیازمند پرداخت 15 عدد جم است.

در روز رایگان بیشترین استفاده را از تام داشته باشید و از او برای خرید محصولاتی مانند سیب و گیلاس کمک بگیرید. تام در هر دو ساعت آماده کمک کردن است، در نتیجه بهتر است تایم خالی در روز داشته باشید.

4- برداشت کل محصولات زمین

برداشت تمام محصولات موجود در زمین های کشاورزیتان باعث دریافت جایزه ای از سمت بازی می شود. در نتیجه می توانید با استفاده از این کار پول بیشتری به دست آورید.

برداشت کل محصولات زمین

5- به جای تزیینات، تجهیزات خریداری کنید

تزیین کردن مزرعه تان سود زیادی برایتان نخواهد داشت. بهتر است به جای تزیینات، تجهیزات و محصولات مختلف خریداری کنید تا میزان تولید و فروشتان را نیز افزایش دهید.

6- کشت در شب

محصولاتی را که زمان زیادی برای کاشت احتیاج دارند، شب ها بکارید. به عنوان مثال بهتر است محصولاتی مانند توت فرنگی یا گیلاس را که قیمت بالایی دارند و زمان بیشتری نیز برای کاشتشان نیاز است، شب ها بکارید. در این صورت صبح می توانید آن ها را به فروش برسانید.

کشت در شب

7- از روزنامه هی دی غافل نشوید

در روزنامه محصولاتی ارزان برای خرید وجود دارند. به همین دلیل بهتر است تا زمانی را برای بررسی منابع داخل روزنامه قرار دهید تا محصولاتی با قیمت پایین برای خرید پیدا کنید.

در صورتی که محصولی پیدا نمی کنید، می توانید زبان بازی را عوض کنید تا محصولات داخل روزنامه رفرش شوند. با این ترفند می توانید محصولات جدیدتر و ارزان تری را بخرید و با قیمت بالاتر به فروش برسانید. لود کردن مجدد بازی نیز باعث تازه شدن مطالب روزنامه می شود.

از روزنامه هی دی غافل نشوید

روش هایی برای پولدار شدن سریع

راه هایی که اشاره شد، نیازمند تلاش و اختصاص دادن زمان هستند که ممکن است برای برخی از افراد مناسب نباشند. با استفاده از راه های زیر می توانید در کمترین زمان پول به دست آورید اما ممکن است در بقیه جنبه های بازی پیشرفتی نداشته باشید.

استفاده از تام

با پرداخت مقداری جم، می توانید از تام برای خرید محصولات گران کمک بگیرید. پس از آن می توانید با فروش آن ها سود بسیار زیادی به دست آورید. این روش نیازمند خرج کردن الماس است و در واقع با پرداخت الماس به پول زیاد دست پیدا می کنید.

 

فقط محصولاتتان را بفروشید

یکی از سریع ترین راه ها برای پولدار شدن در بازی هی دی، تولید محصولات گران و فروش آن ها است که سود زیادی را به همراه دارد. می توانید تمرکزتان را به جای بخش های دیگر بازی مانند وسایل حمل و نقل، تجهیزات و ارتقای آن ها، روی فروش محصولات بگذارید تا در کمترین زمان سودشان را به دست آورید.

از محصولات پرسودی که می توانید کاشتشان را در نظر بگیرید، می توان به درخت سیب، بوته های قهوه و درخت زیتون اشاره کرد. گیلاس و تمشک نیز سود بالایی دارند و بسیار سریع تر به فروش می رسند.

خرید جم هی دی

برای کمک گرفتن از تام و ارتقای تجهیزات یا بزرگ تر کردن زمینتان نیازمند پرداخت جم هستید. به دست آوردن جم در بازی کار نسبتا سختی است. به همین دلیل خرید جم هی دی می تواند راه عاقلانه ای برای پیشرفت در بازی باشد.

 

سخن پایانی

در این مقاله روش هایی برای پولدار شدن در بازی هی دی بررسی شد که انجام آن ها باعث می شود در زمان کمتری به سطوح بالاتر برسید و پول بیشتری به دست آورید. بسیاری از بازیکنان این روش ها را انجام نمی دهند و بدون هیچ استراتژی خاصی بازی می کنند. به همین دلیل به نتیجه مناسبی در بازی دست پیدا نمی کنند. پولدار شدن با انجام این ترفندها بسیار سریع تر اتفاق می افتد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *