پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

چگونه و از کجا بهترین ویدئو پروژکتور را بخریم؟

چگونه و از کجا بهترین ویدئو پروژکتور را بخریم؟

0
(0)

چه به دنبال ویدئو پروژکتوری باشید که یک سینمای خانگی در فضای باز باشد یا به دنبال پروژکتوری برای بازی هستید، عصر پروژکتور آن را ارائه میدهد.

از صفحه‌نمایش‌های فیلم در فضای باز گرفته تا ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی با کیفیت بالا!

خیابان جمهوری بورس خرید ویدئو پروژکتور است در این خیابان هم جدیدترین تکنولوژی های دنیا را بخرید و هم میتوانید فروشگاه عصر پروژکتور را در آنجا پیدا کنید.

در حالی که قیمت تلویزیون‌های صفحه بزرگ در سال‌های اخیر بسیار کاهش یافته است، برای افرادی که می‌خواهند از تماشای فیلم‌ و بازی های مورد علاقه خود روی یک صفحه نمایش واقعا بزرگ لذت ببرند ویدئو پروژکتور همچنان جایگاه ویژه ای دارد.

ویدئو پروژکتورها برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند. حتی بیشتر از تلویزیون، عملکرد پروژکتور تحت تأثیر محیط اتاق و اندازه صفحه نمایش است بنابراین قبل از خرید، در اینجا چند سوال کلیدی وجود دارد.

از پروژکتور برای چه کاری استفاده خواهدشد؟ آیا ویدئو پروژکتور قرار است که فیلم نمایش دهد یا بازی یا سخنرانی های تجاری؟ آیا ویدئو پروژکتور در یک اتاق تئاتر اختصاصی نصب می شود؟ آیا فقط شب ها با چراغ خاموش فیلم تماشا می کنید یا می‌خواهید بهترین جزئیات را در فیلم هیجان‌انگیز و مورد علاقه خود ببینید؟

برای فیلم‌ها، باید حداقل یک پروژکتور فول اچ‌دی تهیه کرد که بتواند تمام یا بیشتر طیف رنگی Rec 709 را که برای پخش‌های HDTV و ویدئوهای خانگی استفاده می‌شود، ارائه دهد.

یک ویدئو پروژکتور با روشنایی بالا برای مکانی که کنترل نور در آنجا غیر ممکن است، انتخاب مناسبی است. البته برخی از پروژکتورها نیز برای حذف نور لامپ ها و پنجره ها بر روی صفحه نمایش به منظور کمک به بهبود کنتراست تصویر در یک اتاق روشن طراحی شده اند.

بسیاری از پروژکتورهای ارزان قیمت برای استفاده های تجاری مانند ارائه پاورپوینت یا گفتگوهای کوتاه ویدئویی مناسب هستند. پروژکتورهایی که برای استفاده تجاری طراحی شده‌اند، اغلب دارای رنگ‌های بسیار اغراق‌آمیز هستند که در اتاق کنفرانس با روشنایی بالا نمایش داده می‌شوند. ویدئو پروژکتورهای تجاری فاقد تنظیمات ویدئویی برای دقیق‌تر کردن تصویر هستند.

برخی از برند ها

برای افرادی که کمتر نگران کیفیت تصویر هستند و فقط می خواهید یک پروژکتور ساده داشته باشند وگاهی اوقات برای تماشای ویدئو از آن استفاده کنند، ویدئو پروژکتورهای کوچک و قابل حمل می تواند گزینه مناسبی باشد. این نوع پروژکتور برای ارائه تصویر واقعی فیلم در صفحه بزرگ طراحی نشده است و در بیشتر موارد هرچه پروژکتور کوچکتر باشد، نور کمتری تولید می کند.

گیمرها باید به دنبال پروژکتوری باشند که تاخیر ورودی بسیار کمی داشته باشد. به معنای این است که زمان بسیار کمی باشد بین اتفاقی که در بازی می افتد و زمانی که آن را روی صفحه نمایش خود می بینند. بسیاری از ویدئو پروژکتور های گیمینگ تاخیر ورودی کمتری نسبت به سایر انواع پروژکتورها دارند.

مواردی که باید هنگام انتخاب ویدئو پروژکتور در نظر گرفت: اندازه صفحه نمایش، فاصله بین پروژکتور و صفحه نمایش، میزان نور محیط در مکانی که پروژکتور استفاده خواهد شد.

 

نسبت پرتاب چیست؟

ویدئو پروژکتورها ویژگی بسیار مهمی به نام «نسبت پرتاب» دارند که با آن به دو سوال پاسخ داده می شود:

فاصله پروژکتور از صفحه نمایش چقدر باید باشد؟

اندازه صفحه نمایش چقدر میتواند باشد؟

نسبت پرتاب رابطه بین اندازه تصویر و فاصله بین ویدئو پروژکتور از صفحه نمایش را توصیف می کند که عدد اول فاصله ویدئو پروژکتور تا صفحه نمایش یا دیوار و عدد دوم اندازه تصویر (صفحه نمایش) را مشخص می کند. برای مثال ، یک لنز با نسبت پرتاب 1:1 تصویری به عرض 4 فوت در فاصله 4 فوتی از صفحه نمایش تولید می کند.

بنابراین، اولین قدم در انتخاب یک ویدئو پروژکتور، تعیین اندازه صفحه نمایش و فاصله ویدئو پروژکتور از صفحه نمایش است. شاید فضای مکانی که پروژکتور در آن قرار می گیرد این امکان را بدهد که پروژکتور در هر جایی و همچنین روی سقف نصب شود. در این مورد، از نظر فنی ممکن است بتوان هر پروژکتوری را انتخاب کرد اما بهتر است ویدئو پروژکتور را نزدیک به صفحه نمایش یا دیوار نصب کرد. به دلیل اینکه نور تابع قانون مربع معکوس است، به این معنی که شدت نور با مجذور فاصله نسبت عکس دارد. به زبان ساده، هر چه بتوان آن را نزدیک‌تر نصب کرد، تصویر واضح تر خواهد بود.

با این حال، اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید تماشای فیلم است، انتخاب مناسب استفاده از صفحه نمایش بزرگ و نسبت تصویر 2.40:1 است. این نمونه پروژکتور بهترین تصویر ممکن را برای فیلم های Blu-ray و با کیفیت بالا ارائه می دهد.

ویژگی روشنایی

روشنایی نیز ویژگی مهم برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب است. دریافت نور کافی از یک پروژکتور اغلب بزرگترین چالش است و این جاست که میزان نور محیط در مکانی که پروژکتور نصب میشود، اهمیت دارد.

امروزه بیشتر ویدئو پروژکتورها در تاریکی مطلق استفاده می شوند. هرچه نور محیطی بیشتر باشد، کنتراست کاهش یافته و به تبع آن وضوح تصویر نیز کاهش می یابد البته یک ویدئو پروژکتور با روشنایی بسیار بالا میتواند تا حدودی این مشکل را حل می‌کند.

روشنایی پروژکتور با ANSI لومن (به اختصار لومن) اندازه گیری می شود. انتخاب پروژکتور با تعداد لومن مناسب، مستلزم دانستن فاصله پروژکتور تا صفحه نمایش، اندازه تصویر، میزان نور محیط و محتوایی است که نشان داده خواهد شد.

هرچه اندازه صفحه نمایش بزرگتر باشد، ویدیو پروژکتور به خروجی نور بیشتری نیاز دارد تا تصویری کاملا اشباع از نور ارائه دهد. برای اطمینان از وضوح تصویر باید به دنبال پروژکتوری با خروجی نور حداقل 2000 لومن بود.

در اینجا چند نمونه از حداقل تعداد لومن مورد نیاز در پروژکتورهای مختلف، آورده شده است:

اتاق منزل که می توان چراغ ها را به طور کامل خاموش کرد: حداقل 2000 لومن

یک کلاس مدرسه که در آن می توان نورها را کم کرد، البته به طور کامل خاموش نمی شوند: حداقل 3000 لومن

یک سالن سخنرانی یا مکان بزرگتر دیگر، یا محیطی با نور محیطی بالا: حداقل 4500 لومن

یک سالن سینما یا استادیوم: 20000 لومن یا بیشتر

محتوا نیز باید در نظر گرفته شود. آیا پاورپوینت با متن سفیدرنگ روی پس‌زمینه‌ای تاریک پخش خواهد شد؟ یا ویدئو پروژکتور برای نمایش عکس در یک گالری هنری استفاده خواهدشد؟ در حالت اول، کنتراست تصویر به قدری بالاست که با یک ویدئو پروژکتور با روشنایی ضعیف‌ قابل مشاهده است. در مورد دوم، باید تفاوت رنگها حفظ شوند و بنابراین به روشنایی بیشتری نیاز خواهد داشت.

انواع ویدئو پروژکتور

عصر پروژکتور

نکته دیگر که برای روشنایی تصویر باید به آن توجه کرد این است که سطوح مختلف صفحه نمایش ویژگی های بازتابی متفاوتی دارند. سازندگان پروژکتور هنگام رتبه بندی محصولات خود، سطوح تیره را ترجیح می دهند.

چرا ویدئو پروژکتور خود را از عصر پروژکتور بخرید؟

عصر پروژکتور سال‌هاست که انواع مختلف پروژکتور از جمله ویدئو پروژکتور کلاسی، خانگی، اداری، گیمینگ و … را عرضه می کند و همه عصر پروژکتور را به خاطر عرضه محصولات جدید با بهترین کیفیت و با کارایی برتر که فراتر از انتظارات مشتریان است، میشناسند.

مجموعه عظیم از پروژکتورها، صفحه نمایش ها و لوازم جانبی پروژکتور با قیمت رقابتی و بسیار عالی در عصر پروژکتور عرضه می شود.

انتخاب پروژکتور مناسب از میان مدل‌های متنوع که قیمت آن از چند صد دلار تا هزاران دلار متغیر است، می‌تواند کار سختی باشد. عصر پروژکتور با تیمی حرفه ای و متخصص که با محصولات جدید عرضه شده در بازار و آخرین فناوری ها آشنا هستند، همواره پاسخگوی مشتریان می باشد. مشتریان عصر پروژکتور همیشه بهترین قیمت، برترین محصولات در سطح جهانی و خدمات بی نظیر را دریافت خواهند کرد.

وبسایت عصر پروژکتور

وب سایت ایمن و دارای امنیت SSL

قیمت های پایین در تمام طول سال

همه اقلام کاملا نو هستند

گارانتی کامل سازنده برای همه اقلام

ارسال سریع در تمام سفارشات

خدمات و پشتیبانی مشتریان 24 ساعته

عصر پروژکتور به عنوان عرضه کننده پیشرو در بازار، محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهد و تضمین می کند که مشتریان بهترین کالا را دریافت می کنند. سایت عصر پروژکتور همه انواع پروژکتورها، صفحه نمایش ها و تجهیزات مرتبط را بررسی می کند و یک پایگاه داده کامل از همه پروژکتورهای موجود در بازار است.

وبسایت عصر پروژکتور به طور منحصر به فردی طراحی شده است تا تجربه خرید بی نظیری را به مشتریان خود ارائه دهد. این وبسایت دارای فیلتر های مختلف برای مقایسه محصولات و پیگیری سفارشات است. در وبسایت عصر پروژکتور می‌توان ویدئو پروژکتورها و صفحه‌نمایش‌های پروژکتور را برای هر کاربرد، از جمله کلاس‌های درس، شرکت‌ها، فضای باز، سالن‌های ورزشی یا منزل پیدا کرد.

عصر ویدئو پروژکتور

فروشگاه

از حرفه ای ها بپرسید! عصر پروژکتور فروشگاه اینترنتی مورد اعتماد مشتریان است. تیم حرفه ای فروش عصر پروژکتور سالهاست که در بازار ویدئو پروژکتورهای مختلف فعالیت دارد. علاوه بر این، عصر پروژکتور در مورد عرضه های جدید در بازار و تکنولوژی به کار رفته در ویدئو پروژکتورها به روز است و بهترین مشاوره در زمینه خرید ویدئو پروژکتور و تجهیزات پیشرفته را به مشتریان ارائه می دهد.

با انتخاب خرید آنلاین از سایت عصر پروژکتور، می توان پروژکتورهای متنوع از برندهای مختلف را مقایسه کرد و به علاوه این سایت تسویه حساب آسان و ارسال سریع کالا را برای مشتریان فراهم کرده است. بنابراین لحظه‌ای که سفارش خود را ثبت می‌کنید، میتوانید اطمینان خاطر داشته باشید که ویدئو پروژکتور جدیدتان مستقیما ارسال خواهد شد.

 

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *