پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

با مشخصات، قیمت و نحوه خرید گرامرلی آشنا شوید

با مشخصات، قیمت و نحوه خرید گرامرلی آشنا شوید

0
(0)

بسیاری از دانشجویان سراسر جهان در دوران تحصیل خود ممکن است به نوشتن مقالات علمی – پژوهشی به زبان انگلیسی مشغول شوند و خالی بودن محتوا از هرگونه خطا و اشتباهی یکی‌از رکن‌های اصلی این‌کار است که با وجود یک ویرایشگر متون انگلیسی هوشمند و با دقت می‌توان درصد خطاهای موجود در متن را به حداقل رساند؛ در نتیجه خرید اکانت گرامرلی جزو موجبات برای کسانی است که قصد دارند با محتوای خود، مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که با نوشتن محتوای انگلیسی سروکار داشته و می‌خواهید این‌کار را به‌بهترین نحو و کاملا حرفه‌ای انجام دهید، کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با بررسی مشخصات، قیمت و نحوه خرید گرامرلی بتوانید توانایی نوشتاری خود را به بالاترین سطح ارتقا دهید.

Grammarly چیست؟

گرامرلی درواقع یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌صورت کاملا رایگان به تصحیح غلط‌های املایی، گرامری و ساختاری جملات انگلیسی می‌پردازد و همچنین با بهره‌گیری از پایگاه‌های اطلاعاتی دانشگاهی و 16 میلیون صفحه وب از بروز سرقت ادبی جلوگیری می‌کند.

این پلتفرم محبوب و پرکاربرد اولین بار در سال 2009 و در کشور اوکراین طراحی و عرضه شد که از آن زمان تاکنون توانسته بسیاری‌از کاربران را از شر اشتباهات املایی و گرامری رها کند و محتوای موردنظر آن‌ها را مطابق 250 قاعده دستور زبان انگلیسی مورد بررسی قرار دهد.

لازم به‌ذکر است که اصلی‌ترین خدمات این پلتفرم که در واقع همان تشخیص و ویرایش اشتباهات املایی و گرامری است به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد اما امکانات مضاعفی چون تشخیص سرقت ادبی، تنظیم لهجه، پیشنهادات بیشتر برای بهبود جملات و کلمات مترادف بیشتر تنها با خرید Grammarly در یکی‌از پلن‌های اشتراک آن در دسترس خواهد بود.

مشخصات سرویس گرامرلی

گرامرلی

پیش‌از آن‌که به سراغ خرید اکانت گرامرلی بروید بهتر است کمی بیشتر با ویژگی‌ها و مزایای این پلتفرم محبوب و پرکاربرد آشنا شوید تا با دانشی کامل و جامع اقدام به خرید گرامرلی کنید.

  1. تصحیح گرامر و نقطه‌گذاری

با خرید Grammarly خطاهای موجود در محتوای نوشتاری شما مانند اشتباهات دستور زبان، نقطه‌گذاری، صدای غیرفعال، جملات تکه تکه و غیره شناسایی شده و همچنین گرامرلی توضیح خواهد داد که چرا یک خطا در مرحله اول یک خطا محسوب می‌شود و با همین‌کار شما یاد خواهید گرفت که در متن بعدی خود آن اشتباه را تکرار نکنید.

  1. جستجوگر اشتباهات املایی

با خرید اکانت گرامرلی تمام اشتباهات املایی شما شناسایی می‌شود و باور کنید که هیچ ویرایشگر متنی به دقت برنامه گرامرلی نخواهد رسید؛ بااین‌حال این برنامه پس‌از شناسایی اشتباهات املایی شما، به‌سرعت آن‌ها را با یک کلیک تصحیح می‌کند.

  1. بهبود ساختار

با خرید گرامرلی می‌توانید پیشنهادات سازگار با کلمات موجود در متن خود دریافت یا اشتباهاتی نظیر رعایت نکردن حروف بزرگ، خط فاصله و غیره را شناسایی کنید و این ویژگی درواقع به بهبودی و حرفه‌ای‌تر شدن محتوای نوشتاری شما کمک می‌کند.

گرامرلی

  1. افزایش وضوح و خوانایی متن

با خرید اکانت گرامرلی این امکان برای ما فراهم می‌شود که اگر جملاتی از نظر گرامری صحیح هستند اما درک آن‌ها برای خواننده چالش برانگیز است را شناسایی کرده و متن خود را به کمک گرامرلی برای مخاطبان روان‌تر و قابل درک‌تر کنید.

  1. تشخیص سرقت ادبی

یکی‌از ویژگی‌هایی که با خرید Grammarly برای شما فراهم می‌شود آن است که محتوای شما از نظر متن تکراری، عمدی یا غیرعمدی بررسی می‌شود تا با ارائه اطلاعات حیاتی درباره این‌که بخشی‌از کار شما دچار سرقت ادبی شده است یا خیر در امنیت باشد و سپس پیشنهاداتی برای اصلاح آن ارائه می‌دهد.

  1. تنظیم لحن

هنگامی که محتوای خود را برای بررسی به دست گرامرلی می‌سپارید، در اولین قدم از شما این سوال را خواهد پرسید که متن شما در کدام دسته قرار می‌گیرد؟ رسمی، دوستانه یا ادبی که درصورت انتخاب هرکدام، متن شما مطابق با لحن مناسب آن تنظیم می‌شود.

بررسی پلن‌های اشتراک گرامرلی

گرامرلی

از آن‌جایی که خدمات پایه این سرویس برای تمام طرفداران آن رایگان است؛ اما ویژگی‌هایی که با خرید گرامرلی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید در یکی‌از دو نسخه پولی آن جمع‌آوری شده که در ادامه به بررسی هرکدام خواهیم پرداخت.

اشتراک رایگان گرامرلی

همان‌طورکه قبل‌تر به آن اشاره کردیم؛ پلتفرم گرامرلی تمام خدمات اصلی خود مثل تشخیص و ویرایش غلط‌های املایی و گرامری را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که برای استفاده‌از آن کافی است با ایمیل، فیس‌بوک یا اکانت گوگل خود اقدام به ثبت نام کنید.

اشتراک پرمیوم گرامرلی

نسخه پرمیوم این برنامه مناسب کسانی است که روزانه مشغول نوشتن متون انگلیسی هستند و برای شناسایی و تصحیح اشتباهات خود نیاز به کمک دارند که دراین صورت تنها با پرداخت 29.95 دلار در ماه می‌توانند از تمام خدمات موجود در گرامرلی استفاده کنند.

اشتراک تجاری گرامرلی

نسخه بیزینس گرامرلی مناسب شرکت‌ها، موسسات یا گروه‌های 3 الی 149 نفره است که قصد دارند با پرداخت هزینه کمتر یعنی 12.50 دلار در ماه به ازای هر عضو، از خدمات این پلتفرم محبوب استفاده کنند.

پلن اشتراک ماهانه 3 ماهه سالانه
پایه رایگان رایگان رایگان
پرمیوم 30 دلار 20 دلار 12 دلار
تجاری 12.50

 

نحوه خرید اکانت گرامرلی

گرامرلی

اگر جزو آن دسته‌از افرادی هستید که همواره درحال نوشتن محتوا به زبان انگلیسی هستند و ممکن است دراین راه دچار خطاها و اشتباهات گوناگونی شوند؛ پس قطعا امکانات پایه و رایگان این پلتفرم محبوب و پرکاربرد برای شما کافی نیست و در نتیجه خرید Grammarly می‌تواند بهترین گزینه و تصمیم باشد تا با استفاده از آن‌ها تمام نیازها و خواسته‌های شما از یک ویرایشگر متن برآورده شود.

لازم به‌ذکر است که خرید گرامرلی به‌صورت مستقیم برای کاربران ایرانی به‌دلیل وجود تحریم‌های بانکی علیه این کشور امکان‌پذیر نیست و ازاین‌رو تنها یک راه‌حل جایگزین و مطمئن باقی خواهد ماند و آن هم خرید اکانت گرامرلی از فروشگاه‌های معتبری چون https://sibkade.com است که با دور زدن تحریم‌ها با استفاده‌از روش‌های کاملا قانونی و با قیمت بسیار کمتری توانسته‌اند این مشکل را به‌راحتی حل کنند تا هم‌وطنان عزیزمان از دستیابی به خدمات جهانی محروم نشود.

مزایای خرید گرامرلی از فروشگاه سیب کده چیست؟

  1. خرید اکانت گرامرلی از فروشگاه سیب کده و تحویل آن به شما تا نهایت 3 ساعت پس‌از ثبت سفارش انجام خواهد شد.
  2. با خرید Grammarly از پشتیبانی اختصاصی و 24 ساعته این فروشگاه بهره‌مند خواهید شد.
  3. این محصول با قیمت 29 دلار به فروش می‌رسد که خرید گرامرلی از فروشگاه سیب کده با هزینه بسیار کمتری انجام خواهد شد.
  4. خدمات وبسایت سیب کده تنها به خرید اکانت گرامرلی محدود نشده بلکه این فروشگاه چندین سال است که در زمینه خدمات دیگری چون خرید اشتراک اپل موزیک، اسپاتیفای، نتفلیکس، مستر کارت و ویزا کارت مجازی نیز فعالیت دارد.
  5. کسب رضایت بیش‌از 7 هزار کاربری که تاکنون از خدمات سیب کده بهره‌مند شده‌اند.
  6. سیب کده جزو معدود فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت است.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *