پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین ساعت هوشمند تا سقف ۲ میلیون تومان

بهترین ساعت هوشمند تا سقف ۲ میلیون تومان

1.5
(2)

بهترین مدل‌های ارزان‌قیمت ساعت‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهند که بدون صرف هزینه بیش از حد نیاز، میزان سلامت و تناسب‌اندامتان را از مچ دست خود ردیابی کنید. از زمان عرضه برخی از آنها چند سال می‌گذرد، اما هنوز هم به همان خوبی کار می‌کنند. بهترین ساعت‌های هوشمند اپل یا سامسونگ ممکن است عملکرد بیشتری ارائه دهند، اما اکثر ما به همه ویژگی‌های اضافی آن‌ها نیاز نداریم.

اگر فقط به دنبال پیاده‌روی در اطراف پارک محل خود هستید، یک ساعت ارزان‌قیمت نیز به‌خوبی به شما کمک خواهد کرد. ممکن است وسوسه شوید ساعت هوشمند گوگل پیکسل یا سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو داشته باشید، اما مطمئن باشید که خرید ساعت هوشمند ارزان‌قیمت زیر هم کارهایی که از آن‌ها انتظار دارید را به‌خوبی انجام می‌دهند.

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

ابعاد: 45 در 45 میلی‌متر

وزن: 42 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 270 میلی‌آمپر/ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

شرکت Mibro یکی از زیرشاخه‌های اکوسیستم شیائومی، غول چینی صنعت وسایل الکترونیکی است که به ‌تنهایی به ‌عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند شناخته می‌شود. این برند پس از موفقیت چشمگیر ساعت هوشمند Mibro X1 با سری جدیدی به نام Mibro A1 بازگشته است.

ساعت هوشمند میبرو A1 با ظاهری بهبودیافته و سخت‌افزاری پیشرفته‌تر عرضه می‌شود. این ساعت مجهز به صفحه‌نمایش 1.28 اینچی، عمر باتری 10 روزه، سنجش ضربان قلب و فشارخون است. همچنین حالت‌های ورزشی مختلف و از همه مهم‌تر ضدآب بودن این دستگاه، از ویژگی‌هایی است که با خرید این ساعت هوشمند شیک و مقرون‌به‌صرفه دریافت می‌کنید.

علاوه بر این، سازگاری این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل‌های 10 iOS و بالاتر و اندروید 5.0 و بالاتر در کنار قابلیت اتصال بلوتوث آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل می‌کند.

 

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 Xpaw009

ابعاد: 11.2 در 35.3 در 45 میلی‌متر

وزن: 34 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 270 میلی‌آمپر/ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند میبرو مدل مدرن C2 Xpaw009 است که به‌خاطر ویژگی‌های اساسی و استانداردی که دارد شناخته می‌شود. این ساعت مجهز به صفحه‌نمایش لمسی ۱.۶۹ اینچی، نمایشگر عملکردهای سلامتی و تناسب‌اندام مانند نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون Spo2 و مهم‌تر از همه دارای 2ATM  ضد آب است، همه اینها را با طراحی شیک با قیمتی کم به دست می‌آورید.

با اینکه این ساعت هوشمند از اتصال وای‌فای و سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند؛ اما ویژگی‌های سخت‌افزاری و قابلیت‌هایی زیادی از جمله نمایش پیام کوتاه، مشخصات تماس‌گیرنده، ایمیل، اعلان شبکه‌های اجتماعی و یادآورها را به همراه دارد که بنا به نیاز شما می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل  GS LS09A

ابعاد: 11.6 در 46.2 در 45.7 میلی‌متر

وزن: 38 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 270 میلی‌آمپر/ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

ساعت هوشمند هایلو مدل GS LS09A مجهز به صفحه‌نمایش ۱.۲۸ اینچی تمام لمسی، عملکردهای سلامتی و تناسب‌اندام مانند نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون Spo2 و مهم‌تر از همه دارای IP68 ضد آب است. این ساعت از لحاظ ظاهری یک گجت زیبا و شیک محسوب می‌شود و طول عمر باتری آن به ۷ روز می‌رسد.

به کمک  برنامه Haylou Fun برای اندروید و iOS می‌توانید ساعت هوشمند و گوشی خود را به هم متصل کنید. پس از راه‌اندازی می‌توانید از برخی ویژگی‌ها مانند آمار و عملکرد ساعات خواب و اندازه‌گیری ضربان قلب در کنار ۱۲ حالت مختلف ورزشی استفاده کنید.

 

ساعت هوشمند هایلو سولار مدل LS05

ابعاد: 11.4 در 45.3 میلی‌متر

وزن: 54 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 340 میلی‌آمپر/ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

ساعت هوشمند هایلو سولار مدل LS05 به‌جای پنل OLED از LCD استفاده می‌کند و ویژگی‌های سخت‌افزاری آن با ساعت هوشمند Mi Band برابری می‌کند. برخلاف نام این ساعت، هیچ نوع شارژ خورشیدی در آن وجود ندارد. سولار یک ساعت هوشمند مانند اپل واچ یا ساعت هوشمند سامسونگ نیست و کاربرد اصلی آن بیشتر به‌عنوان یک ردیاب هوشمند فعالیت‌های فیزیکی و ورزش است.

با این ‌وجود ساعت هایلو سولار یک گجت هوشمند با طراحی و ساخت خوب، با ظاهری کلاسیک، قاب فلزی قوی و ساختاری محکم است. رتبه‌بندی IP68 به این معنی است که این ساعت ضدآب است و می‌توانید همیشه آن را بپوشید.

در نهایت ویژگی‌هایی مانند عمر باتری شگفت‌انگیز ۳۰ روزه و نمایشگر LCD تمام‌رنگی این ساعت شیک و درعین‌ حال قدرتمند مدرن را تکمیل می‌کنند.

 

ساعت هوشمند میبرو مدل  Lite

ابعاد: ۴۳ در× ۴۳ میلی‌متر

وزن: ۴۵ گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: ۲۳۰ میلی‌آمپر/ ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، از همان ابتدا قابلیت خود را به‌عنوان یک گجت ارزشمند و اقتصادی ثابت کرد. این ساعت از طراحی کلاسیک دایره‌ای اما مدرن و ورزشی بهره‌مند است که می‌تواند هم به عنوان یک ساعت اسپورت برای ورزشکاران و هم گجتی فشن و روزانه مورد استفاده قرار بگیرد.

ویژگی‌هایی مانند ۱۵ حالت ورزش مختلف، عمر باتری ۳۰ روزه، نظارت بر ضربان قلب 24 ساعته، جمع‌آوری اطلاعات خواب، IP68 ضد آب و صفحه‌نمایش امولد ۱.۳ اینچی ساعت  هوشمند میبرو لایت را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های ساخته شده توسط این شرکت تبدیل می‌کند.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل  MEH RT2 LS10

ابعاد: 11.6 در 46.2 در 45.7 میلی‌متر

وزن: 60 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 220 میلی‌آمپر/ ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

برند هایلو، یکی از معروف‌ترین و بهترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، با ارتقای جدیدی برای سری RT به نام  Haylou RT2  بازگشته است.

ساعت هوشمند هایلو مدل MEH RT2 LS10 مجهز به صفحه نمایش تمام لمسی 1.32 اینچی است که قابلیت‌هایی نظیر سنجش ضربان قلب، فشارخون، میزان اکسیژن و حالت‌های ورزشی متعدد را ارائه می‌دهد.

مهم‌تر از همه طول عمر ۲۰ روز با حفاظت ضد آب IP68 این ساعت هوشمند در کنار سازگاری آن با سیستم‌عامل 11 iOS و بالاتر و با اندروید 6.0 و بالاتر است.

 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل  Bip 3 Global

ابعاد: 44.2 در 36.49 در 9.65 میلی‌متر

وزن: ۳۳ گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: ۲۸۰ میلی‌آمپر/ ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

در نگاه اول ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global با صفحه‌ مربعی منحنی، تاچ دیجیتال مشابه و انتخاب‌های زیبایی‌شناختی کلی، بسیار شبیه به ساعت هوشمند اپل به نظر می‌‎رسد اما نکته مهم این ردیاب تناسب‌اندام ارزان‌قیمت این است که برای تهیه آن کافی است حدود یک‌دهم هزینه اپل واچ را بپردازید.

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند برای کنترل تناسب‌اندام هستید که مقرون‌به‌صرفه باشد و قابلیت‌هایی از جمله ردیابی موقعیت مکانی عالی، صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچی، قدم‌شمار، سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین حالت‌های مختلف ورزشی را ارائه دهد. ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip 3 Global یک انتخاب درست برای کسانی است که فعالیت ورزشی مداوم دارند و نمی‌خواهند هزینه بالایی را برای بند یا ساعت هوشمند داشته باشید.

 

ساعت هوشمند کیسلکت مدل  Smart Calling Watch Kr

ابعاد: 12.1 در 45.7 میلی‌متر

وزن: 35 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 280 میلی‌آمپر/ ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

با اینکه در برنامه‌های داخلی ساعت هوشمند کیسلکت مدل Smart Calling Watch KR، به‌اندازه اپل واچ گزینه‌های زیادی پیدا نمی‌کنید، اما قابلیت‌های تناسب‌اندام موجود می‌تواند برای بیشتر عملکردها و موقعیت‌ها کافی باشد.

نمایشگر ۱.۳۲ اینچی، قابلیت پخش موسیقی و کنترل صدای تماس‌ها، حسگر ضربان قلب و میزان اکسیژن خون و حالت‌های ورزشی مختلف از ویژگی‌های قابل‌توجه این ساعت هوشمند هستند.

 

ساعت هوشمند میبرو مدل  X1

ابعاد: 47 در 47 میلی‌متر

وزن: 52 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 350 میلی‌آمپر/ ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

ساعت هوشمند میبرو مدل X1 یکی دیگر از مدل‌های جذاب این برند است که صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی AMOLED دارد. همچنین قابلیت شخصی‌سازی صفحه ساعت، اندازه‌گیری ضربان قلب، فشار و میزان اکسیژن خون و حالت‌های مختلف ورزشی جزو ویژگی‌های مهم این ساعت است.

یکی از نکات قابل‌توجه میبرو مدل X1 ضد آب بودن این ساعت هوشمند است که در کنار طراحی شیک با قیمت متوسط، آن را بین کاربران گجت‌های الکترونیکی پرطرفدار می‌کند.

 

ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 لایت

ابعاد: 35.3 در 41.2 میلی‌متر

وزن: 35 گرم

مقاوم در برابر نفوذ آب: بله

ظرفیت باتری: 262 میلی‌آمپر/ ساعت

سنجش ضربان قلب: دارد

پشتیبانی از سیم‌کارت: ندارد

در حال حاضر ساعت هوشمند شیائومی ردمی واچ 2 لایت یکی از بهترین گجت‌های مقرون‌به‌صرفه بازار است. این ساعت یک انتخاب بهینه برای پیگیری روند تناسب‌اندام شما محسوب می‌شود. برخی از افراد ممکن است دستگاهی را ترجیح دهند که بیشتر شبیه به یک ساعت هوشمند کلاسیک باشد و اینجاست که ردمی واچ 2 لایت شیائومی با صفحه‌نمایش ۱.۵۵ اینچی وارد می‌شود.

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite با اپلیکیشن Xiaomi Wear همراه شده که عملکردی مشابه MiFit دارد. شما پس از راه‌اندازی این برنامه و اتصال گوشی به ساعت می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آن از جمله اتصال بلوتوثی، تنوع بالای واچ فیس‌ها، حسگر شمارش ضربان قلب و کنترل سطح اکسیژن خون استفاده کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *