پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

خرید چسب پلی اورتان خودرویی از رایمند تجارت

خرید چسب پلی اورتان خودرویی از رایمند تجارت

0
(0)

چسب پلی یورتان که به نام چسب پلی اورتان، نوعی چسب تک جزئی بسیار قوی است که بر پایه رزین پلی اورتان ساخته می‌شود. این چسب‌ها به دلیل سرعت بالا خشک شدن و چسبندگی قابل قبول به طور گسترده بکار می‌روند.

چسب‌های پلی اورتان توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به منظور اطمینان از کیفیت چسب پلی اورتان خودرویی، خرید باید از مراکز معتبر انجام شود.

رایمند تجارت به عنوان یکی از معتبرترین مراکز عرضه‌کننده انواع چسب پلی اورتان در ایران شناخته می‌شود.

چسب پلی اورتان و کاربرد آن در صنعت ساخت خودرو

چسب پلی اورتان خودرویی، نوعی درزگیر پلی اورتان است که به صورت تک جزئی ساخته می‌شود. از این چسب می‌توان برای درزگیری و اتصال روی سطوح مختلف ازجمله: شیشه، پلاستیک، چوب، سنگ و سرامیک استفاده کرد. باید خاطر نشان کنیم که می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید چسب پلی اورتان یا همان چسب پلی یورتان به آدرس https://www.raymandtejarat.com/categories/%D8%AF%D8%B1%D8%B2%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%86 مراجعه نمایید.

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای چسب پلی اورتان خودرویی در درزگیری شکاف‌ها و منافذ افقی است.

این چسب به رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شود و تاییدیه رسمی از وزارت بهداشت دارد. در نتیجه، تماس با آن هیچ خطری برای سلامتی نخواهد داشت.

رنگ مشکی چسب‌های پلی اورتان خودرویی بیشتر برای بدنه خودرو و سایر وسایل نقلیه بکار می‌رود. از رنگ سفید آن نیز می‌توان برای درزها، شکاف‌ها و شیشه وسایل نقلیه استفاده کرد.

البته، چسب پلی اورتان خودرویی توسط برخی از برندهای سازنده به رنگ طوسی یا خاکستری نیز تولید می‌شود.

چسب پلی اورتان خودرویی در عرض 1 تا 3 ساعت به طور کامل خشک می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که امکان استفاده از این چسب در فضای بیرونی خودرو نیز وجود چراکه در برابر اشعه UV آفتاب مقاومت قابل قبولی دارد.

از سوی دیگر، طراحی و تولید چسب پلی اورتان به گونه‌ای است که می‌توان از آن در دماهای مختلف استفاده کرد. این چسب، انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل، برای کاربردهایی مناسب است که ارتعاش بالایی دارند.

به طور کلی، از چسب پلی اورتان خودرویی می‌توان برای درزگیری وسایل نقلیه مختلف ازجمله: کامیون، اتومبیل، اتوبوس، هواپیما، ماشین‌های سنگین و غیره استفاده کرد.

کیفیت بالا این چسب باعث شده است تا به یک درزگیر مناسب برای شیشه خودروها تبدیل شود. البته، چسب پلی اورتان خودرویی با چسب ترک شیشه خودرو تفاوت دارد و نمی‌توان از آن برای ترمیم ترک شیشه استفاده کرد.

 

آشنایی با ویژگی‌ها و مزایا مهم چسب پلی اورتان خودرویی

چسب‌های پلی اورتان که بر پایه رزین ساخته می شوند، دارای انواع مختلفی هستند. چسب پلی اورتان خودرویی از پرکاربردترین چسب‌های پلی اورتان به شمار می‌رود.

این چسب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به طور گسترده برای آب‌بندی و درزگیری قطعات مختلف خودرو استفاده می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از چسب‌های پلی اورتان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت
  • قدرت چسبندگی بسیار زیاد
  • قابل استفاده برای درزگیری اتصالات
  • غیرسمی و کاکلاً بهداشتی
  • بدون بوی ناخوشایند
  • مقاومت بسیار بالا در برابر فرسایش
  • قابلیت انعطاف‌پذیری بسیار بالا
  • مقاوم در برابر نور خورشید و عوامل محیطی مختلف
  • مقاوم در برابر انواع مختلفی از مواد شیمیایی اسیدی
  • عدم تغییر رنگ در اثر عوامل محیطی
  • بدون انقباض و شره
  • سرعت بالا خشک شدن در مقایسه با سایر چسب‌ها
  • الاستیک بودن
  • قابل استفاده برای سطوح متخلخل و غیرهمجنس

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم چسب پلی اورتان خودرویی، روان نبودن آن است. به عبارت دیگر، چسب پلی اورتان خودرویی هنگام استفاده روی زمین نمی‌ریزد. به همین دلیل، استفاده از این نوع چسب برای درزگیری و اتصال قطعات بسیار ضعیف کاربرد دارد. به این نکته توجه داشته باشید که چسب پلی اورتان خودرویی باید دور از تابش خورشید قرار بگیرید.

به منظور درزگیری با چسب پلی اورتان خودرویی حتماً باید از دستگاه تزریق گان استفاده کرد.

نحوه استفاده از چسب پلی اورتان خودرویی

اگر می‌خواهید چسب پلی اورتان خودرویی از قدرت چسبندگی خوبی برخوردار باشد، نحوه استفاده از آن بسیار اهمیت دارد. قبل از هر کاری، سطح مورد نظر باید به خوبی تمیز شود.

در واقع، هرگونه آلودگی روی سطح مورد نظر باعث کاهش قدرت چسبندگی چسب پلی اورتان می‌شود. در نتیجه، سطح چسب‌کاری باید عاری از گرد و غبار، رنگ، چربی، روغن و سایر مواد آلاینده باشد.

در غیر اینصورت، نمی‌توان انتظار یک چسب‌کاری دقیق و تمیز را داشت.

چسب پلی اورتان خودرویی، روان نیست و نمی‌توان آن را با فشار تیوب یا کارتریج استفاده کرد. به همین دلیل است که از دستگاه تزریق گان برای کار با چسب پلی اورتان خودرویی استفاده می‌شود.

ابتدا سر تیوپ چسب را با کاتر برش دهید. با کمی فشار ماشه، چسب از درون تیوب خارج می‌شود و می‌توانید چسب‌کاری را انجام دهید.

بهترین دما برای استفاده از چسب پلی اورتان خودرویی، 5 تا 35 درجه سانتیگراد در نظر گرفته می‌شود. البته، دما نگهداری این چسب باید کمتر از 27 درجه سانتیگراد باشد. این چسب در مجاورت هوا و عوامل محیطی مختلف به سرعت سفت و سخت می‌شود.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چسب پلی اورتان خودرویی

قیمت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید انواع مختلفی از چسب‌های پلی اورتان به شمار می‌رود. چسب پلی اورتان مخصوص خودرو توسط برندهای داخلی و خارجی مختلفی در بازار به فروش می‌رسد.

به همین دلیل، نمی‌توان یک قیمت ثابت برای این نوع چسب پلی اورتان تعیین کرد. به طور کلی، قیمت چسب پلی اورتان خودرویی توسط فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند سازنده و کشور تولیدکننده
  • حجم چسب پلی اورتان خودرویی
  • میزان مقاومت SHORE A
  • کیفیت چسب پلی اورتان خودرویی
  • شرایط بازار و نوسان قیمت مواد اولیه

بدیهی است هر چه کیفیت چسب پلی اورتان خودرویی بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. چسب‌های پلی اورتان معمولاً به دو صورت کارتریجی و سوسیسی تولید و عرضه می‌شوند.

این نوع چسب‌ها دارای تاریخ انقضا هستند. چسب‌های پلی اورتان خودرویی معمولاً 12 ماه بعد از تاریخ تولید غیر قابل مصرف می‌شوند و حالت چسبندگی خود را از دست می‌دهند.

 

از سوی دیگر، این نوع چسب‌ها را باید در دما کنترل شده نگهداری کرد تا کیفیت خود را از دست ندهند.

در سال‌های اخیر، امکان خرید چسب‌های پلی اورتان خودرویی از فروشگاه‌های اینترنتی نیز فراهم شده است. به این نکته توجه داشته باشید که خرید عمده چسب پلی اورتان خودرویی از اکثر فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری با قیمت پایین‌تر انجام می‌شود.

پیش از خرید، قیمت چسب پلی اورتان برندهای مختلف (داخلی و خارجی) را استعلام کنید. علاوه بر این، از اورجینال بودن محصول خریداری شده نیز مطمئن شوید.

با رایمند تجارت، مطمئن خرید کنید

شرکت بازرگانی رایمند تجارت، یکی از پیشگامان در زمینه عرضه انواع درزگیرها، چسب، فوم‌ها و غیره در ایران به شمار می‌رود. این شرکت در واقع یک مرجع خرید اینترنتی چسب پلی اورتان خودرویی محسوب می‌شود.

چسب پلی اورتان خودرویی به دلیل مقاومت و چسبندگی بسیار بالا دارای کاربردهای متعددی است. این چسب توسط برندهای مختلفی در داخل و خارج از ایران تولید می‌شود اما اطمینان از کیفیت و اورجینال بودن محصول بسیار اهمیت دارد.

اصالت، صداقت و کیفیت از شعارهای اصلی شرکت بازرگانی رایمند تجارت به حساب می‌آید. فروشگاه اینترنتی رایمند تجارت به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن داشته باشید. خرید چسب از رایمند تجارت با قیمت مقرون به صرفه و مناسب امکان‌پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین محصول می‌توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت بازرگانی رایمند تجارت تماس بگیرید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *