پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه اندروید و بازی اندروید – بهترین سایت دانلود اپلیکیشن

دانلود برنامه اندروید و بازی اندروید – بهترین سایت دانلود اپلیکیشن

3.5
(26)

در این مقاله قصد داریم بهترین وبسایت دانلود برنامه اندروید را برای شما همراهان همیشگی ایزی پی سی معرفی کنیم. در ابتدا به بررسی برخی از مشکلات کاربران اندرویدی می پردازیم تا بهتر بتوانیم این موضوع را شرح دهیم.

دانلود برنامه اندروید و تحریم ها

احتمالا تا کنون بسیار برای شما پیش امده که هنگام دانلود از سایت معروف گوگل پلی با تحریم مواجه شده اید. این موضوع در رابطه با برنامه هایی همچون توییتر و بسیاری اپلیکیشن و بازی دیگر صادق است. در این زمان تنها راه حلی که به ذهن میرسد استفاده از سرویس های ایرانی میباشد. بسیاری از این سرویس ها نظیر کافه بازار و یا مایکت نسخه های بروز از اپلیکیشن ها ارائه نمیکنند و یا بسیاری از این نرم افزار ها را ندارند.

راه حل دوم در این راستا سرچ در موتور های جست و جو نظیر گوگل می باشد. بعد از جست و جو در گوگل نیز خیلی وقت ها شاهد این موضوع هستیم که نرم افزار قرار داده شده ایراد دارد و یا بروز نیست. پس بهتر است سایتی بسیار خوب برای دانلود برنامه اندروید داشته باشیم و همواره به آن مراجعه کنیم.

خرید بازی های اندرویدی در ایران امکانپذیر نیست

این موضوع تا حدودی درست است. بسیاری از بازی ها و اپلیکیشن ها که از طرفداران آن هستیم پرداخت درون برنامه ای دارند. این پرداخت ها از آن جایی که توسط بانک ها و حساب های بین المللی امکان پذیر است، برای ما فراهم نمیباشد. از طرفی دیگر با توجه به ارزش دلار نسبت به ریال ، این خرید ها تا به هیچ وجه بصرفه نبوده و عقلانی نمیباشد.

پس راه حل پیشنهادی برای این مشکل استفاده از برنامه ها و بازی مود شده می باشد تا نیاز به خرید و پرداخت نداشته باشد. برنامه هایی نظیر پیکس ارت ، ویوا ویدیو و … شامل این موضوع هستند. پس بهتر است در این زمان از سایت هایی که برنامه هارا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار ما قرار می دهند استفاده کنیم.

در این صورت است که با خیال راحت می توانیم آن اپلیکیشن ، نرم افزار و یا بازی را دانلود و نصب نماییم و با خیال راحت از آن استفاده نماییم.

معرفی بهترین سایت دانلود برنامه ، ایزی اندرویدی

حال وقت آن رسیده تا بهترین وبسایت دانلود برنامه اندروید یعنی ایزی اندرویدی را به شما معرفی کنیم. سایت ایزی اندروید که یک وبسایت ایرانی بوده و توسط برنامه نویسان حرفه ای ایرانی طراحی شده است به منظور برطرف کردن دو مشکل ذکر شده در بالا و بسیار مشکلات دیگر که کاربران اندروید با ان روبرو هستند ایجاد شده است.

شما با مراجعه به وبسایت فوق به راحتی می توانید تمام اپلیکیشن ها و نرم افزار ها را به راحتی دریافت و نصب نمایید و از آخرین نسخه آن ها استفاده کنید.

دانلود برنامه اندروید دانلود بازی اندروید

ویژگی های سایت ایزی اندروید
  • بروز بودن تمامی اپلیکیشن ها
  • بدون تحریم
  • سرعت بالا در لود سایت
  • سرعت بالا در دانلود
  • بیش از ۱۰ هزار اپلیکیشن و برنامه و بازی
  • قرار گرفتن نرم افزار های جدید به صورت روزانه
  • آپدیت شدن تمام برنامه ها
  • کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه
  • قابلیت درخواست اپلیکیشنی که در لیست این سایت وجود ندارد
  • توضیح کامل برنامه و تغییرات در نسخه آخر
  • لینک دانلود برای تمامی ورژن های دستگاه های اندرویدی
  • و …

این ها تنها برخی از ویژگی ها و وجه تمایز های این وبسایت پرطرفدار ایرانی می باشد. روزانه کاربران بسیار زیادی از ایزی اندروید بازدید کرده و اپلیکیشن های مورد نیاز خود را نصب می نمایند. پیشنهاد میکنیم شما هم به این سایت مراجعه کرده و اپلیکیشن های خود را از آن دریافت نمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 26

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *