پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود برنامه app lock برای اندروید – برنامه قفل حرفه ای برای اندروید

دانلود برنامه app lock برای اندروید – برنامه قفل حرفه ای برای اندروید

3.4
(122)

دانلود برنامه app lock برای اندروید یک ابزار کاربردی و حرفه ای در راستای حفظ حریم شخصی خدمت شما همراهان همیشگی وبسایت ایزی پی سی هستیم. امروز می خواهیم به معرفی بهترین applock اندروید بپردازیم. این برنامه حرفه ای و بی نقص ساخته ی استودیوی DoMobile Lab  می باشد. و یکی از پر طرفدار ترین برنامه ی اندرویدی محسوب می شود. این برنامه تا کنون بیش از 500 میلیون بار دانلود و نصب شده است. و برای تمام گوشی ها با اندروید 4 به بالا مناسب است.

دانلود برنامه app lock برای اندروید

دانلود برنامه قفل حرفه ای برای اندروید یکی از بهترین applock اندروید خدمت شما هستیم. بسیاری از کاربران تلفن های همراه معمولا دغدغه های امنیتی دارند. حفظ حریم خصوصی برای بسیاری از کاربران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. دانلود نرم افزار قفل برنامه ها برای اندروید به شما کمک می کند تا بیشتر حریم خصوصی خود را حفظ کنید. با دانلود برنامه قفل برنامه ها برای اندروید به زودی به بیشترین خواسته های خود از یک اپ قفل خواهید رسید. اگر به نظر شما تنها داشتن یک قفل بر روی صفحه اصلی گوشی کافی نیست. این را بدانید که دانلود برنامه app lock برای اندروید برای رفع نیاز های شما ارایه شده است. اگر به دنبال یک برنامه حرفه ای برای ویروس کشی هستید پیشنهاد ما دانلود برنامه کلین مستر برای اندروید است. که قبلا در وبسایت ایزی پی سی بارگذاری شده است.

دانلود برنامه app lock برای اندروید

دانلود نرم افزار قفل برنامه ها برای اندروید

دانلود برنامه app lock برای اندروید به شما این امکان را می دهد که بر روی تمامی اپ های نصب شده بر روی تلفن همراه قفل بذارید. در این برنامه می توانید به سه روش رمز عبور و الگو و اثر انگشت (برای اندروید 6 به بالا) اقدام فرمایید. همچنین می توانید قسمتی از عکس ها و ویدیو های خود را در خود این برنامه پنهان کنید. و سپس از قسمت vault داخل اپ به آن ها دسترسی داشته باشید. در گذشته برنامه ای مشابه با نام دانلود برنامه گالری ویژه برای اندروید با لینک مستقیم Gallery Plus Pro بارگذاری کردیم. که مخصوص عکس ها و ویدیو ها است.جالب است بدانید دانلود برنامه app lock برای اندروید برای اولین بار از سیستم ویژه ای استفاده کرده است. به نام قفل محل سکونت. که در این حالت فقط می توانید در همان محل یا جای خاص به فایل های مخفی شده دسترسی داشته باشید.

بهترین applock اندروید

 اپلیکیشن قفل حرفه ای اندروید – app lock premium

app lock premium یک برنامه تمام عیار که برای حفاظت از اطلاعات شما عزیزان طراحی شده است. در این اپلیکیشن  شما میتوانید از گذرواژه، الگو یا قفل اثر انگشت استفاده نمایید. اگر والدین و یا دوستان شما تلفن همراه شما را چک میکنند، دیگر نیاز نیست که نگران این موضوع باشید. همچنین اگر شخصی در کنار شما نشسته است که شما نمیخواهید رمز عبور شما را بفهمد، میتوانید قابل مشاهده بودن انرا بردارید و با خیال راحت رمز خود را وارد کنید. شما میتوانید گروه های برنامه های قفل شده را  تنظیم نمایید. فرقی نمیکند که در چه سنی هستید این اپلیکیشن همیشه به کار شما خواهد امد. اگر در سن نوجوانی هستید و والدین شما تلفن همراه شما را چک میکنند، دوران ترس تمام شده است. شما میتوانید در app lock premium به دسته بندی اطلاعات خود بپردازید.

دانلود اپلیکیشن قفل حرفه ای اندروید

دانلود اپلیکیشن قفل حرفه ای اندروید – app lock premium

دانلود اپلیکیشن قفل حرفه ای اندروید – app lock premium به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت ezp30. با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید هر اپلیکیشنی که مد نظر دارید را قفل کنید. اپلیکیشن قفل حرفه ای اندروید – app lock premium امنیت را برای شما به ارمغان می اورد. به وسیله  app lock شما میتوانید عکس ها و فیلم های خود را نیز قفل کنید. هیچگونه اثاری از تصاویر و فیلم های مخفی شده در گالری شما باقی نمیماند. با استفاده از app lock premium بدون هیچگونه استرسی از حریم خصوصی خود محافظت کنید.ابن برنامه یک اپلیکیشن تمام عیار برای محافظت از اطلاعات شخصی شما است.

ویژگی های دانلود برنامه قفل حرفه ای برای اندروید
  • امکان قفل کردن بازی ها و برنامه های نصب شده
  • امکان مخفی کردن تصاویر و فایل های ویدیویی
  • دارای تم های مختلف برای تغییر تم برنامه
  • امکان مخفی کردن نمایش الگو ها در حین وارد کردن
  • امکان قفل به سه روش الگو رمز عبور و اثر انگشت
  • امکان مخفی کردن ایکون های برنامه از لیست برنامه
  • دارای سیستم جذاب قفل محل سکونت
  • قابلیت پشتیبانی از نصب پلاگین های مختلف
  • دارای حالت صرفه جویی در مصرف باتری
  • و…

دانلود برنامه قفل حرفه ای برای اندروید

هم اکنون می توانید برای دانلود بهترین applock اندروید از طریق وبسایت ایزی پی سی اقدام فرمایید. برای دانلود رایگان با لینک مستقیم اقدام فرمایید. همچنین برنامه دانلود شریت برای اندروید آماده ی دانلود و نصب است.

امکانات اپلیکیشن app lock premium

  • یک تصویر دلخواه برای پس زمینه انتخاب کنید
  • عکس برداری از کسانی که قصد باز کردن برنامه را دارند
  • شامل بودن به گذرواژه، الگو و قفل اثر انگشت
  • حالت ذخیره انرژی
  • مخفی کردن فایل های ویدیویی و عکس ها از گالری
  • برنامه های قفل شده را دسته بندی کنید
  • نماد app lock را مخفی کنید
  • استفاده کم از حافظه
  • مخفی کردن خود app lock

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد امتیازها: 122

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود برنامه app lock برای اندروید – برنامه قفل حرفه ای برای اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید نیاز به اندروید ۴ به بالا دارد

مشخصات

نام انگلیسی: app lock

نام فارسی: نرم افزار قفل برنامه

نسخه برنامه: 3.1.10

حجم برنامه: 11MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *