پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود MEmu Android Emulator برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر

دانلود MEmu Android Emulator برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر

3.7
(3)

دانلود MEmu Android Emulator برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان دانلود آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. MEmu Android Emulator عنوان یک نرم افزار عالی برای شبیه ساز اندروید در ویندوز با پشتیبانی از زبان پارسی برای کامپیوتر میباشد که در این پست قصد داریم آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر از آن دسته افرادی میباشید که علاقه به سیستم عامل اندروید داشته و از طرفداران این سیستم عامل میباشید نیاز به این نرم افزار خواهید داشت. نرم افزار MEmu Android Emulator این امکان را به شما میدهد که به راحتی تمامی برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید را به صورت تمام صفحه در سیستم کامپیوتری خود اجرا کنید.

دانلود MEmu Android Emulator

دانلود MEmu Android Emulator برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید در ویندوز این امکان را به شما میدهد که با سرعت بالا و به بهترین نحو ممکنه تمامی نرم افزار های اندرویدی مورد نظر خود را به صورت تمام صفحه در کامپیوتر خود اجرا کنید. از دیگر نرم افزار ها میتوان به دانلود برنامه HWiNFO که یک نرم افزار عالی برای نمایش اطلاعات سخت افزاری میباشد، اشاره کرد. نرم افزار MEmu Android Emulator دارای اندروید های نسخه 4.4، 5.1 و 7.1 میباشد. نسخه سیستم عامل اندروید مورد نظر شما از طریق کنترل پنل نرم افزار به صورت آنلاین نصب خواهد شد. شما میتوانید که با استفاده از نرم افزار MEmu برنامه های اندرویدی مورد نظر خود را بدون نیاز به تبلت و یا تلفن همراه، بر روی کامپیوتر خود اجرا کرده و بهترین استفاده را ببرید. تمامی ابزار های مورد نیاز با سرعت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود MEmu Android Emulator

دانلود برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز به صورت رایگان

دانلود MEmu Android Emulator برای کامپیوتر این امکان را به شما میدهد که با سرعت و کیفیت بالا به بهترین نحو ممکنه تمامی نیاز های خود را برطرف کنید. شما میتوانید تمامی نرم افزار های مورد نیاز خود را با سرعت بالا بر روی کامپیوتر اجرا کرده و نیاز به تبلت و یا تلفن همراه اندرویدی نداشته باشید. در آخر نیز امیدواریم که با دانلود این برنامه بتوانید تجربه خیلی خوبی را بدست آورده و نهایت استفاده خود را ببرید. لینک دانلود نرم افزار ارائه شده در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید که با سرعت بالا از سرور های قدرتمند سایت ایزی پی دریافت کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود MEmu Android Emulator برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز برای کامپیوتر

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
راهنمای نصب

  • جهت اجرای نرم افزار، CPU باید قابلیت مجازی سازی (Intel VT-x/AMD-V) داشته و گزینه Virtual Technology در تنظیمات مادربرد فعال باشد.
  • مدت زمان نصب نرم افزار بستگی به سخت افزار سیستم متغیر است.

سیستم مورد نیاز

- Windows XP SP3/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
- Intel or AMD CPU (with Virtualization Technology support preferred)
- GPU with OpenGL 2.0+ support
- At least 1 GB memory
- At least 1 GB of free disk space under installation path
(Please do NOT run MEmu App Player in another virtual machine software)

مشخصات

نام انگلیسی: MEmu Android Emulator

نام فارسی: شبیه ساز اندروید در ویندوز

نسخه برنامه: 7.5.6

حجم برنامه: 441MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *