پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

نحوه اتصال به سرور مجازی ابری

نحوه اتصال به سرور مجازی ابری

1
(1)

سرور مجازی ابری یا VPS Cloud Server یک مدل از خدمات ابری است که این امکان را برای شرکت‌ها و سازمان فراهم می‌آورد تا بدون نگرانی از فضای ذخیره سازی، پردازش و مدیریت سخت افزار، برنامه‌های خود را در بستر وب مدیریت و اجرا نمایند.

در واقع ابر سرورهای مجازی بخش مهمی از تکنولوژی رایانش ابری می‌باشند و با بگارگیری جدیدترین و پرسرعت‌ترین قطعات سخت افزاری، شبکه‌ای یکپارچه و امن برای کاربران فراهم می‌آورند. سرور مجازی ابری نسب به سرورهای فیزیکی از قابلیت‌ها و عملکردهای بسیاری برخوردار می‌باشند. کاربران با خرید سرور ابری از ارائه دهندگانی مانند ابر آسیاتک، دیجیتال اوشن، AWS ومی‌توانند بدون نگرانی از ظرفیت زیرساخت خود، داده‌ها و اطلاعات را پردازش نمایند و به سرور ابری ویندوزی و لینوکسی خود با استفاده از پروتکل‌های مختلف دسترسی و نظارت داشته باشند و امور مورد نظر خود را به انجام برسانند.

اتصال به ابر سرور مجازی با استفاده از پروتکل‌های مختلف، برای اجرای درست و بهینه سرویس‌های ابری، امری مهم تلقی می‌شود. پروتکل‌ها، به عنوان یک راهبرد امن و مطمئن برای انتقال داده‌ها، اطلاعات، فایل‌ها، درخواست‌های کاربران، تأمین کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها در ارتباط با سرورهای ابری به کار می‌روند.

عملکرد پروتکل‌ها در سرور ابری به تنظیمات و محیط شبکه در سیستم عامل سرور ویندوزی و لینوکسی بستگی دارد. هر پروتکل می‌تواند نسبت به دیگری از نظر عملکرد و سرعت وابسته به شرایط مختلف، متفاوت باشد.

نحوه اتصال به سرور مجازی ابری آسیاتک توسط پروتکل های مختلف نتورک و شبکه

در ادامه مطلب، با نحوه اتصال به سرور ابری با استفاده از پروتکل‌های کاربردی در سرور ویندوزی و لینوکسی بیشتر آشنا خواهید شد و به شما بهترین ارائه دهنده سرور مجازی ابری را معرفی خواهیم نمود.

پروتکل HTTP : ارتباط بین مرورگر و سرور ابری

پروتکل FTP ‌: انتقال فایل‌ها از سیستم کاربران به سرورهای ابری

پروتکل: RDP ارتباط از راه دور و مانیتور کردن سیستم‌های کاربران در سرورهای ابری

پروتکل : SSH ارتباط امن و رمزگذاری شده بین دستگاه کاربر و سرور ابری

پروتکل : DNS ترجمه و تبدیل آدرس‌های وب به آدرس آی‌ پی سرور ابری

پروتکل : LDAP دسترسی به دایرکتوری‌های شبکه و مدیریت هویت در سرورهای ابری

پروتکل : TCP/IP انتقال داده‌ها و ارتباط بین کاربران و سرورهای ابری

پروتکل : UDP ارسال داده‌ها از یک مبدا به یک مقصد در شبکه‌ی اینترنت

پروتکل: SCTP برای تضمین انتقال داده‌ها به صورت امن و قابل اعتماد

سرورهای ویندوزی و لینوکسی با استفاده از پروتکل‌های ارتباطی می‌توانند به عنوان مرکزی امن برای مدیریت شبکه‌ها و خدمات مختلف در سازمان‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

سرورهای ابری نقش بسزایی در تسریع عملکرد فعالیت سازمان‌ها دارند، به‌همین سبب بیشترین سوالی که حین خرید سرور ذهن کاربران را به خود درگیر می‌کند این موضوع می‌باشد که بهترین ارائه دهنده سرور ابری کدام سازمان است و چه ویژگی‌های منحصر به فردی برای مشترکین خود در نظر گرفته است.

اتصال به سرور مجازی ابری آسیاتک

خرید سرور ابری آسیاتک

ابر آسیاتک به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارائه‌ دهندگان خدمات ابری، با بکارگیری جدیدترین سخت افزارها و نرم افزارهای امنیتی توانسته به یکی از پیشرفته‌ترین مراکز داده خصوصی تبدیل شود و اقدام به ارائه خدمات متنوعی نماید.

سرورهای ابر آسیاتک بر روی بهترین دیتاسنترهای کشور میزبانی می‌شوند و این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند تا بتوانند به صورت آنی میزانCPU ،Disk و RAM خود را تغییر دهند و در زمان خاموشی فقط هزینه IP و Disk را پرداخت نمایند.

هزینه خرید کلود سرور مجازی ابر آسیاتک، برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و حتی کسب و کارهای کوچک بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و کاربران می‌توانند در کسری از ثانیه، سرور خود را خاموش نمایند و فقط هزینه منابع مصرفی را پرداخت کنند.

دسترسی پذیری سرور وی پی اس ابری آسیاتک، اطلاعات کاربران را همواره دردسترس نگه می‌دارد و در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور، اطلاعات به صورت خودکار از طریق سرور دیگری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و با توجه به درخواست کاربر سرور روشن خواهد ماند.

یکی دیگر از مزایای سرور مجازی ابر آسیاتک، قابلیت مقیاس پذیری آن‌ می‌باشد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند در صورت نیاز به توسعه، منابع مورد نیاز خود را افزایش دهند و ظرفیت بیشتری برای کسب و کار خود فراهم نمایند.

کاربران با ورود به سایت ابر آسیاتک می‌توانند در چند ثانیه و تنها با چند کلیک در بهترین دیتاسنترهای موجود در ایران سرورهای خود را با سیستم عامل دلخواه راه‌اندازی نمایند و در کاهش هزینه‌های سازمان خود موثر باشند، چرا که نحوه محاسبات ابر آسیاتک به صورت ساعتی و روزانه یا به عبارتی PAYG می‌باشد و کاربران می‌توانند به کاهش هزینه مربوط به سازمان کمک شایانی نمایند.

پرداخت هزینه براساس مصارف ساعتی از منابع و ارائه کلود سرور رایگان به مدت ۲۴ ساعت برای تست نرم‌افزارها، یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد سرور ابری آسیاتک می‌باشد که خدمات این مجموعه را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌نماید.

پشتیبانان مجرب ابر آسیاتک، هر روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کاربران ازطریق تیکت و تماس تلفنی در حین ثبت نام، خرید، و هرگونه سوال فنی می‌باشند.

ابر آسیاتک با قابلیت‌های متنوع و خدماتی که ارائه می‌دهد، یکی از بهترین گزینه‌های خرید سرور ابری در ایران است. کاربران با استفاده از سرورهای ابری آسیاتک، می‌توانند داده‌های خود را در محیطی امن نگهداری نمایند.

پس از خرید سرور مجازی ابر آسیاتک می‌توانید برای اتصال به سرور ویندوزی و لینوکسی، از پروتکل های مختلفی مانند SSH، RDP،Telnet و FTP استفاده کنید. این پروتکل ها به شما امکان می‌دهند تا به شکل امن و مطمئن با سرور مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *