پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آشنایی با مدارس بین المللی لندن و شرایط پذیرش دانش آموز در آنها

آشنایی با مدارس بین المللی لندن و شرایط پذیرش دانش آموز در آنها

0
(0)

شهر لندن پایتخت کشور انگلیس است و یکی از شهرهایی است که در آن میتوانید شاهد حضور بیشترین و بهترین مدارس بین المللی این کشور باشید. حال آن که لندن, بهترین انتخاب برای تحصیل در مدارس انگلستان است.

برای اشنایی با مدارس بین المللی یا شبانه روزی لندن بیایید تا ابتدا با شهر لندن، شرایط زندگی در آن و هزینه های مربوط به زندگی در این شهر بیشتر اشنا شویم.

شهر لندن

همانطور که میدانید و اشاره کردیم شهر لندن پایتخت کشور انگلیس واقع در شمال غربی اروپا است. این شهر که از تاریخی پربار برخوردار است هنوز هم نشانه هایی از آن دوران را در خود نگاه داشته است.

این شهر با کاخ ها، موزه ها و اثاری از روم باستان توانسته تا هر ساله بیشترین تعداد توریست در اروپا را به خود اختصاص دهد. علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی این شهر میتوانید شاهد فستیوال ها و مراسمات فرهنگی بسیاری باشید.

این شهر به اب و هوای باران های بی وقفه مشهور است چرا که هر لحظه امکان بارش باران وجود دارد چه در زمستان باشید و چه در تابستان.

این شهر هم چنین با فراهم کردن فضاهای توریستی بسیار جذاب مانند استخرهای روباز، کافه هایی که روی پشت بام ها قرار دارند و دوچرخه سواری در مناطق زیبای این شهر فضای مناسبی برای گردشگری ایجاد کرده است.

سیستم اموزشی لندن

علاوه بر جاذبه هایی که برای شهر لندن نام بردیم میتوانیم این شهر را جزو یکی از شهرهای علمی جهان در نظر بگیریم چرا که مدارس بین المللی فراوانی در سطح جهانی در این شهر قرار دارند.

هر ساله دانش اموزان زیادی در مقاطع مختلفی تلاش میکنند تا پذیرش مدارس شبانه روزی این شهر را به دست بیاورند و برخی از استعداهای درخشان بین المللی نیز میتوانند بورسیه تحصیلی این مدارس را از آن خود کنند.

مدارس به طور کلی در این شهر مانند هر جای دیگر کشور انگلیس به دو صورت دولتی و خصوصی (شبانه روزی) وجود دارند. در این مقاله میخواهیم تا در خصوص مدارس بین المللی یا مدارس شبانه موجود در لندن صحبت کنیم.

مدارس بین المللی

از این رو به مدارس شبانه روزی لندن نام مدارس بین المللی اطلاق میشود که اغلب دانش اموزان این مدارس را دانش اموزان بین المللی تشکیل داده اند.

علت این امر این است که به دلیل حضور رایگان شهروندان انگلیسی در مدارس دولتی دیگر فضایی برای پذیرش دانش اموزان بین المللی وجود ندارد.

از طرفی اغلب والدین دوست دارند تا فرزندشان در مکان امنی اقامت داشته باشد و از انجایی که مدارس بین المللی به صورت شبانه روزی و همراه با خوابگاه هستند گزینه مناسب تری نسبت به مدارس دولتی به نظر میرسند.

اما مساله مهمی که اینجا مطرح میشود میزان شهریه ای است که باید برای مدارس خصوصی پرداخت کرد. این شهریه شامل هزینه تحصیل، اقامت، غذا، بیمه و امکانات دیگری است که هر مدرسه به صورت مجزا در اختیار هر دانش اموز قرار میدهد.

با این حال خوب است بدانید که سطح علمی مدارس بین المللی بسیار بالا است و اغلب فضای اموزشی بسیار مناسبی برای رشد استعدادها دارند.

همچنین شما در زمان تحصیل فرزندانتان در شهر لندن می توانید از خدمات ویزای همراه برای کشور انگلستان استفاده نمایید.

مدارس بین المللی لندن

مدرسه شبانه‌روزی بلربیز (BELLERBYS)

این مدرسه به دلیل ارتباطی که با مراکز اموزشی و دانشگاه های برتر این شهر دارد بسیار معروف است چرا که دانش اموز بسیار راحت تر میتواند وارد این مراکز شود.

از طرفی محوطه خوابگاهی و اموزشی این مدرسه بسیار به یکدیگر نزدیک است و همین امر مساله رفت و امد و امنیت مسیر را

بسیار بیشتر میکند.

کالج دی‌ال‌دی لندن (DLD COLLEGE LONDON)

این مدرسه در نزدیکی رودخانه تیمز و وست مینستر قرار دارد و به دلیل حضور تعداد اندکی دانش اموز در هر کلاس امکان رسیدگی هر چه بهتر به دانش اموزان فراهم است.

این مرکز دانش اموزان خود را برای امتحان های ورودی GCSE وa-level و foundation اماده میکند.

مدرسه شبانه‌روزی کتس‌لندن (CATS LONDON)

این مدرسه از آن جهت مورد اهمیت است که با مراکزی بین المللی در حال همکاری است و هم چنین فضایی بسیار مناسب را برای دانش اموزان از سال 1952 تاکنون فراهم کرده است.

مدرسه شبانه‌روزی میل‌هیل (MILL HILL)

این مدرسه که یکی از قدیمی ترین مدارس این شهر محسوب میشود فعالیت خود را از سال 1807 اغاز کرده است و به دانش اموزان بین المللی ارائه خدمات میکند.

این مدرسه تنها دانش اموزانی که بین 13 تا 18 سال هستند را پذیرش میکند و امکانات، سطح علمی و امنیت این مدرسه به طرز قابل تحسینی تامین میشود.

همچنین اطلاعات تکمیلی را از سایت رسمی مدرسه شبانه روزی میل هیل دریافت نمایید.

دبیرستان شبانه‌روزی ام.پی.دابلیو (MPW)

این مدرسه که از سال 1973 کار خود را اغاز کرده یکی از معدود مدارس بین المللی است که حدود دو سوم از 1200 دانش اموز سالیانه آن را دانش اموزان بریتانیایی تشکیل داده اند. این مرکز به امکانات و تجهیزات مدرن و به روز خود معروف است.

دبیرستان شبانه‌روزی ولدینگهام (WOLDINGHAM SCHOOL)

این مدرسه یکی از معدود مدارسی است که تنها از دختران پذیرش میکند و در کنار ارائه دروس به فعالیت های هنری، ورزشی و… دانش اموزان نیز توجه ویژه ای دارد.

مدرسه هارو (Harrow school)

این مدرسه که مدرسه ای پسرانه است نیز از مدارس بسیار قدیمی لندن است که کار خود را در سال 1572 اغاز کرد. همین قدمت نشان از تجربه بی سابقه این مدارس دارد. جالب است بدانید که چرچیل نیز در این مدرسه تحصیل کرده است.

مدرسه شبانه‌روزی وست‌مینستر

این مدرسه را میتوان یکی از قدیمی ترین مدارس لندن نام گذاری کرد که در جوار پارلمان و وست مینستر ابی قرار دارد. مزیت این مدرسه اعطای بورسیه های تحصیلی به دانش اموزان بین المللی است.

فارینگتونز اسکول (FARRINGTONS SCHOOL)

تفاوت این مدرسه با سایر مدارس بین المللی لندن در این است که این مدرسه هم به صورت شبانه روزی و هم به صورت روزانه از دانش اموزان از سن 3 سالگی تا 18 سالگی پذیرش دارد.

دبیرستان کینگزاجوکیشن (KINGS EDUCATION)

این مدرسه یکی از معدود مدارسی است که در خصوص شکل گیری شخصیت دانش اموزان نیز فعالیت های مهمی انجام میدهد. به عنوان مثال این مدرسه فعالیت هایی در خصوص حفظ محیط زیست صورت میدهد.

کلام اخر

تمام این مدارس در شرایط پذیرش اشتراکات زیادی دارند و با توجه به شهریه و قوانین هر کدام باید برای پذیرش در آن ها درخواست ارسال کنید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *