پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آموزش گیم پابجی موبایل لایت حرفه‌ای

آموزش گیم پابجی موبایل لایت حرفه‌ای

4
(4)

امروزه صنعت طراحی بازی‌های ویدئویی بیشتر از همیشه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و می‌توان افزایش طرفداران میلیونی آن را مشاهده کرد. همین اتفاق باعث شده تا اَبَر شرکت‌های طراحی و پشتیبانی بازی‌های ویدئویی در جهان به دنبال افزایش کیفیت و مخاطبان بازی‌های خود باشند. با وجود چنین محبوبیتی، برخی شرکت‌های بزرگ در سرتاسر جهان تاسیس شده‌اند که بازی‌هایی برای گیمرها طراحی کنند. در این مطلب به یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی‌های ویدئویی در جهان می‌پردازیم که محبوبیت فوق‌العاده بالایی در میان کاربران دارد.

بازی پابجی موبایل، محصول اَبَر شرکت تنسنت است و میلیون‌ها کاربر از سرتاسر جهان دارد. با وجود اینکه بازی پابجی موبایل یک نرم افزار اندروید است که برای بازی در موبایل طراحی شده، اما می‌توان کیفیت بسیار بالای طراحی و گیم پلی آن را شاهد بود. بر اساس آمار جهانی، بازی پابجی موبایل اولین بازی اندروید است که توانسته نام خود را در لیست برترین بازی‌های ویدئویی جهان جای دهد. نسخه دیگری از این بازی، پابجی موبایل لایت است که کاربران عموما اطلاعی از گیم پلی و کاربرد آن ندارند. این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا گیم پلی آن را به صورت حرفه‌ای فراگیرید.

نیم نگاهی به بازی پابجی موبایل

اگر از اخبار بازی‌های ویدئویی آنلاین در جهان آگاه باشید، می‌دانید که بازی پابجی موبایل با جذابیت و هیجان بالای خود توانسته بسیاری از بازی‌های محبوب دیگر را از چشم کاربران بیندازد. این در حالی است که پابجی موبایل در سال 2017 برای اولین بار بین کاربران عرضه شد و جزو جدیدترین بازی‌های ویدئویی موجود در دنیای دیجیتالی به شمار می‌رود. امروزه پابجی موبایل به قدری مورد توجه کاربران قرار گرفته است که روزانه حداقل 2 میلیون نفر در بخش بتل رویال این بازی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. شرکت تنسنت برای اینکه امکان دسترسی و رقابت در این بازی را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد، نسخه‌ای دیگر از این بازی با نام پابجی موبایل لایت طراحی کرده است.

بازی پابجی پابجی موبایل لایت چیست؟

با توجه به اینکه بازی پابجی موبایل چند صد گیگابایت حجم دارد و کاربران باید از بهترین گوشی‌های بازی پابجی موبایل برای اجرای بهینه آن استفاده کنند، دور از ذهن نیست که موبایل برخی از کاربران کشش و توان اجرای آن را نداشته باشد. شرکت تنسنت برای اینکه امکان اجرا و رقابت در این بازی را برای تمامی پلیرهای علاقه‌مند ممکن سازد، یک نسخه کم حجم‌تر از بازی پابجی موبایل را طراحی کرده است. این بازی که با نام بازی پابجی موبایل لایت شناخته می‌شود، حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه اصلی آن دارد و می‌توان آن را در تمام گوشی‌های موبایل اجرا کرد.

جالب است بدانید، حجم کم بازی نصب پابجی لایت هیچ تاثیری بر کیفیت گرافیک و گیم پلی آن نداشته و همچنان می‌توان وضوح فوق‌العاده و داستان بسیار جذاب آن را مشاهده کرد. تنها تفاوتی که در این میان قابل تشخیص است و قطعا متوجه آن در طول بازی خواهید شد، تعداد رقبا در مسابقات بتل رویال است که در ادامه توضیحات بیشتری از آن را ر اختیارتان قرار خواهیم داد. با وجود اینکه بازی پابجی موبایل لایت برای اقلیت کاربران طراحی شده است تا بتوانند آن را در موبایل‌های ضعیف و متوسط خود اجرا کنند، اما بازهم میلیون‌ها نفر از این نسخه استفاده می‌کنند.

بازی بتل رویال پابجی موبایل لایت

بازی بتل رویال پابجی موبایل لایت

بزرگ‌ترین تفاوتی که می‌توان در میان دو بازی پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت مشاهده کرد، گیم پلی هرکدام است. گیم پلی بازی پابجی موبایل لایت به نوعی تغییر یافته تا فشار کمتری به تلفن همراه شما وارد شود و بتوان آن را به صورت دسته جمعی بازی کرد. البته می‌توانیم این تضمین را به شما بدهیم که بازی پابجی موبایل می‌تواند حتی بسیار جذاب‌تر از نسخه اصلی بازی پابجی موبایل باشد و به هیچ وجه تصوری اشتباه از آن برای خود نسازید.

قطعا می‌دانید که نبرد بتل رویال در بازی پابجی موبایل با 100 کاربر از سرتاسر جهان آغاز می‌شود و افراد باید از همان ابتدا شروع به کشتار یکدیگر کنند. اما می‌توان یک تفاوت اساسی در بازی پابجی موبایل لایت مشاهده کرد. اینکه تعداد کاربران مجاز برای شرکت در نبرد بتل رویال، 60 نفر است. یعنی به جای اینکه از ابتدا 100 کاربر شروع به رقابت با یکدیگر کنند، 60 کاربر در میدان وجود دارند و می‌توان همچنان همان جذابیت و هیجان را در میان این جمعیت مشاهده کرد.

برخی افراد فکر می‌کنند با کاهش تعداد نفرات در بازی پابجی موبایل لایت، هیجان و جذابیت آن کاهش یافته است؛ اما این باور به هیچ عنوان صحت ندارد. چراکه در مقابل این کاهش تعداد کاربران در بازی پابجی موبایل لایت، وسعت و اندازه میدان نبرد نیز کوچک‌تر شده است تا کاربران بیش از پیش مجبور به درگیری با یکدیگر باشند. همچنین به جای اینکه هر نبرد پابجی موبایل در 20 دقیقه تمام شود، کاربران می‌توانند آن را در 10 دقیقه تمام کنند و به سراغ بازی بعدی بروند. پس می‌توان انتخاب میان این دو بازی را کاملا سلیقه‌ای و وابسته به خود فرد دانست.

ماموریت کاربران در بازی پابجی موبایل لایت

حال که می‌دانید بازی پابجی موبایل لایت تفاوت‎‌هایی جزئی با نسخه اصلی بازی پابجی موبایل دارد، باید به خوبی با ماموریت خودتان هم آشنا شوید. چراکه لازمه کسب پیروزی در این مسابقه، داشتن آگاهی کامل از ماموریت و نیازها در بازی است و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. هرچند تفاوت چندانی بین ماموریت دو بازی پابجی موبایل و پابجی موبایل لایت وجود ندارد؛ اما برای اینکه بتوانید بهتر و بیشتر به آن تسلط داشته باشید، ماموریت شما را در این بازی برایتان شرح می‌دهیم.

با توجه به سبک بازی پابجی موبایل، طبیعی است که باید رقبای خود را به صورت کامل از دور مسابقات حذف کنید تا بتوانید پیروز باشید. البته جالب توجه است که این سبک بازی را می‌توانید به دو صورت انفرادی و گروهی اجرا کنید. پس به طور کلی ماموریت شما این است که رقبا و دشمنان را به قتل برسانید و تا آخر مسابقه زنده بمانید. همچنین تعداد قتل‌ها هیچ تفاوتی در نحوه پیروزی یا باخت شما نخواهند داشت و فقط شما باید به دنبال زنده ماندن باشید.

گیم پلی پابجی موبایل لایت

نوبت به اصلی‌ترین بخش از این مطلب می‌رسد که قطعا بسیاری از شما به دنبال آن بودید. اطلاع از تمام مراحل گیم پلی پابجی موبایل باعث می‌شود که شما بتوانید با تسلط کامل بازی را پیش ببرید. پس به شما توصیه می‌کنیم این بخش را به خوبی مطالعه کرده و دانسته‌های خود تکمیل کنید. گیم پلی پابجی موبایل به 3 مرحله کلی تقسیم می‌شود که اگر بتوانید هرکدام را به نحو احسن بگذرانید، قطعا پیروزی از آن شماست. این سه مرحله به شرح زیر هستند:

·      سقوط

اولین مرحله در پابجی موبایل لایت، سقوط نام دارد. شما به همراه 59 کاربر دیگر در یک هواپیما قرار می‌گیرید. این هواپیما که در روی یک نوار مشخص از بالای میدان نبرد می‌گذرد، در هر نقطه‌ای که شما مشخص کنید، شما را با چتر نجات به سمت آن نقطه سوق خواهد داد. اگر می‌خواهید همان ابتدای بازی متحمل شکست نشوید و غنائم قابل قبولی برای خود کسب کنید، باید تمام بخش‌های میدان نبرد را بشناسید؛ چراکه هرکدام از این بخش‌ها، برخی مزایا و معایب دارند که می‌توانند شانس پیروزی شما را افزایش یا کاهش دهند. وقتی به زمین رسیدید، مرحله بعدی بازی شروع می‌شود.

·      غارت

در میادین نبرد بازی، تجهیزات و سلاح‌هایی پنهان شده که هرکدام سطح کارایی متفاوتی دارند. پس مطمئنا کاربرانی که بتوانند سلاح‌های بهتر و مخرب‌تری برای خود پیدا کنند، شانس بیشتری برای پیروزی دارند. برای پیدا کردن بهترین تجهیزات و سلاح‌ها باید در قسمتی از میدان فرود بیایید که سلاح‌های بهتری در آن تعبیه شده باشد. البته این اتفاق بیش از اینکه مرتبط به تجربه و مهارت شما در بازی پابجی موبایل لایت باشد، وابسته به شانس شما است. پس از اینکه توانستید به‌خوبی تجهیزات و سلاح‌های مورد نیازتان را در میدان نبرد بیابید، به آخرین مرحله از گیم پلی این بازی می‌رسید.

·      بقاء

مهم‌ترین و آخرین مرحله بازی، تلاش برای زنده ماندن است. تصور کنید 60 کاربر به صورت هم‌زمان به دنبال کشتار یکدیگر هستند و هیچ رحمی در این میان وجود ندارد. قطعا کار سختی برای زنده ماندن پیش رو خواهید داشت. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مهم‌ترین ماموریت و مرحله از این بازی، کشتار رقبا بوده و برنده کسی است که بتواند افراد بیشتری را بکشد. اما هیچ ماموریتی مهم‌تر از مرحله بقاء نیست. شما باید مرحله آخر از این گیم پلی را جدی بگیرید و به دنبال زنده ماندن و کشته نشدن در این بازی باشید تا جوایز و هدایا را از آن خود کنید. امیدواریم توانسته باشیم به خوبی مراحل گیم پلی بازی پابجی موبایل لایت را برایتان توصیف کنیم و با کسب اطلاعاتی مفید بهترین ورژن خود را در بازی ارائه دهید.

توانایی‌های لازم برای کسب پیروزی در مسابقات پابجی موبایل لایت

توانایی‌های لازم برای کسب پیروزی در مسابقات پابجی موبایل لایت

در بخش‌های قبلی، مراحل و ماموریت‌ها را در بازی پابجی موبایل لایت برایتان شرح دادیم؛ اما برای اینکه بتوانید مهارت تحسین‌برانگیزی در این بازی کسب کنید، باید برخی توانایی‌های خاص داشته باشید. این توانایی‌‎ها با هیچ چیزی جز تمرین و تکرار به دست نمی‌آیند و نمی‌توانید آن‌ها را بدون تجربه کسب کنید. این موارد را برایتان شرح می‌دهیم تا از توانایی‌های لازم برای موفقیت و پیروزی در این مسابقات آگاهی کامل داشته باشید.

·      سرعت عمل بالا

مهم‌ترین ویژگی که می‌تواند شما را در لحظات سخت یاری کرده و موفقیت شما را تا حدود زیادی تضمین کند، سرعت عمل شما است. شما باید سرعت عمل خودتان را در این بازی‌ها تا حد امکان بالا ببرید تا بتوانید در کسری از ثانیه، یک حرکت مثبت برای نجات جان خود یا گرفتن جان رقیب انجام دهید. وقتی در بین چند رقیب گیر افتاده‌اید و نمی‌توانید از دست آن‌ها فرار کنید، باید با سرعت عمل بالای خود آن‌ها به قتل برسانید. در غیر این صورت، کشته خواهید شد.

·      شناخت مناطق مختلف میدان نبرد

هرکدام از میدان‌های نبرد دارای مناطق مختلفی هستند که شناخت آن‌ها یک توانایی ویژه و کاربردی برای تمام بازیکنان است. چراکه برخی از این مناطق، نوعی قتل‌گاه برای بازیکنان به شمار می‌رود که فرود در آن‌ها مرگ شما را تضمین می‌کند. از طرف دیگر، مناطق دیگری در میدان نبرد وجود دارد که عموما می‌توان غنائم فراوانی در آن به دست آورد. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از بازی، حتما مناطق مختلف میدان نبرد مورد نظرتان را بشناسید و با آگاهی کامل اقدام به فرود در یک منطقه کنید.

·      ترفندهای کاربردی

با وجود اینکه توجه بدون حد و اندازه به تریک‎‎های پابجی موبایل لایت می‌تواند موجب مرگ زودهنگام شما شود، اما در بعضی موارد باید از آن‌ها استفاده کنید. در مواقعی مشاهده خواهید کرد که در میان انبوهی از بازیکنان گیر افتاده‌اید و هیچ راه فراری وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از حداقل شانس برای فرار و نجات خودتان استفاده کنید، این تریک‌های خاص می‌تواند شما را از مرگ حتمی نجات دهد. البته توصیه می‌کنیم آگاهی خود را قبل از بازی تکمیل کنید تا مجبور به استفاده از چنین تریک‌های ناعاقلانه‌ای نشوید و همواره به بازی مسلط باشید.

·      تنظیمات صحیح پابجی موبایل لایت

آخرین موردی که می‌توانید با استفاده از آن شانس پیروزی خود را افزایش دهید، انجام تنظیمات پابجی موبایل لایت به نحو احسن است. تنظیمات این بازی عموما به صورت پیش‌فرض قرار داده می‌شود و تمام افراد نمی‌توانند از آن بهترین استفاده را داشته باشند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم، حتما به دنبال تنظیمات پابجی موبایل لایت صحیح باشید و اکانت خود را به صورت کاملا شخصی‌سازی شده قرار دهید. این امر باعث می‌شود در طول بازی بتوانید به سادگی رقبای خود را از دور مسابقات حذف کنید و کاری ساده‌تری برای کسب پیروزی داشته باشید.

پابجی موبایل لایت؛ محبوب‌ترین نسخه فرعی بازی پابجی

در این مطلب، گیم پلی بازی پابجی موبایل لایت را به صورت کامل برایتان شرح دادیم و مواردی که برای افزایش شانس پیروزی نیاز دارید را در اختیارتان گذاشتیم. بازی پابجی موبایل لایت محبوب‌ترین نسخه فرعی از این بازی است که میلیون‌ها نفر آن را به صورت آنلاین و حرفه‌ای بازی می‌کنند. برای اینکه بتوانید هیجان این بازی را برای خودتان افزایش دهید و یک بازی جذاب را تجربه کنید، کارهایی مانند خرید یوسی پابجی ucpubg.vip و شرکت در مسابقات رویال پس پیشنهاد ما به شما است. امیدواریم که توانسته باشیم در این مطلب به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

منبع: https://ucpubg.vip/gameplay/

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *