پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

اولین قدم برای شروع بازاریابی کسب‌وکار در دنیای دیجیتال

اولین قدم برای شروع بازاریابی کسب‌وکار در دنیای دیجیتال

0
(0)

با گسترش حضور اینترنت در زندگی مردم، کسب‌وکارها نیز به این فکر افتاده‌اند تا از طریق بازاریابی دیجیتال مشتریان خود را افزایش دهند و به سود بیشتری دست پیدا کنند. به همین خاطر، در سال‌های اخیر شرکت در آموزش های دیجیتال مارکتینگ و یادگیری نحوه طراحی سایت مورد استقبال صاحبان مشاغل قرار گرفته است؛ اما برای بسیاری از آن‌ها، دانستن نقطه شروع و نحوه قدم برداشتن در این مسیر می‌تواند سخت و پیچیده باشد.

بر همین اساس، متخصصان گروه آموزشی ژاکت با برگزاری دوره‌هایی جامع، صفر تا صد آموزش دیجیتال مارکتینگ را به شما آموزش می‌دهند تا با شرکت در این دوره‌ها بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید؛ اما در ابتدا می‌خواهیم بدانیم با اهمیت دیجیتال مارکتینگ و تاثیر داشتن وب سایت بر موفقیت کسب و کار را بررسی کنیم.

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ؛ راه نجات کسب و کارها در بازار دیجیتال

به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها که افراد به‌واسطه آن‌ می‌توانند از طریق کانال‌های دیجیتال به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنند و استراتژی بازاریابی خود را به طور موثر اجرا کنند، «دیجیتال مارکتینگ» یا «بازاریابی دیجیتال» گفته می‌شود.

در واقع دیجیتال مارکتینگ راهی موثر و مقرون‌به‌صرفه را به صاحبان کسب و کار نشان می‌دهد که با قدم گذاشتن در آن می‌توانند:

  • تعامل بیشتری با مشتریان خود برقرار کنند.
  • افراد بیشتری را نسبت به برند خود آگاه کنند.
  • ترافیک ورودی وب سایت خود را افزایش دهند.
  • میزان فروش و درآمد وب سایت خود را افزایش دهند.

به همین خاطر، اگر کسب و کارها می‌خواهند در بازار موفق ظاهر شوند، باید نسبت به اصول دیجیتال مارکتینگ و نحوه بکارگیری آن‌ها آگاهی کاملی داشته باشند.

طراحی سایت؛ اولین قدم برای شروع بازاریابی در دنیای دیجیتال

در هر استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق، طراحی یک وب سایت کاربر پسند و بهینه نقش موثری در رشد و توسعه کسب و کار دارد؛ زیرا یک وب سایت خوب می‌تواند به شناخته‌تر شدن یک برند، افزایش تعداد مشتریان، وفادار کردن آن‌ها و در نهایت افزایش فروش سایت کمک کند.

از ویژگی‌های یک سایت موفق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با یادگیری گوگل انالیتیکس می‌توانید به راحتی اطلاعات مربوط به تحلیل عملکرد سایت را به دست آورید

●     طراحی رابط کاربری خوب

یک وب سایت موفق باید از نظر بصری جذاب باشد و با دستگاه‌های مختلف سازگار (واکنش گرا) باشد.

●     داشتن محتوای مرتبط و با کیفیت

محتوای موجود در وب سایت باید به‌گونه‌ای باشد که با مخاطب هدف مرتبط باشد و به آن‌ها احساس ارزشمندی بدهد. در واقع کیفیت محتوا باید بالا، جذاب و آموزنده باشد.

●     سرعت بالا در لود شدن صفحات

یک وب سایت موفق، سرعت لود شدن صفحات آن بالاست. اگر زمان زیادی طول می‌کشد تا وب سایت شما برای کاربران بارگذاری شود، به مرور تعداد مخاطبان شما کاهش پیدا می‌کند.

●     بهینه سازی برای موتورهای جستجو

یک وب سایت خوب باید برای موتورهای جستجو بهینه شود تا افراد زیادی بتوانند آن را مشاهده کنند. برای این کار باید صفحات وب سایت خود را سئو کنید؛ اقداماتی مانند استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و بهینه سازی هدینگ‌ها، توضیحات متا و سئو خارجی می‌تواند در موفقیت یک وب سایت تاثیر زیادی داشته باشد.

●     حفظ امنیت کاربران

وب‌ سایت‌هایی که اطلاعات حساس کاربران را در اختیار دارند باید دارای لایه‌های امنیتی قوی برای محافظت از داده‌های کاربران باشند تا به اعتماد آن‌ها خدشه‌ای وارد نشود.

●     کمک به برندسازی کسب و کارها

یک وب سایت موفق باید در تمام بخش‌های خود، از جمله لوگو، طرح رنگ، تایپوگرافی و تصاویر، برندینگ ثابتی داشته باشد. به همین خاطر، طراحی وب سایت‌های شخصی سازی شده بهترین راه برای ایجاد برندینگ است.

 

متخصصان مطرح در حوزه دیجیتال مارکتینگ معتقدند بهترین راه برای طراحی یک وب سایت موثر، استفاده از ابزار وردپرس است. از آنجایی که هم اکنون بیش از ۴۰ درصد سایت‌ها با وردپرس ساخته شده‌اند، این ابزار به محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل شده است. به همین خاطر در ادامه قصد داریم بیشتر با وردپرس و ویژگی‌های آن آشنا شویم.

وردپرس چیست؟ چرا باید برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کنیم؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که شما به‌واسطه آن می‌توانید بدون نیاز به نوشتن کد، وب سایت خود را طراحی کنید. به همین خاطر، محبوبیت بالایی در میان متخصصان دیجیتال مارکتینگ دارد و یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های CMS در سراسر جهان است.

از مهم‌ترین مزایای وردپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی سایت با وردپرس از اولین و مهمترین اقدامات برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ است

●     داشتن محیط کاربر پسند

وردپرس یک رابط کاربری جذاب و ساده دارد؛ به همین خاطر، شما به‌راحتی می‌توانید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید و در سریع‌ترین زمان ممکن وب سایت خود را طراحی کنید.

این موضوع به‌ویژه زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که متوجه می‌شویم بدون داشتن دانش کدنویسی می‌توانیم وب سایتی موفق را طراحی کنیم.

●     قابلیت تنظیم و شخصی‌سازی وب سایت

با وجود صدها قالب و افزونه در دسترس در وردپرس، شما می‌توانید ظاهر وب سایت خود و نحوه عملکرد آن را بهبود دهید و آن را متناسب با نیاز خود و علاقه کاربران طراحی کنید.

●     طراحی وب سایت بهینه برای موتور جستجو

با توجه به قابلیت‌هایی که وردپرس به مدیران وب سایت ارائه می‌دهد، شما می‌توانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا رتبه سایت خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید.

●     طراحی وب سایت واکنش‌گرا

وب سایت‌هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند واکنش گرا هستند؛ به این معنا که به طور خودکار متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده نمایش داده می‌شوند. این موضوع تجربه کاربری مثبتی را برای کاربران شما ایجاد می‌کند و تاثیر بالایی در وفادارسازی مشتریان دارد.

●     وجود تیم پشتیبانی قوی

با توجه به محبوبیت بالای وردپرس، یک تیم پشتیبانی قوی حضور دارند که شما به صورت شبانه‌روزی و در ۷ روز هفته می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید. این موضوع در توسعه وردپرس و ساخت قالب‌ها و افزونه‌های جدید تاثیر به‌سزایی داشته است.

●     امنیت بالا

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به طور مداوم در حال به‌روز رسانی است تا از وب سایت‌ها در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کند. همچنین این فرصت در اختیار کاربران وردپرس قرار گرفته است تا برای محافظت بیشتر از وب سایت خود، از اقداماتی مانند تایید هویت دو مرحله‌ای و انواع افزونه‌های امنیتی بهره‌مند شوند.

●     مقرون به صرفه

وردپرس یک سرویس رایگان و متن باز است؛ به این معنا که شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه، آن را بر روی سرور خود دانلود و نصب کنید. ممکن است در برخی موارد برای استفاده از قالب‌ها و افزونه‌ها وجود داشته باشد، اما این هزینه ها معمولا مقرون به صرفه هستند.

به طور کلی، وردپرس یک پلتفرم همه کاره و کاربر پسند است که مزایای زیادی را در اختیار صاحبان وب سایت قرار می‌دهد. اگر به دنبال روشی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای طراحی سایت خود هستید، ما وردپرس را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

طراحی سایت با وردپرس؛ سریع‌ترین راه برای موفقیت در دنیای دیجیتال

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به‌خاطر امکانات ارزشمندی که دارد، در دنیای مارکتینگ طرفداران زیادی دارد. بر همین اساس، ما در این مقاله به توضیح و معرفی این سرویس محبوب پرداختیم تا اگر به دنبال رشد و توسعه کسب و کار خود هستید، در دوره آموزش طراحی سایت وردپرس ژاکت شرکت کنید و بدون صرف زمان و هزینه زیاد یک وب سایت حرفه‌ای طراحی کنید.

یک وب سایت وردپرسی، مسیر موفقیت در دیجیتال مارکتینگ را برای شما هموار می‌کند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *