پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

آسود حامی الکام استارز

آسود حامی الکام استارز

0
(0)

همسو با جریانات جهانی، در ایران نیز اکوسیستم استارت‌آپی کشور در مسیر رشد خود قرار دارد. یکی از مهم‌ترین رویدادهای استارت‌آپی ایران، الکام‌استارز است که همه ساله در قلب نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شد، اما امسال این نمایشگاه نیز در سایه شیوع کرونا فرصت برگزاری پیدا نکرد.

در یک سال گذشته، استارت‌آپ‌ها نقش بسیار مهمی در حوزه کسب‌وکار، سلامت و آموزش ایفا کردند و اهمیت خود را به‌خوبی نشان دادند. به همین دلیل، فعالان حوزه فن‌آوری اطلاعات کشور در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برآن شدند که امسال الکام‌استارز را به‌صورت مستقل و با حال و هوای مجازی برگزار کنند.

در الکام‌استارز امسال چه می‌گذرد؟

امسال الکام‌استارز در سه بخش الکام‌پیچ، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب برگزار می‌شود که فرصت بسیار ارزشمندی برای استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند. امسال هم شاهد ارائه‌های جذابی خواهیم بود که پس از داوری، به بهترین‌ها جوایزی تعلق خواهد گرفت. در پاویون شتاب، مشاوره‌های ارزشمندی از طرف مربیان کارآزموده به‌صورت رایگان در اختیار استارت‌آپ ها قرار خواهد گرفت و در یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها، با همکاری بیش از ۲۰ مجموعه سرمایه‌گذاری به 6 استارت‌آپ برتر درمجموع 4 میلیارد تومان وام ارزان‌قیمت و فرصت دریافت اعتبار تا 18 میلیارد تومان از طریق هم‌سرمایه‌گذاری اعطا خواهد شد.

ریپورتاژ آگهی در ایزی پی سی

معرفی آسود

چهار سال پیش، کسب‌وکار آسود درست مانند بسیاری از شرکت‌کنندگان امسال الکام‌استارز، تقریباً چیزی به‌غیراز یک ایده و مقدار زیادی انگیزه نبود. آسود درواقع یک راهکار آنلاین درزمینهٔ توزیع کالای دیجیتال از واردکنندگان اصلی به فروشگاه‌های خرده‌فروشی است. پدیدآورندگان و اعضای این استارت‌آپ، طی چهار سال گذشته با عبور از تمام مشکلات و موانع، امروز آسود را در بازار (B2B) کالای دیجیتال کشور به یک برند محبوب و یک کسب‌وکار پیشرو تبدیل کرده‌اند. هزاران فروشگاه در تمام شهرهای کشور تاکنون آسود را به‌عنوان تأمین‌کننده خود انتخاب کرده و از خدمات آن منتفع شده‌اند.

اما شاید بتوان بزرگ‌ترین دستاوردهای آسود  که فراتر از حد انتظار بوده را در دو چیز خلاصه کرد. اول، ایجاد تغییر بزرگی در ساختار توزیع کالا در بازار دیجیتال کشور، که تا پیش از آن کاملاً سنتی و در انحصار واسطه‌های متعدد بود. دومین دستاورد را می‌توان استقبال درخشان مشتریان در شهرهایی ازجمله اشنویه، اورامان تخت، بوزانات، نیمور، شلمزار، رودان و صدهای شهر مشابه دیگر دانست که امروز از بهترین همراهان این کسب‌وکار هستند. این امر به‌این‌علت حائز اهمیت است که طبق گفته مدیران ارشد آسود از ابتدا دسترسی عادلانه به محصولات در سراسر کشور همواره یک هدف و ارزش در این کسب­و­کار بوده است.

چرا آسود حامی الکام استارز شده است؟

در فضای پر چالش اقتصادی امروز، فعالیت اقتصادی برای کسب‌وکارهای بزرگ و ریشه‌دار نیز دشوار شده است، چه رسد به استارت‌آپ ها و کسب‌وکارهای نوپا. حمایت از استارت‌آپ ها از این منظر برای آسود حائز اهمیت است که این اکوسیستم می‌تواند، نقش مهمی در بهبود ساختار اقتصادی کشور داشته باشد. اما تبدیل یک ایده به یک کسب‌وکار موفق، نیازمند انگیزه فراوان، دانش لازم و تلاش و بی‌پایان است. آسود به‌عنوان حامی الکام‌استارز از این جریان درخشان اقتصادی حمایت می‌کند.

تبلیغات در سایت دانلود برنامه ایزی پی سی

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *