پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بازی پابجی موبایل بهتر است یا فورتنایت؟!

بازی پابجی موبایل بهتر است یا فورتنایت؟!

0
(0)

بازی پابجی، اولین گیمی بود که چهارچوب‌های جدیدی را در سبک بتل رویال ترسیم کرد. این بازی هر روز بازیکن‌های بیشتری را به خودش جذب می‌کند و به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های رقابتی آنلاین تبدیل شده است.
مدتی پس از عرضۀ این بازی محبوب، فورتنایت هم معرفی شد. بازی دیگری در این سبک که از ابتدای ظهورش، سعی داشت تا با ارائه ویژگی‌های متفاوتی، تجربۀ‌ منحصربه‌فردی را برای کاربرانش خلق کند.
اما چه تفاوتی بین این دو بازی وجود دارد؟ در این مطلب قصد داریم تا به‌صورت جامع، به مقایسه پابجی و فورتنایت بپردازیم.

مقایسه پابجی و فورتنایت از لحاظ بصری

یکی از نکات حائز اهمیت در مقایسه این دو بازی، بحث گرافیک است. همانطور که پیش‌تر گفتیم، بازی فورتنایت بعد از پابجی عرضه شد و در تلاش بود که تفاوت‌های زیادی را نسبت به آن ارائه کند. یکی از نخستین تغییراتی که بازیکن‌ها متوجه آن شدند، بهتر بودن گرافیک بازی نسبت به پابجی بود.
محیط‌های پابجی بیشتر واقع‌گرایانه هستند، اما سازندگان فورتنایت برای طراحی گرافیک بازی، به سبک فانتزی روی آوردند. در این بازی همه‌چیز ساده و رنگارنگ است و به‌اصطلاح حالت «کارتونی» دارد. در مقابل، اکثر محیط‌های پابجی را مناطق شهری یا حاشیه شهرها تشکیل می‌دهند؛ این مناطق دارای المان‌های واقعی هستند. ازآنجایی که جزئیات گرافیکی در بازی فورتنایت کمتر است، نسبت به پابجی سبک‌تر بوده و راحت‌تر اجرا می‌شود.
بازیکنان در همان 30 ثانیه اول، قادر به تشخیص تفاوت گرافیکی این دو بازی خواهند بود. برای انتخاب بازی مناسب ذائقه شما، باید ببینید که ترجیح‌تان کدام یک از این دو سبک است؟ واقعی یا فانتزی؟

پابجی

مقایسه پابجی و فورتنایت از لحاظ قیمت

بازی فورتنایت توسط کمپانی اپیک گیمز ساخته و منتشر شد. این بازی در ابتدا، تقلید آشکاری از پابجی به‌شمار می‌آمد، اما با انتشار تدریجی آپدیت‌های پی‌در‌پی، راهش را از پابجی جدا کرد و یک گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیزتر را ارائه کرد.
می‌توان گفت که روند کلی بازی فورتنایت هم مشابه پابجی است؛ البته مزیت بزرگ این بازی، رایگان بودن آن است. شما به‌عنوان بازیکن می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به تجربۀ فورتنایت بپردازید، اما یکی از معایب پابجی، پولی بودن آن است. در ابتدای این بازی شما هیچ‌چیزی نداشته و باید از صفر شروع کنید. برای خرید لباس و مهمات در این بازی، باید حساب خودتان را شارژ کرده باشید.
راه‌های متفاوتی برای شارژ کردن حساب کاربری در این بازی وجود دارد. یکی از ساده‌ترین روش‌ها، خرید گیفت‌کارت پابجی و وارد کردن کد آن در بازی است. پس از شارژ کردن حسابتان، بسته به ارزش دارایی خودتان، می‌توانید مهمات مختلفی را تهیه کنید.

مقایسه پابجی و فورتنایت در زمینۀ گیم‌پلی

این دو بازی نقاط اشتراک زیادی از نظر گیم‌پلی با یکدیگر دارند و صرفاً در برخی از جزئیات باهم فرق می‌کنند. البته همین جزئیات می‌تواند باعث به‌‌وجود آمدن تغییرات بزرگی شود که کاملاً حال و هوای بازی را عوض می‌کند.
یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو بازی، امکان ساخت‌وساز در فورتنایت است. شما در این بازی می‌توانید با استفاده از منابع موجود در محیط‌های مختلف بازی بناهای مفیدی بسازید. از دیگر تمایزهای بازی پابجی با فورتنایت در زمینۀ گیم‌پلی، می‌توان به سرعت آن‌ها اشاره کرد. گیم‌پلی فورتنایت به‌طور کلی، سریع‌تر بوده و از جنب‌وجوش بیشتری برخوردار است.
حین انتخاب بین دو بازی فورتنایت و پابجی، باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. مثلاٌ پابجی در زمینۀ تنوع سلاح‌ها، بسیار بهتر از فورتنایت عمل می‌کند. انواع و اقسام اسلحه‌ها در بازی پابجی وجود دارند که هرکدام کارایی خاص خود را داشته و با دیگری متفاوت است. همچنین شما با انجام تکنیک‌های متفاوت، می‌توانید عملکرد سلاح‌ها را بهبود ببخشید. بنابراین، این جزئیات باعث می‌شوند که تنوع سلاح‌ها و تیراندازی کردن با آن‌ها در پابجی، به مراتب بهتر از فورتنایت باشد.

چگونه در ایران گیفت کارت پابجی خریداری کنیم؟

بالاخره پابجی بهتر است یا فورتنایت؟

انتخاب بازی بهتر به ترجیح شخصی شما برمی‌گردد. هر دوی این بازی‌ها عالی هستند و تجربه‌ای کاملاٌ متفاوت را ارائه می‌کنند. اگر از طرفداران مبارزۀ سریع و شلوغ هستید، با صرف زمان برای ساخت سازه‌های دفاعی مشکلی ندارید و زیاد به واقع‌گرایانه بودن مبارزات اهمیت نمی‌دهید، فورتنایت انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.
در مقابل اگر به‌دنبال یک بازی شوتر تاکتیکی هستید، ما به شما پابجی را پیشنهاد می‌کنیم.

چگونه در ایران گیفت کارت پابجی خریداری کنیم؟

در بازی پابجی خرید و فروش‌ها با واحد پول UC انجام می‌شود. شما با خرید گیفت کارت پابجی می‌توانید به راحتی حساب خودتان را شارژ کنید و معادل آن UC پابجی تهیه کنید. سایت موبوگیفت بهترین و معتبرترین سایت برای خرید انواع گیفت کارت اورجینال در ایران است. پس از خرید گیف کارت پابجی از موبوگیفت، کد آن را در وبسایت پابجی وارد کرده و سپس UC پابجی خریداری کنید.
با کمک وبسایت موبوگیفت می‌توانید علاوه‌بر گیفت کارت پابجی و استیم والت آرژانتین ، ده‌ها گیفت کارت دیگر را هم بخرید و استفاده کنید. گیفت کارت‌های این سایت همگی معتبر بوده و تحویل آنی دارند. به‌علاوه پشتیبانان موبوگیفت همواره در دسترس شما هستند تا در مراحل استفاده از این گیفت‌کارت‌ها به شما کمک کنند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *