پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

باماهاست پیشرو در خدمات هاستینگ در ایران

باماهاست پیشرو در خدمات هاستینگ در ایران

0
(0)

در این نوشته قصد داریم شما را با یکی از بهترین هاست ایران اشنا کنیم. شرکت باما هاست با نام تجاری نو آوران میزبانی باما با سال ها سابقه در ارائه خدمات هاستینگ در ایران می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای دریافت سرویس های میزبانی سایت باشد. این شرکت با توجه به اقبال مردم در دوره کرونا تصمیم گرفته است که در راستای حمایت از تمامی کسب و کار ها که به سمت استفاده از فضای اینترنت امده اند سرویس های خود را با بهترین قیمت و در عین حال بهترین کیفیت خدمت شما کاربران محترم سایت ایزی پی سی معرفی کند. نا گفته نماند که سایت ایزی پی سی که دارای یکی از بهترین سرعت لود ها در میان رقبای خودش می باشد از سرویس هاست وردپرس باماهاست استفاده کرده است.

باماهاست خرید هاست ارزان و قدرتمند

هاست ایران

اگر سایت شما دارای مخاطبان ایرانی می باشد بهترین گزینه برای شما استفاده از سرویس هاستینگ در داخل ایران می باشد. با انتخاب هاست خود در داخل ایران، کاربران سایت شما می توانند از سرعت بالاتر و همچنین پینگ پایین تر در ارتباط با سایت شما بهره مند شوند. یکی دیگر از مزایای استفاده از هاست ایران در باما هاست قیمت پایین تر این سرویس هاستینگ نسبت به هاست خارج می باشد، اما علت این قیمت پایین تر به هیچ عنوان سرعت و کیفیت پایین نمی باشد، بلکه علت ان هزینه های پایین تر و معقول تر نگهداری از سرور های این شرکت در ایران نسبت به سرور های خارجی با ما هاست می باشد. پس اگر سایتی دارید که در مخاطبان شما از ایران است به شما استفاده از هاست Vip باما هاست توصیه می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از هاست ایران برای شما این است که اگر بنا به هر علتی دسترسی اینترنتی ایران به خارج از کشور قطع شود، سایت شما همچنان برای کاربران داخل ایران که اکثریت مخاطبان شما را تشکیل می دهد در دسترس خواهد بود و می توانید از سایت خود همچنان با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید.

هاست خارج

اگر سایت شما دارای مخاطبانی از خارج از کشور می باشد بهتر است که سرویس هاست خود را از میان سرویس های هاستینگ خارجی باماهاست انتخاب کنید. علت این انتخاب هم این است که هر چه کاربران شما به سرور هایی که هاستینگ سایت شما را انجام میدهند نزدیک تر باشند، می توانند از سرعت لود بالاتر و همچنین پینگ پایین تر از سایت شما استفاده کنند. مثلا اگر مخاطبان شما از اروپا می باشد به راحتی می توانید با استفاده از هاست فرانسه باما هاست یک تجربه کاربری خوب برای کاربران سایت خود را فراهم کنید. همین سرعت بالاتر لود سایت شما تاثیر مستقیم در سئو سایت شما خواهد داشت که در نهایت منجر به دریافت ورودی بیشتر در سایت و فروش و درآمد زایی بیشتر برای شما خواهد بود.

پس انتخاب یک هاست خوب و مناسب با نیاز خود را بیشتر مورد توجه قرار دهید و برای این انتخاب به راحتی می توانید از کارشناسان فروش شرکت باماهاست کمک بگیرید.

یکی دیگر از زمان هایی که برای شما لازم است که در خرید هاست، از سرویس های خارجی هاستینگ استفاده کنید، برای زمان هایی است که سایت شما نیاز به دریافت اطلاعاتی از دیگر سایت های خارجی می باشد که امکان استفاده از ان ها با آی پی ایران وجود ندارد. مثلا اگر سایت شما قیمت ارز های مجازی را از سایت هایی مانند سایت بایننس دریافت می کنند، حتما لازم است که از سرویس خارج باما هاست استفاده کنید چرا که در غیر این صورت این سایت ها پاسخی به API دریافتی سایت شما نمی دهند، پر برای دریافت اطلاعات از سایت های خارجی که ایران را تحریم کرده اند حتما لازم است که از هاست های خارجی استفاده کنید.

باماهاست خرید هاست خوب و قوی

هاست ایران Vip ،باماهاست

یکی از انواع سرویس های هاستینگی که شرکت باما هاست برای کاربران خود ارائه می دهد سرویس هاست وی آی پی ایران می باشد. این هاست می تواند یک انتخاب فوق العاده خوب برای سایت شما باشد. اگر قصد دارید که سرویس هاستینگ خود را از داخل ایران انجام دهید هاست Vip باماهاست با سرعت فوق العاده و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته می تواند یک انتخاب عالی برای شما و همچنین برای مخاطبان و کاربران سایت شما باشد. این سرویس هاست ایران که در توسط سرور های پر قدرت باماهاست پشتیبانی می شود، در دیتا سنتر برج میلاد تهران، که بهترین و قوی ترین دیتا سنتر ایران است قرار گرفته است.

هاست فرانسه باماهاست

اگر قصد استفاده از سرویس های هاستینگ در خارج از کشور را دارید می توانید از هاست فرانسه باماهاست استفاده کنید. البته هاست المان نیز به زودی برای کاربران این شرکت قابل استفاده خواهد بود. به طور عمومی قیمت سرویس های هاستینگ در خارج از کشور از سرویس های داخلی کمی بالاتر می باشد اما شرکت باماهاست تلاش کرده است که به نفع کاربران خود، این قیمت ها را هم رده با سرویس های هاستینگ داخل کشور قرار دهد.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *