پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

با فری فایر آشنا شوید!

با فری فایر آشنا شوید!

0
(0)

فری فایر به عنوان یکی از معروف‌ترین بتل رویال‌های موبایل توانسته است که با کسب چندین جایزه و وجود میلیون‌ها بازیکن، تبدیل به یکی از انتخاب‌های اصلی گیمر‌هایی شود که قصد تجربه سبک بتل رویال بر روی موبایل را دارند. این بازی توسط کمپانی Garena ساخته شده است و با توجه به اینکه طراحی و توسعه آن مختص پلتفرم موبایل بوده است، می‌توانید حدس بزنید که تجربه این بازی و ویژگی‌های آن، یک سر و گردن از سایر رقبا برتری دارد.

 

مثل همیشه شما بازی را با سقوط از یک هواپیما و با استفاده از چتر نجات آغاز خواهید کرد و بلافاصله شروع به جمع آوری اسلحه و مهمات مورد نیاز می‌کنید. کنترل بازی، نقشه، سلاح‌ها و نحوه تیراندازی، وسایل نقلیه و به طور کلی تمام عوامل تاثیر‌گذار بر روند بازی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه آن‌ها با موبایل راحت و حرفه‌ای باشد. از لحاظ زمانی، نقشه بازی فری فایر به مراتب زود‌تر کوچک می‌شود و این یعنی هیجان و مبارزات بیش‌تر در طول بازی!

 

با اینکه چندین سال از انتشار بازی فری فایر گذشته است، اما نه تنها از محبوبیت آن کم نشده بلکه در حال حاضر یکی از پرچمداران سبک بتل رویال در موبایل به شمار می‌آید که دلیل اصلی آن آپدیت‌های جدید و جذاب و اضافه شدن محتواهای جدید در طول این سال‌ها بوده است.

به عنوان مثال بازی فری فایر بیش از ده‌ها کاراکتر مختلف دارد که در طول زمان به بازی اضافه شده‌اند. هر شخصیت قابلیت‌ها و توانایی‌های ویژه‌ای دارد که باعث می‌شود بازیکنان محتوای جدیدی را برای تجربه داشته باشند. البته سیستم جدید تمام کمپانی‌های بازی‌ساز به نحوی شده است که بسیاری از آیتم‌ها، اسکین‌ها و شخصیت‌های بازی به طور رایگان در اختیار بازیکنان قرار نگیرد و یا طی پروسه‌های بسیار زمان‌بر و گیم‌پلی طولانی قابل خرید باشند.

 

فری فایر و Garena نیز از همین الگو استفاده کرده و با اینکه هر سال اسکین‌ها و کاراکتر‌های جدید را به بازی اضافه می‌کند، اما خریداری و استفاده از آن‌ها بدون خرید جم فری فایر می‌تواند زمان‌بر باشد. دقیقا به همین دلیل است که جم فری فایر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین اعتبار‌های داخل بازی موبایل شده است. تیم سازنده عملکرد بسیار خوبی در انتشار رویداد‌ها و اسکین‌های بسیار جذاب داشته است و صادقانه بگویم، خرید جم فری فایر برای داشتن یک تجربه لذت‌ بخش‌تر هیچ اشکالی ندارد!

 

۵ نکته برای پیروزی در بازی فری فایر!

۱- محل فرود آمدن و لوت کردن خود را مشخص کنید!

 

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عوامل پیروزی در یک بازی بتل رویال، شناخت مپ و استفاده از دانشی است که با تجربه و مدت زمان گیم‌پلی بیش‌تر بدست می‌آید. با شروع بازی شما باید به فکر محل فرود آمدن خودتان باشید و از همان ابتدا استراتژی ویژه‌ای برای شکست دشمنان و پیروزی در سر داشته باشید. آن بخش از مپ که لوت‌های بهتری دارد می‌تواند بهترین انتخاب شما برای شروع بازی و جمع‌آوری لوت سطح بالا باشد. فراموش نکنید که در یک بازی بتل رویال همه چیز به مهارت شما بستگی ندارد و داشتن تجهیزات و لوازم بهتر می‌تواند شکست و یا پیروزی شما را رقم بزند.

 

۲- تمرین فراموش نشود

 

با توجه به رقابتی بودن بازی فری فایر، مهارت شما به چالش کشیده می‌شود. این بازی در سبک شوتر بوده و طبیعی است که بازیکنی که مهارت بیش‌تری در هدف‌گیری دشمنان خود داشته باشد می‌تواند پیروزی‌های بیش‌تری را کسب کند. برای این‌کار می‌توانید با استفاده از گیم‌مد تمرینی بازی و یا حتی سایر برنامه‌هایی که به شما اجازه گرم کردن و تمرین هدف‌گیری خودتان را میدهند به هدف خود برسید.

 

۳- جاگیری دقیق و استفاده از مپ

 

پیش از هرچیز باید با دقت کوچک شدن مپ یا همان زون بازی را به خوبی دنبال کنید تا در طوفان بازی گرفتار نشوید، بازیکنی که از مپ استفاده می‌کند و سعی می‌کند در بهترین موقعیت ممکن قرار بگیرد شانس بسیار بیش‌تری برای بقا خواهد داشت. زمانی که حرف نبرد در میان باشد نیز به همین منوال، استفاده از موقعیت‌هایی که مپ در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار کار‌آمد خواهد بود، با استفاده از همین نکته شما می‌توانید در تمام نبرد‌ها دست بالا را داشته باشید.

 

۴- از سلاح‌های مختلف استفاده کنید!

 

بسیاری از گیمر‌ها عادت کرده‌اند که تنها با یک سلاح عملکرد خوبی داشته باشند و در حالی که به خودی خود این مورد چیز بدی نیست، اما در سبک بتل رویال هیچ تضمینی وجود ندارد که شما بتوانید سلاح مورد نظر خودتان را پیدا کنید و به همین دلیل تسلط داشتن بر روی تمام سلاح‌های مختلف موجود در مپ بازی بسیار مهم خواهد بود. فری فایر به عنوان یک بازی بتل رویال شما را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که به ناچار مجبور استفاده کردن از سلاح‌های مختلف خواهید بود، پس بهتر است که برای این‌کار آماده باشید.

 

۵- کار تیمی فراموش نشود

 

در صورتی که در حال تجربه بخش چند‌نفره با اسکواد هستید، نباید فراموش کنید که مهم‌ترین عامل برای پیروزی کار تیمی و برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌هایتان است. حرکت دسته جمعی در میدان نبرد و پوشش اعضای تیم، استفاده از توانایی‌های کاراکتر‌های انتخابی توسط یاران و البته به اشتراک گذاشتن لوت در مواقع ضروری، تمام چیزی است که برای بردن و بقا به آن نیاز خواهید داشت.

جم فری فایر و انواع روش‌های خرید در ایران

جم فری فایر در واقع ارز یا اعتبار (Currency) ویژه‌ داخل بازی است که روش اصلی دریافت آن از طریق پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد بود. جم یا الماس فری فایر در تمام زمینه‌ها کاربرد دارد و به عبارتی تمام خرید‌هایی که مد نظرتان باشد با استفاده از این اعتبار ممکن خواهد بود. با توجه به پیش‌رفت این بازی و اضافه شدن میلیون‌ها بازیکن در هر سال، آیتم‌های جذابی به بازی اضافه شده‌اند و اگر قصد دارید که طعم شخصی‌سازی و ساخت استایل خودتان را بچشید، استفاده از جم فری فایر راه حل شما می‌باشد.

 

  • خرید و شخصی سازی کاراکتر‌ها: همانطور که گفته شد بیش از ده‌ها کاراکتر مختلف با قابلیت‌های متنوع در بازی فری فایر وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از جم فری فایر بدون هیچ معطلی شخصیت مورد علاقه خودتان را خریداری کنید. هر شخصیت نیز با طیف وسیعی از اسکین‌ها و لوازم تزیینی دیگر قابلیت شخصی‌سازی را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با استایل مخصوص خودتان وارد میدان نبرد شوید!

 

  • اسکین‌های جذاب سلاح: بخش دیگری از آیتم‌های جذاب موجود در فروشگاه فری فایر مربوط به پوسته‌های سلاح‌های بازی می‌شود. تجهیزات خود را با اسکین‌های جذاب ارتقا دهید و شاهد درخشش خودتان در میدان مبارزه باشید!

 

  • الیت پس فری فایر: الیت پس (Elite Pass) در واقع همان بتل پس فری فایر محسوب می‌شود که با خرید آن می‌توانید به صد‌ها آیتم رایگان که شامل کاراکتر‌ها و اسکین‌های جذاب می‌شود دسترسی داشته باشید.

 

 

با خرید جم فری فایر اعتبار ویژه داخل بازی به دست خواهید آورد که با استفاده از آن شما می‌توانید اسکین‌های جذاب داخل فروشگاه بازی را خریداری کنید و با شخصی‌سازی کاراکتر خودتان با استایل منحصر به فرد خودتان وارد میدان نبرد شوید. خرید سایر آیتم‌های ویژه و البته باز کردن شخصیت‌های جدید با خرید جم فری فایر نیز امکان پذیر خواهد بود. شما قابلیت افزایش سطح کاراکتر خودتان را نیز با استفاده از جم فری فایر خواهید داشت که می‌تواند در پیش‌رفت شما تاثیرگذار باشد.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات فروشگاه G4A4 مقدار جم فری فایر مورد نیاز خودتان را بدون هیچ‌دردسر اضافی خریداری کنید و آن را در کم‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در حال حاضر جم فری فایر به صورت گیفت کارت به فروش می‌رسد و شما می‌توانید با یک خرید ساده موجودی جم فری فایر خودتان را افزایش دهید.

 

خرید جم فری فایر بدون نیاز به اطلاعات اکانت!

در حالی که بسیاری از فروشگاه‌ها همچنان در حال استفاده از اطلاعات اکانت شما برای شارژ جم فری فایر می‌باشند، فروشگاه G4A4 روش‌های جدیدی را در اختیار گیمر‌های ایرانی قرار داده است که نه تنها از سرعت بیش‌تری برخوردار است، بلکه امنیت اکانت شما را نیز تزمین می‌کند.


شما می‌توانید مقدار جم فری فایر مورد نیاز خودتان را تنها با وارد کردن آیدی خودتان در داخل بازی خریداری کنید. این در حالی است که شما تضمین بهترین قیمت ممکن و پشتیبانی فروشگاه G4A4 را در صورت بروز هرگونه مشکل در اختیار خواهید داشت.

 

گیفت کارت فری فایر موجود شد!

خرید گیفت کارت به عنوان یکی از محصولات دیجیتال محبوب در میان کاربران اینترنتی، گیمرها و سایر افراد شناخته شده است. با این محصول تمام عیار، شما قادر به پرداخت هزینه‌های خود در فروشگاه‌های مختلف، پلتفرم‌های گیمینگ و سرویس‌های آنلاین می‌شوید. از طرفی، محبوبیت گیفت کارت به دلیل ارائه یک راه ساده و مطمئن برای پرداخت در محیط آنلاین است. به همین دلیل، با توجه به امنیت و کاربردی بودن، این محصول جایگاه ویژه‌ای در بین انتخاب‌های کاربران دارد.

 

تنها یک ویژگی محبوبیت گیفت کارت را تشکیل نداده است، بلکه چندین مزیت و ویژگی مثبت دیگر نیز وجود دارد که باعث شده است خرید گیفت کارت برای کاربران تجربه‌ای لذت بخش باشد. اما مهم‌ترین دلیل محبوبیت آن، راحتی استفاده و در دسترس بودن آن برای همه است. حتی برای کاربران خارجی، امکان خرید با وارد کردن کد گیفت کارت، لذت بخش به نظر می‌رسد و بدون شک انتخاب دوم آن‌ها خواهد بود، به دلیل اینکه طی کردن مراحل و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی زمان‌بر است.

 

امروزه تمام کمپانی‌ها و پلتفرم‌های بزرگ در سرتاسر جهان شروع به توزیع گیفت کارت به عنوان یکی از روش‌های پرداختی برای خرید محصولات خودشان کرده‌اند. فروشگاه G4A4 نیز برای گیمر‌های ایرانی بازی فری فایر این محصول بی‌نظیر را موجود کرده است که با استفاده از آن شما بتوانید مقدار جم فری فایر مورد نیاز خودتان را بدون هیچ معطلی بدست آورید.

 

برای خرید گیفت کارت فری فایر کافیست مقدار جم مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با دریافت کد گیفت کارت خریداری شده جهت فعال‌سازی آن اقدام نمایید.

چرا فروشگاه G4A4؟

همانطور که گفته شد، اگر قصد خرید جم یا گیفت کارت فری فایر را دارید بهتر است که یک فروشگاه مورد اعتماد و با سابقه را برای خرید خودتان انتخاب کنید. فروشگاه G4A4 با بیش‌ از چندین سال سابقه و هزاران سفارش تکمیل شده، یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که با تنوع بالای محصولات خود، به خصوص در بخش بازی‌های موبایل توانسته است تا تجربه یک خرید بدون دردسر و لذت‌بخش را برای گیمر‌های ایرانی ایجاد کند.

وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته که پاسخگوی سوالات تمام مشتریان است و البته تحویل خودکار و سریع بسیاری از محصولات مانند جم فری فایر، باعث شده است که گیمر‌های ایرانی فروشگاه G4A4 را برای خرید‌های خودشان انتخاب کنند.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *