پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین راه اخذ اقامت امارات

بهترین راه اخذ اقامت امارات

0
(0)

امارات متحده عربی یکی از ثروتمندترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیاست که در جنوب غربی آسیا قرار دارد. به دلیل شرایط ایدئال و فوق‌العاده زندگی در این کشور، امارات به‌عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای مهاجرت در بین کشورهای جهان شناخته می‌شود. البته کشور امارات نسبت به مهاجرهایی که می‌پذیرد حساس است و کاملاً گلچین شده عمل می‌کند. سالانه هزاران نفر برای اخذ اقامت امارات اقدام می‌کنند که به دلیل شرایط و قوانین خاص و سخت‌گیرانه‌ای که در این کشور برای مهاجرپذیری حاکم است، اخذ اقامت امارات کمی دشوار است. اما اگر قصد مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت امارات را دارید، در این مطلب به روش‌های مختلف اخذ اقامت این کشور خواهیم پرداخت. اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه‌گذاری به دو روش ثبت شرکت و خرید ملک امکان‌پذیر است. با ما همراه باشید.

اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت

ثبت شرکت در امارات بهترین و به‌صرفه‌ترین روش اخذ اقامت این کشور به شمار می‌رود و در حال حاضر با هزینه‌ای بسیار کمتر از اخذ اقامت از طریق خرید ملک امکان‌پذیر است.

افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در تلاش‌اند تا دامنه کسب‌وکار خود را در سطح بین‌المللی گسترش دهند. به دلیل شرایط مالیاتی و تجاری مناسبی که در امارات وجود دارد، امارات یکی از گزینه‌های جذاب برای این افراد به شمار می‌رود.

وجود روابط مناسب سیاسی و اقتصادی امارات با سایر کشورهای جهان باعث شده است که افراد با ثبت شرکت در امارات این امکان را در اختیار داشته باشند که با کمترین دغدغه و چالش با کشورهای دیگر به مبادله کالا و خدمات بپردازند و پرداخت‌های بین‌المللی داشته باشند.

به‌طورکلی ثبت شرکت در شهرهای دبی، ابوظبی، عجمان، شارجه، رأس‌الخیمه، فجیره و ام‌القوین امکان‌پذیر است؛ اما موقعیت استراتژیک مهم شهر دبی در تجارت جهانی، سرمایه‌گذاران را بیشتر به ثبت شرکت در این شهر سوق می‌دهد.

چه شرکتی را ثبت کنیم برای ما بهتر است؟

این مسئله بستگی به توانایی شما دارد. به‌عنوان‌مثال ممکن است در ایران در صنعت گردشگری مشغول به فعالیت باشید. در این صورت، باتوجه‌به بازار بکر و بزرگ صنعت توریسم در امارات، بهترین انتخاب برای شما توریسم و گردشگری خواهد بود.

مدت‌زمان اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

همان‌طور که گفته شد می‌توان از طریق ثبت شرکت در امارات، اجازه اقامت موقت در این کشور را به دست آورد. اما مدت‌زمان این اقامت چند سال است؟ پاسخ به این سؤال بستگی به ملیت فرد اقدام‌کننده دارد. افراد با ملیت ایرانی از طریق ثبت شرکت می‌توانند اقامت ۳ساله این کشور را به دست بیاورند که این مدت در صورت رعایت شرایط و قوانین مربوطه قابل‌تمدید است.

اخذ اقامت امارات با خرید ملک

یکی دیگر از شیوه‌های اخذ اقامت امارات از طریق سرمایه‌گذاری، خرید ملک در خاک این کشور است. البته یکی از معایب اخذ اقامت از طریق خرید ملک، هزینه‌های سنگین و فراوان این روش است. خرید ملک در امارات مبلغی در حدود یک میلیون درهم هزینه دارد که در صورت اجاره‌دادن آن، مبلغی باید به‌عنوان مالیات بر اجاره به دولت امارات پرداخت شود.

توجه داشته باشید که با خرید ملک در امارات، مجوز اقامت برای 2 سال در خاک این کشور به شما داده می‌شود. همچنین اخذ اقامت امارات با خرید ملک برای شما اجازه کار در این کشور را به همراه نمی‌آورد و برای کار در امارات باید مجوزهای دیگری را اخذ کنید. همچنین خرید خانه در امارات هزینه‌های دیگری همچون هزینه آب و برق و گاز هم دارد که به طور سالیانه باید پرداخت شوند.

دریافت اقامت دبی از طریق کار

مهاجرت به امارات از طریق کار یکی از رایج‌ترین شیوه‌های مهاجرت به این کشور است. این شهر با آغوش باز پذیرای افراد ماهر و متخصص است که می‌توانند از تخصص خود در راستای ارتقای سطح زندگی و پیشرفت کشور استفاده کنند.

خوشبختانه امارات شرایط سخت‌گیرانه‌ای را برای کار در امارات، کار در دبی یا دیگر شهرها وضع نکرده است و باتوجه‌به زمان‌های نسبتاً کوتاه ویزاهای کاری می‌توانید به مهاجرت به امارات از طریق کار خوش‌بین باشید. البته تبدیل این ویزای موقت به اقامت دائمی کار بسیار دشواری است.

اخذ اقامت امارات از طریق تحصیل

جمعیت امارات در حدود ده میلیون نفر است. یکی از اولویت‌های اصلی این کشور در طول بیست سال اخیر همواره آموزش و تحصیل بوده است، در نتیجه تحصیل در این کشور از سطح بالایی برخوردار است. این کشور به دانشجویانی که قصد تحصیل در امارات را دارند ویزای تحصیلی می‌دهد. این ویزاها از طریق نامه پذیرش دانشگاه مقصد و عمدتاً برای دوازده ماه صادر می‌شود و مدت‌زمان کوتاهی دارد، اما راه مناسبی برای اخذ اقامت موقت کشور امارات است. هرچند اگر مدت‌زمان تحصیل شما طولانی باشد، ویزای بلندمدت به شما تعلق خواهد گرفت.

اخذ اقامت دبی با ویزای طلایی

نام دیگر ویزای طلایی [Persons with specialized talents] است. مدت‌زمان زیادی از معرفی ویزای طلایی امارات نمی‌گذرد. این ویزا ۱۰ساله و به متخصصین ارائه می‌شود. شرایط اخذ این ویزای طلایی ده‌ساله امارات برای دارندگان مدرک دکترا از دانشگاه‌های برتر دنیا، متخصصان هوش مصنوعی و کامپیوتر، پزشکان و دیگر پژوهشگران فراهم شده است.

اخذ اقامت امارات از طریق پناهندگی

امارات یک کشور پیشرفته و مدرن است و نسبت به کسانی که وارد خاکش می‌شوند بسیار حساس و سخت‌گیر است. به همین دلیل برای جذب پناهنده قوانینی را وضع کرده است که چندان تحت‌تأثیر قوانین حقوق بشر نیست و به مذاق مهاجران و پناهندگان خوش نمی‌آید. به‌طورکلی از پناهندگان در امارات استقبال نمی‌شود. این کشور هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال پناهندگان قبول نمی‌کند. می‌توان گفت که شرایط پناهندگی در این کشور چندان واضح و مبرهن نیست. در نتیجه پناهندگی به این کشور را پیشنهاد نمی‌کنیم.

هزینه‌های زندگی در امارات

امارات کشور گرانی به‌حساب می‌آید و در نتیجه هزینه زندگی در دبی، ابوظبی، شارجه و سایر شهرهای این کشور بالا است. البته که به همان اندازه کیفیت و استانداردهای زندگی در این شهرها هم فوق‌العاده بالا است. هزینه اقامت در یک آپارتمان یک‌خوابه در مرکز شهر دبی ماهیانه در حدود هشت هزار درهم است. ماهیانه هم چیزی در حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ درهم هزینه‌های آب، برق و گاز در نظر گرفته می‌شود.

پیشنهاد

اگر قصد اخذ اقامت امارات را دارید، توصیه می‌کنیم که از قبل تحقیق و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید. باتوجه‌به شرایط خود، بهترین گزینه را برای اخذ اقامت انتخاب کنید و مدارک و مستندات لازم را آماده کنید. همچنین، با یک وکیل مهاجرت یا مشاور حقوقی مشورت کنید تا از صحت و قانونی‌بودن مراحل اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

امارات متحده عربی کشوری با فرصت‌های شغلی و تجاری فراوان است. اخذ اقامت امارات می‌تواند مزایای زیادی برای متقاضیان داشته باشد، از جمله:

  • امکان کار و زندگی در یک کشور توسعه‌یافته و امن
  • دسترسی به بازارهای جهانی
  • تحصیل رایگان برای فرزندان
  • امکان سرمایه‌گذاری و کسب درآمدس

باتوجه‌به مزایای اخذ اقامت امارات، این موضوع می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای بسیاری از افراد باشد.

 

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *