پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

بهترین طراح های سایت ایران

بهترین طراح های سایت ایران

4.2
(10)

طراحی یک وبسایت که از هر لحاظ بهترین باشد، راهی مطمئن برای گذر کسب و کار ها از حالت سنتی به مدرن است. وقتی حرف از بهترین ها در زمینه راه اندازی وبسایت به میان می آید، ابتدا باید به مواردی اشاره کنیم که سبب میشود یک شرکت یا شخص، لقب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را از آن خود کند.

اولین مورد که می توان به آن اشاره نمود حفظ کیفیت انجام کار در سرعت می باشد. یک تیم حرفه ای باید در کوتاه ترین زمان ممکن سایت مورد نیاز شما را طراحی نماید. البته این سرعت بالا نباید منجر به پایین آمدن کیفیت شود.

نمونه کار ها

هر شرکتی که اقدام به طراحی سایت میکند، میتواند ادعا کند که بهترین است، اما معیار اول برای بهترین بودن، اعتماد مشتریان بزرگی است که به همین سادگی طراحی سایتشان را به مجموعه ای نمی سپارند. داشتن نمونه کار های متعدد کوچک و بزرگ یک مجموعه، نشان دهنده قدرت سیستم طراحی و خلاقیت بالای تیم آن است.

علاوه بر این، از طریق مشاهده نمونه کار های طراحی سایت یک شرکت، میتوان به نقاط قوت و ضعف طراحی آن پی برد. پس بررسی نمونه کارهای یک شرکت یا شخص را فراموش نکنید. به طور مثال مهندس سیاوش رمضانی با ارائه نمونه کار های بسیار خوب و حرفه ای انتخاب درستی برای طراحی سایت می باشد.

مشاوره صحیح

حتما برایتان پیش آمده که میخواهید یک لباس خریداری کنید اما از انتخاب خود مطمئن نیستید. در این زمان یک فروشنده خوب به شما راهنمایی های لازم را جهت انتخاب بهترین لباس ارائه خواهد کرد. در رابطه با طراحی سایت این موضوع از اهمیت چند برابری برخوردار است. شما در زمینه طراحی سایت انتخاب های بسیار زیادی پیش رو دارید. پس باید مشاوری کاربلد در اختیار داشته باشید تا در انتخاب راهنماییتان کند و در نهایت در کنار این شرکت یا شخص تصمیم درست را بگیرید.

سایت بهینه سازی شده برای موبایل با سیاوش رمضانی

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید بیش از هشتاد درصد از کاربران سایت ها از طریق تلفن همراه به سایت مراجعه میکنند. از آنجایی که ظاهر سایت شما مانند دکور فروشگاهتان می باشد باید به طور صحیح در موبایل لود شود. بسیار از شرکت ها و اشخاص فعال در زمینه طراحی سایت ، ریسپانسیو بودن سایت را جزو امکانات اضافی آن می دانند . اما سیاوش رمضانی طراحی سایت اینگونه بیان میکند:

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو یک فیچر اضافی نیست بلکه وظیفه هر شرکت و شخصیست که وبسایت را به صورت واکنشگرا تحویل مشتری دهد.

طراحی سایت سیاوش رمضانی
طراحی سایت با لود سریع

امروزه یکی از معیارهای یک سایت خوب لود سریع سایت و نمایش سریع مطالب کاربردی سایت است. بنابراین در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت کنید نمونه کارهایی که ارائه میدهند از سرعت بالایی برخوردار باشند.

بهینه برای گوگل و شبکه های اجتماعی

هدف هر سایتی جذب مخاطب میباشد. یکی از بهترین راه های پیش رو گوگل است. پس سایتی که تحویل میگیرید برای گوگل باید به صورت بهینه طراحی شده باشد تا بهترین بازخورد را داشته باشید و بهترین ترافیک را جذب نمایید.

مناسب بودن قیمت نسبت به خدمت دریافتی

ارائه متناسب قیمت و کیفیت در بسیاری از خدمات مهم است. طبیعتا بهترین ها به سبب ارائه خدمات مازاد، یونیک و با خلاقیت بالا، از قیمت های پایینی برخوردار نیستند اما هزینه خدمات آنها نیز بی دلیل بالا نیست. شما میتوانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با این شرکت ها، از قیمت خدمات آنها مطلع شوید.

تعهد

با توجه به اینکه تعهدات کاری یک شرکت طراحی سایت در قبال مشتریانش موضوع با اهمیتی است، پس ما هم روی این مورد تاکید بیشتری داریم. در این نوع همکاری چیزی که برای ما مهمه زمان تحویل پروژه و شکل و شمایل سایت با توجه به صحبت های اولیه است، البته که موضوع پشتیبانی و تعهدات این چنینی رو هم نباید فراموش کنیم چون ممکنه که تمام تخصص و ریزه کاری های موجود در سایت شما رعایت شده باشه اما بعد از مدتی با مشکلی روبرو بشید که توانایی حل اون رو نداشته باشید و فقط طراح سایت شما به این مشکل دسترسی داشته باشه یا فقط در تخصص ایشون باشه که در اینصورت فقط با کمک اونها مشکل حل میشه. پایبندی و تعهد اگر مهم ترین ملاک برای یک شرکت نباشه، قطعاً کم اهمیت هم نیست.

پشتیبانی قوی

خیلی پیش می آید که برای سایتتان مشکلی پیش آید. مثلا بعد از قرار دادن محصولی سایت لود نشود و یا از این قبیل ایرادات. این کاملا امری طبیعی است. اینجاست که بحث پشتیبانی پیش می آید. یک برنامه نویس خوب و یا شرکت خوب باید مانند طراحی سایت سیاوش رمضانی همواره پاسخگو ایرادات و مشکلات شما باشد. اینکه شما سایت خود را تحویل گرفتید انتهای کار نیست بلکه داستان اصلی تازه شروع می شود. پس کار خود را به افراد و یا شرکت های معتبر مانند تژوال بسپارید.

این ها تنها برخی از ویژگی های یک شرکت یا شخص خوب برای طراحی سایت شرکت یا فروشگاه شما می باشد. قطعا موارد دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

بهترین ها:

۱. طراحی سایت سیاوش رمضانی

سیاوش رمضانی یکی از بهترین و برجسته ترین طراح های سایت در ایران است. ایشان یکی از قدیمی‌ترین‌های طراحی سایت در ایران است.

با انتخاب سیاوش رمضانی به عنوان شرکت طراحی سایت خود، از مزایای ویژه‌ای برخوردار خواهید شد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

– سایت شما به‌صورت کاملا تخصصی و برحسب نیازتان طراحی خواهد شد. پس می‌توانید مطمئن باشید که برای طرح‌های گرافیکی و کدهای موجود در سایت از قالب‌های آماده استفاده نمی‌شود.

– فونت‌‌ها، نقش‌ها و به‌طور کلی گرافیک وب‌سایت شما متناسب و هماهنگ با هویت و ساختار برندتان طراحی خواهد شد.

– شما می‌توانید برای امور پشتیبانی سایت خود از سیستم اتوماسیون یکپارچه‌ی سیاوش رمضانی استفاده کنید و از کمک تیمی حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

سیاوش رمضانی siavash ramezani

– طراحی وب‌سایت شما با توجه به اصول موبایل فرست و قوانین گوگل انجام خواهد شد.

– از سیستم مدیریت محتوای استاندارد مایکروسافت با امنیت بالا و ماژولار دات نت نیوک برای طراحی وب‌سایت شما استفاده می شود.

– طراحی سایت با هویت بصری برند شما یکپارچگی دارد.

– بهینه‌سازی سایت شما برای موتورهای جست‌وجو بر اساس جدیدترین متدهای سئو انجام خواهد شد.

طراحی سایت سیاوش رمضانی siavash ramezani

آژانس دیجیتال مارکتینگ آی وحید

آی وحید نیز طی مدت فعالیت خود در عرصه دیجیتال توانسته نمونه کارهای موفقی به ثبت برساند. این شرکت در سه حوزه اصلی طراحی سایت، سئو و خدمات طراحی اپلیکیشن اقدام به ارائه خدمات نموده است. از جمله نمونه کار های اصلی این مجموعه میتوان به طراحی سایت کنتل، فارسروید، آهن آنلاین و پی سی پلاس اشاره کرد.

آی وحید

از جمله مزایای آی وحید به تسلط کامل به کدنویسی بهینه شده، پشتیبانی مناسب و تیم فنی مجرب میتوان اشاره کرد. عیب اصلی مجموعه آی وحید، قیمت بالای طراحی سایت و کمبود خلاقیت در نمونه کار های انجام توسط این مجموعه است.

شرکت وب 24

بر اساس بررسی های ما، وب 24 نیز یکی از برترین شرکت های طراحی سایت ایران است. دلیل آن هم ارائه خدمات گسترده، نمونه کار های موفق و تیمی خلاق است. از جمله نمونه سایت هایی که توسط این شرکت طراحی شده اند میتوان به طراحی سایت فامکو، مرکز ورزش ایران و آژانس گردشگری آمیتیس اشاره کرد.

web24

این شرکت هم به دلیل ترافیک زیاد پروژه، در پاسخ به تیکت های ارسالی طبق نظر مشتریان وب 24، خوب عمل نکرده است. اما میتوان مواردی چون خلاقیت در طراحی، استفاده از کدهای بهینه شده و مشاوره صحیح به مشتری را از جمله مزایای وب 24 نام برد.

تژوال

تژوال

شرکت تژوال با دو دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات سایت، فعالیت خود را به‌صورت داخلی و بین‌المللی گسترش داده است. اگر برای طراحی سایت کاری خود به این شرکت مراجعه کنید، می‌توانید خدماتی از قبیل طراحی سایت، بهینه‌سازی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی استارتاپ را نیز به کاسپید بسپارید

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 10

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *