پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی آبیاری درختان اپلیکیشن Water Connect Puzzle مخصوص اندروید

دانلود بازی آبیاری درختان اپلیکیشن Water Connect Puzzle مخصوص اندروید

3
(5)

دانلود بازی آبیاری درختان اپلیکیشن Water Connect Puzzle مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست از سایت ایزی پی سی برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. Water Connect Puzzle عنوان یک بازی زیبا و سرگرم کننده در حوزه بازی های پازل و فکری میباشد که به صورت رایگان برای کاربران سراسر دنیا عرضه شده است. این بازی با وجود گیم پلی ساده ای که دارد یک بازی بسیار سرگرم کننده بوده به صورتی که کاربران فراوانی از سراسر دنیا آن را نصب کرده و رضایت خود را از این بازی نمایش داده اند. داستان بازی اینگونه است که شما باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود تمامی درختان را آبیاری کنید. اما به همین سادگی نخواهد بود شما باید حرکت درست آب را برای رسیدن به تمامی درختان و آبیاری آنها تشخیص دهید.

دانلود بازی آبیاری درختان

دانلود بازی آبیاری درختان با لینک مستقیم

بازی آبیاری درختان میتواند انتظارات شما را از یک بازی با گیم پلی ساده اما فکری بودن را برآورده کند. از دیگر بازی های فکری میتوان به دانلود بازی Machinarium اشاره کرد. در ابتدا بازی ساده خواهد بود و شما با ضربه زدن به کاشی ها آنها را چرخانده و مسیر حرکت آب را باز خواهید کرد. با اینکه بازی از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند اما هرچه که شما به سمت مراحل جلوتر پیشروی میکنید مراحل نیز سخت تر و پیچیده تر خواهند شد. به این صورت که زمان بیشتری را برای فکر کردن و انتخاب مسیر درست باید صرف کنید. در ابتدای بازی تعداد درختان کمتر بوده و یک رنگ هستند. با پیشرفت در بازی تعداد درختان نیز بیشتر شده و رنگ های متفاوتی نیز وارد بازی خواهند شد و شما بایستی به هر یک از درختان با رنگ های متفاوت به صورت جداگانه آبرسانی کنید.

دانلود برنامه آبیاری درختان

بازی آبیاری درختان میتوان گفت که به صورت روان بر روی تمامی اندرویدفون ها قابل اجرا میباشد و خبری از لگ وجود نخواهد داشت. این بازی از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است و همچنین موسیقی های به کار رفته در آن نیز میتواند رضایت کامل شما را بدست آورد. به طور کلی میتوان گفت که بازی Water Connect Puzzle یک بازی عالی فکری با گیم پلی ساده و روان بوده که از گرافیک و صداگذاری عالی برخوردار است. این بازی توانسته امتیازات خوبی را به خود اختصاص دهد و این امتیازات بدست آمده قاعدتا میتواند نشانه خوب بودن بازی باشد. اگر به دنبال یک بازی با گیم پلی روا و در عین حال سرگرم کننده و فکری با کیفیت خوب میگردید، بازی Water Connect Puzzle میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. امیدواریم با نصب این بازی بهترین اوقات را داشته باشید.

با دانلود بازی آبیاری درختان مسیر آب را برای درختان تشنتان باز کنید!!

دانلود اپلیکیشن آبیاری درختان

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود Water Connect Puzzle به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خیلی خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • گیم پلی ساده و روان
  • وادار کردن کاربر به تفکر
  • وجود محیط های متنوع
  • قابل نصب بر روی تمامی اندرویدفون ها
  • و…

دانلود بازی آبیاری درختان

معرفی یک بازی زیبا مخصوص اندرویدفون ها

طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی زیبا را به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Angry Birds Journey خاطرات را برای خود زنده کنید. این نسخه از بازی که برای شما قرار داده اییم آخرین نسخه از بازی زیبای پرندگان خشمگین میباشد که برای دانلود آن تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی آبیاری درختان اپلیکیشن Water Connect Puzzle مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: bestmobiapp.com

نام انگلیسی: Water Connect Puzzle

نام فارسی: آبیاری درختان

نسخه برنامه: 12.1.0

حجم برنامه: 64MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *