پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی بال برنده اپلیکیشن WinWing: Space Shooter مخصوص اندروید

دانلود بازی بال برنده اپلیکیشن WinWing: Space Shooter مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی بال برنده اپلیکیشن WinWing: Space Shooter مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم که امکان آن در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم شده است. اپلیکیشن WinWing: Space Shooter یک بازی زیبا و میهج در حوزه بازی های آرکید میباشد که به صورت رایگان برای تمامی کاربران از سراسر دنیا عرضه شده است. بازی به صورت آفلاین پلی خواهد شد و مخصوص اندرویدفون ها میباشد. بازی بال برنده توانسته تعداد کاربران قابل قبولی را به خود جذب کرده و امتیازات خوبی را بدست آورد.

دانلود بازی بال برنده

با دانلود بازی بال برنده با شخصی سازی هواپیما های خود به جنگ دشمنانتان بروید!!

این بازی از گرافیک خیلی خوبی برخوردار است و همچنین توانسته کیفیت گرافیک سه بعدی را در خود بگنجاند. این بازی از گیم پلی ساده پشتیبانی میکند و لازم نیست که حتما دستگاه قدرتمندی برای اجرای این بازی داشته باشید. تنها کافی است که این برنامه را دانلود کرد و ساعت ها خود را مشغول کنید.

دانلود بازی بال برنده

دانلود بازی بال برنده با لینک مستقیم

بازی بال برنده بسیار زیبا و مهیج در دسته بازی های آرکید بوده که میتواند به راحتی ساعت ها شما را به خود مشغول کرده و رضایت شما را بدست آورد. از دیگر بازی ها در سیک آرکید میتوان به دانلود بازی Pocket Mine 2 اشاره کرد. داستان بازی اینگونه است که شما مامور به حفظ امنیت کهکشان هستید. اکنون نیرو های بیگانه به سمت سیارات و مناطق تحت حفاظت شما حمله ور شده اند. شما باید با تمام نیرو و با استفاده از مهارت های خوبی آنها را نابود کرده و به عقب برانید. شما باید با تمام قوا به آنها حمله ور شوید. سپاهی عظیم از دشمنان در مقابل شما قرار دارند. البته ناگفته نماند که علاوه بر مبارزه با سفینه های کوچک شما با رؤسای آنها نیز که دارای سفینه هایی بزرگ و عظیم هستند رو به رو خواهید شد.

دانلود برنامه بال برنده

بال برنده میتواند یار خوبی برای اوقات فراغت شما باشد. سفینه قدرتمندی که سوار بر آن هستید WinWing نام دارد که شما را همیشه همراهی میکند. همانگونه که گفتیم شما باید با سفینه های غول پیکر نیز مبارزه کنید و این سفینه ها نسبت به دیگر آنها از توان و قدرت بیشتری برخوردار بوده و نابود کردن آنها دشوار تر خواهد بود. یا استفاده از تکنیک های خود علاوه بر تیراندازی به سمت دشمنان خود باید از تیر ها آنها نیز فرار کرده که مبادا به شما برخورد کنند. امکان ارتقا و تعویض سفینه نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود. امیدواریم که با دانلود این برنامه بهترین اوقات را داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن بال برنده

برخی ویژگی ها و امکانات دانلود WinWing: Space Shooter به صورت رایگان

  • آفلاین بودن بازی
  • حجم خوب برنامه
  • کیفیت خیلی خوب اپلیکیشن
  • امکان ارتقا سفینه
  • مبارزه با سفینه های متفاوت
  • وجود نبرد های سهمگین
  • اهمیت استفاده از مهارت
  • و…

معرفی یک بازی زیبا مخصوص اندرویدفون ها

طبق روال همیشگی سایت ایزی پی سی قصد دارد یک بازی دیگر را نیز به شما عزیزان معرفی کند. با دانلود بازی Last Hero: Roguelike Shooting Game امیدواریم یکی از بهترین تجربه ها در پلی دادن را داشته باشید. برای دانلود این برنامه تنها کافی است بر روی اسم ذکر شده کلیک کرده و به صفحه مربوطه بروید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی بال برنده اپلیکیشن WinWing: Space Shooter مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات

نام انگلیسی: WinWing: Space Shooter

نام فارسی: بال برنده

نسخه برنامه: 2.1.0

حجم برنامه: 179MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *