پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Antarctica 88 – بازی منطقه 88 قطب جنوب اندروید

دانلود بازی Antarctica 88 – بازی منطقه 88 قطب جنوب اندروید

2.8
(4)

دانلود بازی Antarctica 88 – بازی منطقه 88 قطب جنوب اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی یک بازی فوق العاده برای اندرویدفون ها که امروز تصمیم گرفتیم برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. بازی منطقه 88 قطب جنوب یک بازی ترسناک و فوق العاده مهیج در نوع بازی های ارکید با ژانر وحشت و بقا است که به صورت رایگان و با لینک مستقیم در سایت قرار داده اییم. شما در نقش یک سرباز شوروی هستید که به قطب جنوب فرستاده خواهید شد. تمامی اتفاقات در ایستگاه قطب جنوب 1 به وقوع میپیوندد. در طی 6 ماه گذشته پدر شما ولادیمیر اقیموف لشگر کشی هایی به قطب جنوب کرده است. وی در صدد کاوش برای یافتن مواد معدنی موجود ماقبل تاریخ به حفاری یخ های قطب جنوب میپرداخته است. تا انکه شش ماه پیش ارتباطات قطع شدند.

دانلود بازی Antarctica 88

ویژگی های دانلود بازی Antarctica 88 با لینک مستقیم

هیچکس صدای فریاد های شما را نخواهد شنید. بازی فوق العاده زیبا و ترسناک منطقه 88 قطب جنوب برای اندروید که به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما به عنوان بخشی از یک گروه چهارنفره به نام گروه نجات برای یافتن افراد به ایستگاه قطب جنوب 1 اعزام خواهید شد. بازی از انجا شروع خواهد شد که شما خود را بیهوش در گوشه ای پیدا خواهید کرد. پس از ان بایستی به دنبال سرنخ هایی بگردید که چرا هیچ چیز در انجا سر جای خود نیست؟ چه اتفاق ترسناکی ممکن است افتاده باشد؟ تمامی جواب سوال هایی را که در سر دارید را با استفاده از راهنمایی هایی که در ابتدای بازی به شما میشود پیدا کرده و زنده از قطب شمال خارج شوید. اتفاقات ترسناکی در پایگاه رخ داده است. همه جا را خون فراگفته است. هیچ شخصی در پایگاه وجود ندارد.

با دانلود بازی Antarctica 88 ترس را بر روی تلفن همراهتان هر جایی همراه داشته باشید!!

دانلود بازی Antarctica 88

پس از کمی جست و جو شما متوجه موجودات ترسناکی خواهید شد که در انجا حصور دارند. امکان این وجود دارد که این هیولاها به همکاران شما حمله کرده باشند و انهارا زخمی و یا خورده باشند. وظیفه شما ان است که به جست و جو اسناد و مدارک پرداخته و انها را جمع اوری کنید. هر موجودی که سر راهتان قرار گرفت را نابود کنید که بتوانید زنده از انجا بیرون بیایید. خودتان را اماده هر اتفاقی بکنید، زیرا که ممکن است موحوداتی از هر سمت و سویی به شما حمله ور شوند. امید است که این بازی ترسناک و هیجان انگیز را نصب کرده و با بازی کردن ان نهایت استفاده را ببرید. سایت ایزی پی سی دانلود بازی Counter Attack را به شما پیشنهاد میدهد. امیدواریم که از این بازی نیز نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی Antarctica 88

ویژگی های دانلود بازی منطقه 88 قطب جنوب به صورت رایگان

  • داستانی زیبا
  • کیفیت خوب
  • کیفیت 3D
  • آفلاین بودن بازی
  • دریافت امتیازات بالایی توسط کاربران
  • حجم خوب بازی

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Antarctica 88 – بازی منطقه 88 قطب جنوب اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 4.4 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: euphoriagames.ru

نام انگلیسی: Antarctica 88: Scary Action Survival Horror

نام فارسی: منطقه 88 قطب جنوب

نسخه برنامه: 1.4.7

حجم برنامه: 111MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *