پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی armajet – بازی آرماجت مخصوص اندروید

دانلود بازی armajet – بازی آرماجت مخصوص اندروید

0
(0)

دانلود بازی armajet – بازی آرماجت مخصوص اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در انتهای همین پست برای شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت ایزی پی سی بازی ارماجت یک بازی ساده با اکشن بالا و بسیار سرگرم کننده میباشد. بازی ارماجت ابتدا برای سیستم های کاپیوتری عرضه شد و پس از چندی نسخه  های تلفن همراه ان نیز وارد بازار گردید. ارماجت این دسترسی را به شما میدهد که با یک حساب کاریری با هر سیستمی که در نظر دارید وارد بازی شوید و در همه ی انها یک پروفایل را داشته باشید. این امر کمک بسزایی به کاربرانی که قصد اجرای این بازی را دارند میکند. این بازی بسته به مهارت های شخص پلیر میباشد بدین معنی که لازم نیست که مانند خیلی بازی های دیگر برای بدست اوردن اپشن های خوب مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت شوید.

دانلود بازی armajet

دانلود بازی armajet

همانطور که اشاره کردیم طبق گفته های سازنده بازی لازم نیست که برای بدست اوردن ایتم های هزینه هایی پرداخت کنید و بسته به مهارت شما است در حالی که این بازی نیست دارای یک فروشگاه برای خرید درون برنامه ای است. حالا اشکار نیست که این ادعای سازندگان بازی تا چه حد صحیح میباشد. در بازی آرماجت شما وارد رقابت هایی 4 به 4 میشوید ب صورت گروهی میشوید و بنا بر خواست خود میتوانید وارد رقابت های تک نفره نیز بشوید.

دانلود بازی armajet

با دانلود بازی armajet در فضایی متفاوت به نبرد با دشمنان بپردازید!!

در بازی های گروهی که هریک به مدت 3 دقیقه به طول می انجامد شما وارد رقابت هایی از نوع TEAM DEATHMATCH میشوید. در این نوع بازی امتیازی وجود ندارد و شما بایستی بیشتر امار کشتن افراد مقابلتان را بدست اورید.

دانلود بازی armajet

پس از هربار کشته شدن افراد دوباره زنده خواهند شد و به بازی ادامه خواهند داد به صورتی که تا تمام شدن تایم بازی هر تیمی که بیشترین امار کشتن رقیب را داشته باشد پیروز میدان خواهد بود. بازی آرماجت شامل بخش های دیگری مانند Battle Ball و Fuel Frenzy نیز میباشد. در این بازی شما قادر خواهید بود که در بین شخصیت های موجود یکی را به دلخواه خود انتخاب کرده و به شخصی سازی شخصیت انتخاب کرده خود بپردازید. این بازی جز بازی های نسبتا ساده به حساب می اید که شامل محتوا قوی و اکشن بالا میباشد. سایت ایزی پی سی دانلود بازی Arma Tactics را به شما پبشنهاد میدهد، است که بهترین زمان ها را برای شما رقم بزند.

برخی ویژگی های بازی آرماجت

  • اکشن خوب
  • بازی گروهی
  • کسب امتیازات خوب در میان کاربران
  • امکان ایجاد CLAN
  • وجود سلاح های پیشرفته
  • ارتقا و شخصی سازی شخصیت ها
  • حجم پایین در مقابل کیفیت خوب بازی

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی armajet – بازی آرماجت مخصوص اندروید

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

این اپلیکیشن اندروید به سیستم عامل 6.0 به بالا نیاز دارد

مشخصات
شرکت سازنده: armajet.com

نام انگلیسی: armajet

نام فارسی: آرماجت

نسخه برنامه: 1.61.6

حجم برنامه: 176MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *