پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

دانلود با لینک مستقیم

دانلود بازی Black Desert برای اندروید – بازی صحرای سیاه

دانلود بازی Black Desert برای اندروید – بازی صحرای سیاه

1
(1)

دانلود بازی Black Desert برای اندروید نام نسخه ی ارایه شده برای موبایل از بازی Black Desert online است. این بازی جذاب و حرفه ای ساخت کشور کره ی جنوبی است. و در ابتدا برای کامپیوتر ارایه شده بود. و بعد از گذشت مدت زمان چند ساله نسخه ی گوشی آن نیز ارایه شد. این بازی جذاب و مهیج ساخت استودیوی PEARL ABYSS است. و در فروشگاه گوگل پلی ارایه شده است. این بازی مهیج توانسته است امتیاز بسیار خوب 4 از 5 را از آن خود کند. قطعا این امتیاز خوب حاصل کسب رضایت کاربران بوده است.

با دانلود بازی Black Desert برای اندروید یکی از جذاب ترین بازی های اندرویدی را روی تلفن همراهتان داشته باشید.

دانلود بازی Black Desert برای اندروید

دانلود بازی Black Desert برای اندروید

اگر از علاقه مندان به بازی های افسانه ای جذاب و داستانی هستید. پس همین الان دانلود بازی Black Desert برای اندروید را انجام دهید.چرا که این بازی دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید. این بازی فوق العاده از نظر گرافیکی بسیار قوی و حرفه ای است. به طوری که می توان اذعان داشت چیزی از نسخه اصلی کم ندارد. و حتی شاید بهتر از بسیاری از بازی های کنسولی نصل هفتمی باشد.

لازم به ذکر است که استودیوی PEARL ABYSS اعلام کرده است که بیش از 2 سال تیم متخصص بر روی این بازی کار می کردند تا بتوانند نسخه ی بدون ایراد ارایه کنند. که چیزی از نسخه ی اصلی کم نداشته باشد. در دانلود بازی Black Desert برای اندروید بر روی تک تک المان ها کار شده است و جزییات به صورت حرفه ای طراحی شده اند. شرکت سازنده اعلام کرده این نسخه کمبودی از نسخه ی اصلی که یک بازی نصل هشتمی هست ندارد. و این خود یک انقلاب محسوب می شود. برای دانلود بازی مشابه دانلود بازی mobile legends برای اندروید از طریق وبسایت اقدام فرمایید.

دانلود بازی Black Desert برای اندروید

داستان دانلود بازی صحرای سیاه برای اندروید

با دانلود بازی صحرای سیاه برای اندروید وارد دنیای ماورایی می شوید. دنیای بی انتهای ماورایی این بازی مملو از کاراکتر های قهرمان است. در ابتدای بازی شما باید شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنید. در این حالت بازی روی کاراکتر ها زوم می کند و اینجاست که قدرت گرافیک این بازی هنر نمایی می کند. دانلود بازی صحرای سیاه برای اندروید شما می توانید شخصیت انتخابی را خصوصی سازی کنید. و از مدل مو تا پوشش آن را با رنگ دلخواه تغییر دهید. در این بازی می توانید مقر خود را بسازید و به کار های جالبی مانند ماهیگیری و … بپردازید. یا با پیدا کردن منابع سلاح ها به ماموریت های جذاب بپردازید. اگر از علاقه مندان به بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد ما به شما دانلود بازی نبرد آمریکا هست.

دانلود بازی صحرای سیاه برای اندروید

ویژگی های بازی Black Desert موبایلی

از ویژگی های این بازی جذاب می توان به موارد ذیل اشاره داشت

  • بازی با گرافیک فوق العاده قوی
  • بازی قابل رقابت با بازی های کنسولی نصل هفت و هشت
  • گیم پلی روان و جذاب
  • موسیقی مناسب برای بازی
  • امکان شخصی سازی کاراکتر ها وجود دارد
  • و…

دانلود بازی Black Desert موبایلی

هم اکنون با دانلود بازی Black Desert برای اندروید می توانید ازبازی در دنیای افسانه ای به صورت رایگان لذت ببرید. هم اکنون از طریق وبسایت ایزی پی سی می توانید آخرین ورژن این بازی با لینک مستقیم را دانلود فرمایید.

       دانلود
به این برنامه امتیاز دهید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

باکس دانلود بازی Black Desert برای اندروید – بازی صحرای سیاه

رمز فایل در صورت وجود:
ezp30.com
سیستم مورد نیاز

اندروید ​​​​​​5.0 و به بالا

مشخصات
شرکت سازنده: www.world.blackdesertm.com/Ocean

نام انگلیسی: Black Desert

نام فارسی: صحرای سیاه

نسخه برنامه: 4.6.76

حجم برنامه: 85MB

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *